Je kan in de OP toch linken naar de verschillende topics?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Negentien het volgende:
Maar als je aparte topics maakt (DX, Taobao etc.), wordt het dan niet nóg moeilijker voor noobs met vragen? Ik vrees namelijk dat je die vragen en oneindige zinloze discussies toch blijft houden.
Of ben ik nu een pessimist?
Enne, zijn jullie boos nu?
For now there is no need for that, you do not need to change anything. The problem is mainly on our sidequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef jack-peng het volgende:
[..]
HI
Thank you for your reply
I can understand FOK,if FOK set clear rules ,I will remove the copy clothes from my website,or I will refuse to sell to the person who will talk about it in the forum.
dat wordt toch ook nergens gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vind het raar dat Jack zn webshop zou moeten aanpassen. Als een Fok member iets illegaal koopt moet hij dat zelf weten lijkt mij alleen er niet over posten op Fok
OK,Thank you Heatwave.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For now there is no need for that, you do not need to change anything. The problem is mainly on our side.
I just know the certain customer is from Holland ,but I do not know whether he from FOK or notquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vind het raar dat Jack zn webshop zou moeten aanpassen. Als een Fok member iets illegaal koopt moet hij dat zelf weten lijkt mij alleen er niet over posten op Fok
I want to sell original items tooquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
Hello Jack!
Why don't you just make sure the items you sell are good, not arrive broken, have a good price and are original? That way you get positieve reviews here and that is the best advertisement you can get!
Ja dat is zo, ik las en postte in het begin altijd gezellig mee maar de laatste tijd ging het helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dus ook de opzet.
hele reeks posts over neppe Ralph Lauren ofzo is toch bullshit? Dat soort dingen zijn alleen maar "leuk" voor louche handelaartjes, en dat doe je in mijn ogen maar lekker buiten FOK! om.
En dus zeker geen hele handeltjes opzetten, als het op een van de sites staat mag je het product best BESPREKEN, maar dus niet hoeveel je er moet hebben om dikke winst te maken, en waar je ze het beste kan slijten etc.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Flaccid het volgende:
Het komt er denk ik op neer dat iedereen het wel eens is met een verbod op de illegale spullen praat. Dan hoeft jack niks te doen en kunnen we gewoon doorgaan met brabbelen.
Is er dan een appart forum?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef joepie91 het volgende:
Niet bespreken van merkkleding en doorverkoop? Lasers >5mW zijn ook illegaal, maar om dat nou te verbieden in het topic lijkt me ook een beetje te veel van het goede.
Wat betreft kleding, het kopen van naamloze kleding kan natuurlijk prima, maar het grootste probleem was volgens mij de nepkleding die doorverkocht werd. Als je daar wat tegen doet ben je van het gezeik af, lijkt me. En wat betreft dat mooie nieuwe speciale forum... Als dat nou ook nog echt bestaat, zet dan gewoon in de OP "PM blahblahblah voor meer info over het aparte forum" of w/e. Dat voorkomt dat mensen hele topics ermee volspammen. Ik denk dat tolerantie hier iets meer zin heeft dan verbieden
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef joepie91 het volgende:
Niet bespreken van merkkleding en doorverkoop? Lasers >5mW zijn ook illegaal, maar om dat nou te verbieden in het topic lijkt me ook een beetje te veel van het goede.
Wat betreft kleding, het kopen van naamloze kleding kan natuurlijk prima, maar het grootste probleem was volgens mij de nepkleding die doorverkocht werd. Als je daar wat tegen doet ben je van het gezeik af, lijkt me. En wat betreft dat mooie nieuwe speciale forum... Als dat nou ook nog echt bestaat, zet dan gewoon in de OP "PM blahblahblah voor meer info over het aparte forum" of w/e. Dat voorkomt dat mensen hele topics ermee volspammen. Ik denk dat tolerantie hier iets meer zin heeft dan verbieden
<algemeen>quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef e-wok het volgende:
Ik denk even na, ik post later nog wat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |