abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70575720
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Negentien het volgende:
Maar als je aparte topics maakt (DX, Taobao etc.), wordt het dan niet nóg moeilijker voor noobs met vragen? Ik vrees namelijk dat je die vragen en oneindige zinloze discussies toch blijft houden.

Of ben ik nu een pessimist?

Enne, zijn jullie boos nu?
Je kan in de OP toch linken naar de verschillende topics?
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:01:54 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70575748
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef jack-peng het volgende:

[..]

HI

Thank you for your reply

I can understand FOK,if FOK set clear rules ,I will remove the copy clothes from my website,or I will refuse to sell to the person who will talk about it in the forum.
For now there is no need for that, you do not need to change anything. The problem is mainly on our side .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70575791
Ik vind het raar dat Jack zn webshop zou moeten aanpassen. Als een Fok member iets illegaal koopt moet hij dat zelf weten lijkt mij alleen er niet over posten op Fok
pi_70575804
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vind het raar dat Jack zn webshop zou moeten aanpassen. Als een Fok member iets illegaal koopt moet hij dat zelf weten lijkt mij alleen er niet over posten op Fok
dat wordt toch ook nergens gezegd?
dat biedt jack zelf aan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70575811
Is het niet makkelijk om een soort externe wiki te maken met producten reviews etc? Dan kunnen vragen gewoon in het topic. Als dit een puik plan is dan heb ik alleen wel ff beetje hulp nodig om zon wiki in elkaar te draaien op me servertje.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:04:54 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70575834
Sta ik bij iedereen op de foe list ofzo? .

Of is Engels te moeilijk? .
Get woke, go broke!
pi_70576101
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

For now there is no need for that, you do not need to change anything. The problem is mainly on our side .
OK,Thank you Heatwave.

And I have a question,how much is the AD fee for a Sticky forum post AD in FOK ?

Could you please tell me how much is the AD fee for AD in FOK ?

And can we have another way of cooperation ? I can provide some free gift for FOK member if FOK has some certain forum activities FOK helped me a lot ,so I want to do something for FOK
pi_70576135
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Hardrebel het volgende:
I just know the certain customer is from Holland ,but I do not know whether he from FOK or not
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:18:28 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70576220
You're welcome Jack.

I am not in charge of ads or anything like that, but I will let someone in that department know about your question ok? I have no idea how much it costs myself .
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:24:30 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_70576361
Ik vind/vond de DX topics altijd wel leuk. Even kijken wie wat had besteld en dan kwam ik soms zelf ook wel op een ideetje. Die kleding zooi interesseert mij niet, alleen de gadgets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:30:57 #36
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70576514
Hello Jack!

Why don't you just make sure the items you sell are good, not arrive broken, have a good price and are original? That way you get positieve reviews here and that is the best advertisement you can get!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70576699
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
Hello Jack!

Why don't you just make sure the items you sell are good, not arrive broken, have a good price and are original? That way you get positieve reviews here and that is the best advertisement you can get!
I want to sell original items too

But most customer want to get cheapest item,and then they can resell for a very good price.

Today I found that ,many Chinese Ebay seller sell the same rayban in Ebay for at least 45$ ,some of them sell more than 80$
pi_70577834
I don't think you understand Jack, you can keep everything on your site as it is right now.
Even the ''Fake'' items, such as the Ray-ban's and the G-star items.
The problem is mainly that the owners and moderators of this site do not want to contribute in the illegal re-selling of these items.
Joey101 even tried to offer a fake ''Dior'' jacket for 50 euro(70 USD) on this forum and marktplaats.

That's the thing they are trying to stop.

It will all work out just fine, just give it a little time.
The users and the moderators will work something out.
kei lief.
pi_70578630
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was dus ook de opzet .

hele reeks posts over neppe Ralph Lauren ofzo is toch bullshit? Dat soort dingen zijn alleen maar "leuk" voor louche handelaartjes, en dat doe je in mijn ogen maar lekker buiten FOK! om .
Ja dat is zo, ik las en postte in het begin altijd gezellig mee maar de laatste tijd ging het helemaal nergens meer over.

MAAR, het is eigenlijk wel logisch. In dat topic bespreken we wat er op die sites staan, en ja als die sites vrij weinig gadgets meer online gooien en zich gaan richten op brillen, shirts etc. dan gaat het gewoon niet meer. Of we moeten elke topic weer over dezelfde gadgets gaan ouwehoeren.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:04:37 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70579223
leuk om al jullie meningen en ideeen te zien
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70579915
Het komt er denk ik op neer dat iedereen het wel eens is met een verbod op de illegale spullen praat. Dan hoeft jack niks te doen en kunnen we gewoon doorgaan met brabbelen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:52:36 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70580527
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Flaccid het volgende:
Het komt er denk ik op neer dat iedereen het wel eens is met een verbod op de illegale spullen praat. Dan hoeft jack niks te doen en kunnen we gewoon doorgaan met brabbelen.
En dus zeker geen hele handeltjes opzetten, als het op een van de sites staat mag je het product best BESPREKEN, maar dus niet hoeveel je er moet hebben om dikke winst te maken, en waar je ze het beste kan slijten etc.
Get woke, go broke!
pi_70580874
Ik post misschien niet vaak in de DX reeks, maar ik ben wel een lezer en een regelmatige koper op de sites. Het is inderdaad jammer dat er de laatste tijd veel nep items besproken worden, maar dat is niet alleen op FOK zo. Inderdaad staan marktplaats en zo ook vol met spullen uit China, maar daar is weinig aan te doen.

Ik denk dat gewoon een verbod op discussiëren over dergelijke items in de topics op FOK nog de beste oplossing zou zijn, het zou erg jammer zijn als de reeks zou stoppen door een paar galbakken die willen pimpen met hun illegale handeltje.

Maar dat is gewoon mijn mening
pi_70582469
Nouja we zijn er redelijk uit lijkt me, nu nog de DIG mods?
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:57:01 #45
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70582494
Niet bespreken van merkkleding en doorverkoop? Lasers >5mW zijn ook illegaal, maar om dat nou te verbieden in het topic lijkt me ook een beetje te veel van het goede.
Wat betreft kleding, het kopen van naamloze kleding kan natuurlijk prima, maar het grootste probleem was volgens mij de nepkleding die doorverkocht werd. Als je daar wat tegen doet ben je van het gezeik af, lijkt me. En wat betreft dat mooie nieuwe speciale forum... Als dat nou ook nog echt bestaat, zet dan gewoon in de OP "PM blahblahblah voor meer info over het aparte forum" of w/e. Dat voorkomt dat mensen hele topics ermee volspammen. Ik denk dat tolerantie hier iets meer zin heeft dan verbieden
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70583729
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef joepie91 het volgende:
Niet bespreken van merkkleding en doorverkoop? Lasers >5mW zijn ook illegaal, maar om dat nou te verbieden in het topic lijkt me ook een beetje te veel van het goede.
Wat betreft kleding, het kopen van naamloze kleding kan natuurlijk prima, maar het grootste probleem was volgens mij de nepkleding die doorverkocht werd. Als je daar wat tegen doet ben je van het gezeik af, lijkt me. En wat betreft dat mooie nieuwe speciale forum... Als dat nou ook nog echt bestaat, zet dan gewoon in de OP "PM blahblahblah voor meer info over het aparte forum" of w/e. Dat voorkomt dat mensen hele topics ermee volspammen. Ik denk dat tolerantie hier iets meer zin heeft dan verbieden
Is er dan een appart forum?
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:45:21 #47
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70584117
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is er dan een appart forum?
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef joepie91 het volgende:
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70584338
ff de OP lezen voordat je gaat schrijven

[ Bericht 83% gewijzigd door Klonk op 02-07-2009 16:55:45 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:00:41 #49
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70584652
Ik denk even na, ik post later nog wat...
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:11:24 #50
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70584991
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef e-wok het volgende:
Ik denk even na, ik post later nog wat...
<algemeen>
heel verstandig om dat te doen in een DX-topic. moesten meer mensen doen....
</algemeen>
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')