Blij maken met een neppe jas?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:53 schreef Joey101 het volgende:
ik zou best wel willen meehelpen met een gratis forum te maken voor al onze zooi neer te zetten,
en jij lolque moet niet zo schijnheilig doen *** ofdat je zelf niks verkoopt![]()
Die jas was mij te klein en probeerde ik iemand anders blij mee te maken en het was geen dior jas maar een dolce&gabbana jas. Hier een kelin voorbeeldje zoals het eruit kan komen te zien
http://dxendp.yourbb.nl/index.php als het niet mag van de regels (niks tegen de mods jullie doen alleen je werk) verwijder het maar
Dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een fake jas die je als echt probeerde te verkopen.... Je kan lullen wat je wilt, maar iets wat krom is krijg je niet meer recht. Op een forum die gehost wordt door een oplichter zal ik mij dan ook niet laten zien. Veel succes![]()
-weg: nokken met ruzie zoeken-quote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef Joey101 het volgende:
maar Mods van fok! : waarom willen jullie niet van dit probleem af ? laat die mensen naar een forum gaan waar er wel over gepraat mag worden ! ?? graag serieus antwoord
we doen een heel topic lang al serieus antwoorden...quote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef Joey101 het volgende:
maar Mods van fok! : waarom willen jullie niet van dit probleem af ? laat die mensen naar een forum gaan waar er wel over gepraat mag worden ! ?? graag serieus antwoord
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
we doen een heel topic lang al serieus antwoorden...![]()
en op die vraag is ook allang antwoord gegeven, lees deze post nog maar eens door: DX topics doorstart
Er werden illegale waren besproken, ging niet alleen maar om DX, maar ook andere sites. Verder werden er alleen veel standaard vragen gesteld, en werd er vaak geruzied omdat mensen die ouder dan 14 waren een groot ego kregen en omgekeerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:33 schreef classpc het volgende:
Wat was er nou precies mis met de vorige reeks
hihiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef jopiede het volgende:
Hahahah die Joey101 is dom, kijk hoe hij de topic naam schrijft Revieuws Dealperfect en zo'n mongool moet je dan als forum admin hebben? Liever niet, ik wacht gewoon even tot het goed duidelijk is wat wel en niet mag, dan word vast alles wel weer leuk
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:14 schreef jopiede het volgende:
Hahahah die Joey101 is dom, kijk hoe hij de topic naam schrijft Revieuws Dealperfect en zo'n mongool moet je dan als forum admin hebben? Liever niet, ik wacht gewoon even tot het goed duidelijk is wat wel en niet mag, dan word vast alles wel weer leuk
Wel grappig dat dat getroll zich niet alleen tot het DX topic beperkt.. Naar mijn idee zijn de mods spot on op deze manier.. Wel grappig/droevig dat users die zich in het DX topic al niet normaal konden gedragen cq uitdrukken, het schijnbaar nergens kunnen. Dat je een mening hebt is 1 ding, maar nu loop je echt te zagen..quote:Op zondag 5 juli 2009 12:15 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat kan ik met dit antwoord?
Sorry hoor, maar dit geeft nergens geen antwoord op.
Er zijn geen andere grote forums met een DX topic, dan zouden we moeten uitwijken naar kleinere en minder makkelijk te vinden forums, maar als we dat doen krijgen we weer gezeik over kliekjesgedrag op ons dak.
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus.
Jammer dat al het illegale spul niet meer mag, de 'finger decoration' was namelijk wel grappig, maar al dat kleding-gezeur werd wel irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |