Laat ik dan maar zeggen dat ik 't begrijp en vind dat 't prima aangepakt wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:16 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat ik het zat ben om door jullie telkens aan boeman te worden omschreven, het was een beslissing van het hele GC modteam en ik had het kortste strootje te pakken.
Bruine tong?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Laat ik dan maar zeggen dat ik 't begrijp en vind dat 't prima aangepakt wordt
Snapt ik, dan moeten we in het vervolg maar op Jack vertrouwen dat de kwaliteit van zn spullen goed is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
jeps, dat is idd de grens voor ons, we moesten er ergens eentje trekken
hanteer dan aub bij een grijs gebied-kwestie niet overspannen met een slotje. maar kies de natuurlijke weg. zo'n topic zuivert zichzelf .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
grijs gebied om eerlijk te zijn, tijd zal het leren denk ik, het ging ons er nu om dat er een topic was met een paar basisregels, gewoon om weer verder te kunnen, de invulling enzo komt vanzelf
Nep?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Placenta het volgende:
Goede zaak dat het weer terug is alhoewel het in zekere zin wel behoorlijk hypocriet is, lacoste polo'tjes en rayban's mogen niet maar neppe Sennheiser koptelefoons worden wel geaccepteerd.
En er nog trost op zijn ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |