Als je php een beetje kent en weet hoe curl werkt dan is het scriptje zo gemaaktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hmmm... kun je me niet eens je scriptje PMen?
Ik denk dat de input nu wel binnen isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Klonk het volgende:
jongens, kappen nu met al die verkapte zooi, dit topic is puur voor jullie input over hoe jullie willen dat een DX topic reeks 2.0 er uit komt te zien, voor helemaal niets anders dan dat.
je weet het toch, kinderen die vragenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat de input nu wel binnen is![]()
Waar blijft het vervolg van de reeks
En wat als een volwassenen het nou vraagt?quote:
Het grote aanbid Jack topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
eens helemaal eens![]()
i agree i totaly agree
Maar ik faal @ regexquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je php een beetje kent en weet hoe curl werkt dan is het scriptje zo gemaakt1.05kb was ie voor het dx topic.
vind je het erg als ik dit een uitermate kinderachtige reactie vind, we zijn hard bezig voor jullie om een nieuw topic te maken, leuk voor oud en nieuw, jong en oud en dan zo´n reactie....quote:
Ik vind dat het allemaal erg opgeblazen en overdreven wordquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dit een uitermate kinderachtige reactie vind, we zijn hard bezig voor jullie om een nieuw topic te maken, leuk voor oud en nieuw, jong en oud en dan zo´n reactie....
jammer, erg jammer...
dat laatste hoop ik wel, DX was maar 1 van de vele sites waar we bij keken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Arn0 het volgende:
Maar wordt het nieuwe topic dan een DX topic, een algemeen gadgets topic of een algemeen Chinese webshops topics? Best belangrijk lijkt me
Met andere woorden; open gewoon het oude topic weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik wel, DX was maar 1 van de vele sites waar we bij keken.
En gadgets alleen zou jammer wezen, ik vond die kleren ook wel mooie afwisseling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |