abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70573844
Hier gaan we weer verder met gezellig kletsen over onze trouwe viervoeters!
En Beter nog veel foto's plaatsen!

mijn laatste post

zo hier ben ik weer
ze was iets afgevallen, maar dat is nie erg en voor dit moment wel goed
vond het prikje helemaal niet erg
alleen het slapen vond ze raar

nu wachten tot ik gebeld word
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 11:11:49 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_70574323
*duimt voor Ronja
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:38:39 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70575059
* -Bubseltje- duimt ook mee voor Ronja

Het is maar niks je hondje weg
pi_70575442
dank jullie wel

DA belde net, alles is goed gegaan, ze ligt nu nog lekker te slapen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:55:59 #5
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575570
Ow ik heb vanochtend nog aan Ronja gedacht,het komt vast allemaal goed En draculettetje voel je niet schuldig,je hebt voor de beste oplossing gekozen voor jullie twee
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:56:33 #6
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575588
Mooi zo Hoe laat mag je ze ophalen?
pi_70575789
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef Guess. het volgende:
Mooi zo Hoe laat mag je ze ophalen?
ze verwacht rond 1400 uur

zal blij zijn als ik ze weer zie, voel me dan hopelijk ook wat minder schuldig, al deed ze het al heeel goed vanmorgen
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:10:34 #8
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575993
Verwen d'r maar lekker
Ik ga weer aan het werk,waarde airco nog steeds kapot is Hopelijk komt de monteur snel!
pi_70584768
sinds idd 2 uur is ronja weer thuis, ze kwam heeeel zielig binnen
opstaan en lopen gaat al wat beter
flink moeten plassen en een keer flink overgegeven
voor de rest lekker liggen!
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:49:43 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70590878
De laatste keer dat ik Lex liet zien zei ik nog dat 'ie nog steeds zo'n zachte puppyvacht heeft, en hoe raar dat eigenlijk is. Nou, hij heeft het stiekem gewoon iets langer gehouden dan nodig is, zie hier

Maar even kammen dus

En zie hier! Er komt een Charlievacht tevoorschijn

Tante heeft de komende week veel kammen to do
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:30:03 #11
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70594580
Jeetje zeg Had ie niet harstikke veel haar verlies de laatste tijd dan,dat haar zit toch los? Het scheelt iig wel heel veel!

Hoe is het met Ronja ondertussen?
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:53:40 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70595515
Joa, gisteren ineens zo'n pluk dus en tot de ontdekking gekomen dat er dus stiekem wel een normale vacht onder zit . Hiervoor nimmer zulke plukken gehad, dus denk dat het nu pas los gekomen is, want hij werd gewoon regelmatig gekamd.

Zal ook wel veel fijner voor hem zijn met dit weer, pff.
pi_70595739
met ronja gaat het wel, nog een paar keer flink overgegeven, maar ja dat hoort erbij
ze vind zichzelf nog steeds erg zielig (is ze natuurlijk ook wel een beetje) en zet liever geen stap teveel

vanavond een klein beetje gegeten en zelf wat gedronken en nog wat geplast

ben aan het kijken hoe ik de foto's van mn nieuwe foon krijg dan post ik ze
het kabeltje van fototoestel lijkt echt spoorloos verdwenen dus die houden jullie nog te goed

wat een haren komen er van charlie tevoorschijn!
pi_70596691
verdorie ook dat lukt me niet
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:42:59 #16
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_70601882
Beterschapjes voor Ronja!

Lara is gelukkig helemaal verliefd geworden op het water. Zodra de riem afgaat springt ze erin en gaat ze lekker zwemmen. Eergisteren bij het Lido is ze ruim een uur non-stop in het water geweest. Ze kwam af en toe wel naar de kant waar ze gewoon kon staan, maar zodra haar nieuwe Golden Retriever vriendinnetje in de buurt kwam, wisten ze allebei niet hoe snel ze weer verder het water op moesten.

Woensdag heeft ze wel drie keer gezwommen en van haar mag het nog wel vaker. Gelukkig hebben op ons vacantieadres genoeg water in de buurt waar ze ook lekker kan zwemmen. Ik zou haar namelijk geen 2 of 3 weken kunnen missen. Eén van mijn eisen bij het doorhakken van de 'wel of geen hond aanschaffen'-knoop was, dat ze gewoon mee op vacantie gaat. Ik ga haar echt geen 2 of 3 weken naar een pension doen en bij familie/vrienden onderbrengen is ook geen optie.

Nu gaan wij altijd kamperen in de Benelux of Duitsland, dus heb ik misschien wel makkelijk praten. Over iets meer dan 3 weken is het zo ver en gaat ze voor het eerst met ons mee op vacantie. Ons inpakbeleid is
drastisch aangescherpt nu Lara en haar zooi ook mee gaan, en vooral de oudste [meid van 13... bijna 14!] is bang dat ze aan 10 paar schoenen, 40 shirtjes en 2 beauty-cases niet genoeg heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen trouwens examen van de jachtcursus. Heb ik een vrije dag, moet ik nog om 6h m'n bedje uit, want we moeten om 8h al verzamelen bij de hondenschool. ' s Middags wel lunchen/BBQ-en op de school en als het weer een beetje meezit, gaan we een hele leuke dag tegemoet. Lara's broer Jacco en grote zus Fobe komen ook, dus het lijkt ook wel een familiereunie.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_70602636
Ronja is de nacht goed doorgekomen, heeft haar tshirt aangelaten, watje is van de wond af en ziet er goed uit!
ze is nog wel heeeeeeeel aanhankelijk, kan werkelijk geen stap verzetten en ze ligt het liefst op mn voeten of ik moet haar aaien

tis gelukt met mn foto's dus hier een enorme spam!

hier kom ik aan

visje ik heb je

lekker zonnen

bij thuiskomst na de DA

gisteravond

[ Bericht 0% gewijzigd door draculettetje op 03-07-2009 13:38:26 ]
pi_70602717
sjeekie beekie, succes met het examen!
leuk dat lara mee gaat op vakantie, hoe doen jullie dat met kamperen?
of heb je een caravan ofzoiets?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:04:36 #19
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_70618272
Kamperen doen wij lekker old-school met de tent. Mijn is 2m5cm en pas simpelweg niet in een caravanbed. We nemen de bench mee en die kan in de leefruimte staan, zodat ze 's nachts niet weg kan lopen [waar ik haar goed voor aanzie]. En als één van de kids [of alletwee] dit jaar wel in de bijzettent slaapt, kan de bench in één van de slaapcabines naast ons staan, dan houden we wat meer ruimte in de leefruimte over.

Ploatje van onze tent op de Klepperstee in Ouddorp 5 jaar geleden:

De luifel is een meter of 3 breed, dan is het nog 2 meter tot aan het hoogste punt en vanaf daar nog bijna 3 meter tot de achterkant [waar de slaapcabines dus zijn].

En voor de rest is het schipperen met de hond, in principe gaat ze overal mee naar toe, maar als ze bijvoorbeeld niet mee naar een pretpark of iets mag, dan blijf ik met haar op de camping. Of ik zoek iets in de buurt waar ze wel mee naar toe mag en dan gaat met de kids wel naar binnen. Ik hoef in ieder geval geen boodschappen te doen op vacantie, want Lara mag niet binnen in de supermarkt.

Vorige week nog mot gehad met de bedrijfsleider van de plaatselijke Kruitvat. Ik was met Lara naar de dierenwinkel geweest en moest nog even zonnebrand halen. Had niet zo'n haast, maar naast de voordeur hing GEEN bordje dat Lara NIET naar binnen mocht. Dus ik stiefel de winkel binnen, en gelijk hoorde ik de cassiëre roepen: "dat er iemand met een hond binnenloopt". Ik dacht van , op roepen reageer ik sowieso al niet en ik doe niets verkeerd.

Komt de bedrijfsleidster naar me toe, met de mededeling dat er geen honden in de winkel mogen. Ik zeg netjes dat ik het hele reglement bij de deur heb doorgenomen, maar dat staat er niet op. Zij bleef vol houden van wel. Ik zei dat ik er wel om wilde wedden [ik had de zonnebrand al in m'n handen]. Als het op de deur zou staan, zou ik niet meer met Lara binnenkomen, als het er niet op stond, zou ik van haar de zonnebrand cadeau krijgen. Ze was zo overtuigd van d'r gelijk dat ze dat wel aandurfde.

Wij dus naar buiten met z'n drietjes... niks, nada, noppes, geen sticker/bordje whatever dat er geen honden binnen mogen. Bedrijfsleidster kwaad... ikke blij, want EN gelijk gekregen EN de zonnebrand moest ze betalen [waar ze op terugkwam, maar beloofd is beloofd]. Maar ik moest goed onthouden dat Lara voortaan niet meer binnen mocht.

Zolang er geen nieuw bordje hangt, is dat niet mijn probleem en kom ik dus expres nog iedere week een keertje binnen. En ze durft er niets van te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 03-07-2009 20:19:56 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:12:59 #20
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70625906
draculettetje,wat een leuke foto's van Ronja(is dat strandje/water hier in de buurt?)Ze ziet er wel heel zielig uit hoor....Hoe is het nu met d'r?

Gijs en Joost hebben geen fut meer door de warmte,

vrijdag 3 juli 2009 @ 21:14:16 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70625937
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef draculettetje het volgende:

bij thuiskomst na de DA
[ afbeelding ]
Ah gos, 't arme ding
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:21:48 #22
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70628001
Aaw arme Ronja, ik hoop dat ze snel beter is.
Sjeekie, je bent echt retecool ( en je had gelijk ook hoor, ik zou t ook niet pikken , ik kijk ook altijd heel goed op de deur of ze binnen mogen of niet).
Veel succes morgen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:17:14 #23
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_70631670

de film volgt.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:33:03 #24
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70638736
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef waterkip het volgende:
[ afbeelding ]

de film volgt.

Ik ga zo Chico showklaar maken voor morgen.
Buitenshow in Echt
De kleine diva ligt nog ff te chillen op zijn stretcher op t balkon nu.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:16:21 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70660440
Ik zal Elco ook weer eens op de foto zetten, het gaat hartstikke goed met hem dus het kan wel weer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')