Na vanochtend niet meer hoor.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arme Swets, kan hij er niet aan geholpen worden dan ofzo?
Haha, mijn konijn loopt heel vaak los. Hij kan nergens heen, behalve naar binnen, maar dat durft ie niet want dan heeft ie geen grip. Maar vanmorgen was hij dus wel naar binnen geglipt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Mibos2 het volgende:
Tico ik zie je al rond het huis gaan en dan je konijn zoeken terwijl die op zijn konijns naar je zit te kijken van wat maak je je toch druk.
Hier in de straat loopt altijd een meisje haar konijn uit te laten aan een riempje. Ziet er zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, mijn konijn loopt heel vaak los. Hij kan nergens heen, behalve naar binnen, maar dat durft ie niet want dan heeft ie geen grip. Maar vanmorgen was hij dus wel naar binnen geglipt.
Jen is ook helemaal gek op het konijn,. Ik ben blij dat ie zo tam is want Jen laat m ook steeds uit zn hok.
Ik weet het gewoon echt niet meer. Het schijnt wel dat als je de kool niet doorslikt er niks kan gebeuren. Dus misschien is dat nog een tip.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:02 schreef Saffier het volgende:
Jarno, vertel eens, zal ik daarna kool halen en verder er vooral niet meer aan denken
Alleen als ik honger heb.quote:
Dat zul je mij nooit horen zeggen Lois.quote:
Ook niet vergeten om uit te spugen dan he!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zul je mij nooit horen zeggen Lois.
Ow lief.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen ging ik de was ophangen in de tuin en Jen ging het konijntje eten geven. Dan zet ik de bak voer neer en dan gooit ze een paar handjes in het bakje van het konijn, die dan vaak meteen komt kijken wat voor lekkers er ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |