Hmmm... kun je me niet eens je scriptje PMen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:04 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Zou best kunnenen dan vind m'n zelf geschreven scriptje hem niet meer
Als je php een beetje kent en weet hoe curl werkt dan is het scriptje zo gemaaktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hmmm... kun je me niet eens je scriptje PMen?
Ik denk dat de input nu wel binnen isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Klonk het volgende:
jongens, kappen nu met al die verkapte zooi, dit topic is puur voor jullie input over hoe jullie willen dat een DX topic reeks 2.0 er uit komt te zien, voor helemaal niets anders dan dat.
je weet het toch, kinderen die vragenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat de input nu wel binnen is![]()
Waar blijft het vervolg van de reeks
En wat als een volwassenen het nou vraagt?quote:
Het grote aanbid Jack topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
eens helemaal eens![]()
i agree i totaly agree
Maar ik faal @ regexquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je php een beetje kent en weet hoe curl werkt dan is het scriptje zo gemaakt1.05kb was ie voor het dx topic.
vind je het erg als ik dit een uitermate kinderachtige reactie vind, we zijn hard bezig voor jullie om een nieuw topic te maken, leuk voor oud en nieuw, jong en oud en dan zo´n reactie....quote:
Ik vind dat het allemaal erg opgeblazen en overdreven wordquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dit een uitermate kinderachtige reactie vind, we zijn hard bezig voor jullie om een nieuw topic te maken, leuk voor oud en nieuw, jong en oud en dan zo´n reactie....
jammer, erg jammer...
dat laatste hoop ik wel, DX was maar 1 van de vele sites waar we bij keken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Arn0 het volgende:
Maar wordt het nieuwe topic dan een DX topic, een algemeen gadgets topic of een algemeen Chinese webshops topics? Best belangrijk lijkt me
Met andere woorden; open gewoon het oude topic weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik wel, DX was maar 1 van de vele sites waar we bij keken.
En gadgets alleen zou jammer wezen, ik vond die kleren ook wel mooie afwisseling.
Laat ik dan maar zeggen dat ik 't begrijp en vind dat 't prima aangepakt wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:16 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat ik het zat ben om door jullie telkens aan boeman te worden omschreven, het was een beslissing van het hele GC modteam en ik had het kortste strootje te pakken.
Bruine tong?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Laat ik dan maar zeggen dat ik 't begrijp en vind dat 't prima aangepakt wordt
Snapt ik, dan moeten we in het vervolg maar op Jack vertrouwen dat de kwaliteit van zn spullen goed is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
jeps, dat is idd de grens voor ons, we moesten er ergens eentje trekken
hanteer dan aub bij een grijs gebied-kwestie niet overspannen met een slotje. maar kies de natuurlijke weg. zo'n topic zuivert zichzelf .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
grijs gebied om eerlijk te zijn, tijd zal het leren denk ik, het ging ons er nu om dat er een topic was met een paar basisregels, gewoon om weer verder te kunnen, de invulling enzo komt vanzelf
Nep?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Placenta het volgende:
Goede zaak dat het weer terug is alhoewel het in zekere zin wel behoorlijk hypocriet is, lacoste polo'tjes en rayban's mogen niet maar neppe Sennheiser koptelefoons worden wel geaccepteerd.
En er nog trost op zijn ookquote:
Dan kom je hier toch nietquote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
En er nog trost op zijn ook, de sfeer in de nieuwe reeks is echt zwaar ruk. Wat mij betreft sluit je de reeks want op deze manier werkt het ook niet.
Vind ik eigenlijk ook. Ook al is het net nieuw we zitten al 84 topics met elkaar te kletsen en het was altijd leuk en nu moeten we zeker weer wennenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
En er nog trost op zijn ook, de sfeer in de nieuwe reeks is echt zwaar ruk. Wat mij betreft sluit je de reeks want op deze manier werkt het ook niet.
helaas bleef het niet bij alleen 'met elkaar kletsen' en dat weet je best.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Ook al is het net nieuw we zitten al 84 topics met elkaar te kletsen en het was altijd leuk en nu moeten we zeker weer wennen
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
Troost je, wij als modjes ook, maar ik heb echt geen twijfel, het gaat nu nog wat roestig, zowel users als modjes moeten al doende ff zoeken waar de grenzen zijn, wat grijs gebied is maar dat komt zeker weten helemaal goed.
Het laatste wat wij willen is een topic doodmodden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |