Kamperen doen wij lekker old-school met de tent. Mijn

is 2m5cm en pas simpelweg niet in een caravanbed. We nemen de bench mee en die kan in de leefruimte staan, zodat ze 's nachts niet weg kan lopen [waar ik haar goed voor aanzie]. En als één van de kids [of alletwee] dit jaar wel in de bijzettent slaapt, kan de bench in één van de slaapcabines naast ons staan, dan houden we wat meer ruimte in de leefruimte over.
Ploatje van onze tent op de Klepperstee in Ouddorp 5 jaar geleden:
![]()
De luifel is een meter of 3 breed, dan is het nog 2 meter tot aan het hoogste punt en vanaf daar nog bijna 3 meter tot de achterkant [waar de slaapcabines dus zijn].
En voor de rest is het schipperen met de hond, in principe gaat ze overal mee naar toe, maar als ze bijvoorbeeld niet mee naar een pretpark of iets mag, dan blijf ik met haar op de camping. Of ik zoek iets in de buurt waar ze wel mee naar toe mag en dan gaat

met de kids wel naar binnen. Ik hoef in ieder geval geen boodschappen te doen op vacantie, want Lara mag niet binnen in de supermarkt.
Vorige week nog mot gehad met de bedrijfsleider van de plaatselijke Kruitvat. Ik was met Lara naar de dierenwinkel geweest en moest nog even zonnebrand halen. Had niet zo'n haast, maar naast de voordeur hing GEEN bordje dat Lara NIET naar binnen mocht. Dus ik stiefel de winkel binnen, en gelijk hoorde ik de cassiëre roepen: "dat er iemand met een hond binnenloopt". Ik dacht van

, op roepen reageer ik sowieso al niet en ik doe niets verkeerd.
Komt de bedrijfsleidster naar me toe, met de mededeling dat er geen honden in de winkel mogen. Ik zeg netjes dat ik het hele reglement bij de deur heb doorgenomen, maar dat staat er niet op. Zij bleef vol houden van wel. Ik zei dat ik er wel om wilde wedden [ik had de zonnebrand al in m'n handen]. Als het op de deur zou staan, zou ik niet meer met Lara binnenkomen, als het er niet op stond, zou ik van haar de zonnebrand cadeau krijgen. Ze was zo overtuigd van d'r gelijk dat ze dat wel aandurfde.
Wij dus naar buiten met z'n drietjes... niks, nada, noppes, geen sticker/bordje whatever dat er geen honden binnen mogen. Bedrijfsleidster kwaad... ikke blij, want EN gelijk gekregen EN de zonnebrand moest ze betalen [waar ze op terugkwam, maar beloofd is beloofd]. Maar ik moest goed onthouden dat Lara voortaan niet meer binnen mocht.
Zolang er geen nieuw bordje hangt, is dat niet mijn probleem en kom ik dus expres nog iedere week een keertje binnen. En ze durft er niets van te zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 03-07-2009 20:19:56 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.