Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.
Ik denk dat dat wel in die overeenkomst staat ja.
Maargoed, stel nu dat Ajax Oleguer verkoopt aan Galatasaray over een week. En Ajax wordt in mei 2010 kampioen. Denk jij dat Ajax dan nog die 2 of 3 miljoen moet betalen aan Barcelona omdat Ajax zich gekwalificeerd heeft voor de CL? Ik geloof daar helemaal niks van.
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat Cissé wel een goede breedte investering kan zijn. Voorin heb je een aantal goede spelers, maar de spoeling is wel erg dun. Cissé kan dan de rol invullen die Leonardo vorig jaar had.
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.quote:
Daar zal wel gewoon een termijn in staan. Dus binnen 3 jaar na de transfer ofzo. Lijkt me niet meer dan logisch dat Ajax volgend jaar centen gaat krijgen als Real kampioen wordt en de CL wint.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!
Voor dat salaris is het te hopen dat ie een beetje goed gaat spelen jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.
Ajax krijgt gewoon dat geld wanneer Real binnen een aantal jaar prijzen pakt. Ajax kan er niks aan doen dat Real Huntelaar voortijdig verkoopt. zou wel heel oneerlijk zijn als daarmee de afspraken komen te vervallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoor!
Zou mooi zijn dat als Huntelaar daar al 2 jaar weg is en Real wint de CL dat ze nog ff 7 miljoen af moeten tikken bij Ajax.
Ik bedoelde meer in vergelijking met Elia.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.
Met die fantasieopstellingen van MvB wel ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.
Kijk, dat is pas Munsterman stangen. Elia laten zitten en dan de speler kopen die Munsterman wil!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax is afgehaakt voor Elia volgens Elf Voetbal en zou zich volgens andere bronnen gemeld hebben voor Cisse van Roda.
Ik ook, alleen jammer dat hij zo'n hoog salaris heeft. Verder denk ik dat als je hem toch hebt je beter kan proberen het beste ervan te maken, en ik denk dat Jol misschien beter met zo'figuur kan omgaan dan Koster of van Basten.quote:
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijsquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet Huntelaar gewoon terughalen
Donald, Blind, van der Heijden heb je waarschijnlijk niet meer dan 1 wedstrijd zien spelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa
Enoh, Anita, Donald, De Jong, Blind, van der Heijden vind ik allemaal maar een beetje middelmaat.
Had niet verwacht die nog terug te zien. Als hij blijft hoop ik wel dat hij er meer zin in heeft dan in zn eerste periode. Wat liep hij toen vaak maar een beetje te sjokken zegquote:
Ja dat was echt briljantquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef soppa het volgende:
[..]
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijs
Absoluut nog welkom imho. Voorhoede met Luque,Suarez,Sulejmani,Cvitanich is wel netjes hoor. Luque kan op elke plek voorin spelen en ook goed voetballen. Zou nog nuttig zijn dit seizoen. Daarnaast ook nog een ervaren speler waar we er niet veel van hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |