trauma?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen garpjes over zachtje puntjes, eh.
Dat dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik helemaal niet gelezen.
Wat enorm zielig...
Dat is vervelendquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef moussy het volgende:
onze kat heeft René dr hamster opgevreten
Nou als dr kaas op zn puntje zit dan is het hoog tijd om hem eens even onder de douche te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga nu toch heel anders denken over een broodje kaas ineens.
Peper d'r bij.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef moussy het volgende:
Kan altijd nog wel even doorgekweekd worden tot een lekker schimmelkaasje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou als dr kaas op zn puntje zit dan is het hoog tijd om hem eens even onder de douche te zetten
ik heb hem gister gekregen.. dus dacht maar meteen in aktie te komen, anders zit ik straks in mn sleurhut zo van owww kut vergeten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat moet ik ook nog steeds invullen dat formulier. Vergeet het steeds.
Gewoon tropenrooster invoeren. Ik zit hier zelfs nog in m'n pyama.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Jelief het volgende:
de afgelopen 149 posts waren weer vermakelijk om te lezen, nu wil ik eigenlijk het vorige bankje ook teruglezen maar ik moet ook nog wat nuttigs doen vandaagstofzuigen, was opvouwen,strijken, stoffen, kind uitlaten, boodschappen doen. mmm twijfel twijfel, wat eerst...
Wat k*tquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef moussy het volgende:
wij ook, naja ik heb voor de vorm een korte broek onder mijn slaapshirt aangetrokken. Ruben is de enige die netjes aangekleed isquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef Urla het volgende:
[..]
Gewoon tropenrooster invoeren. Ik zit hier zelfs nog in m'n pyama.
Das omgekeerd tropenrooster danquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef Urla het volgende:
[..]
Gewoon tropenrooster invoeren. Ik zit hier zelfs nog in m'n pyama.
Het is een wéék lekker weer en jij hebt 't over 'gewoonlijk'???quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef aeque het volgende:
Het is, zoals gewoonlijk, behoorlijk warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |