Hey ik zal nog eens meeleven! Ik zeg wel niks meer hier!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:14 schreef Mibos2 het volgende:
Een tijdelijke gangplasser hebben of een algemene kattenbak van je schuur voor de hele buurt lijkt me eerlijk gezegd nogal een verschil
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey ik zal nog eens meeleven! Ik zeg wel niks meer hier!.
Waarom doe je hem weer open dan. Laat hem dichtquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:14 schreef aeque het volgende:
Ik houd me kop en het wordt gelijk rustig hier, zal ik nog ff wat flamen dan
Men zegt dat het werkt tegen katten, je schijnt het ook in een spuitbus te kunnen kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Leeuwenstront? Echt?
Maar dan nog... ik kan moeilijk alle tuinmeubels er mee insmeren. Het is echt zo ranzig, alle plantenpotten wat er ook maar in de tuin staat, alles wordt flink bezeken...
Had ik zin inquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Mibos2 het volgende:
[..]
Waarom doe je hem weer open dan. Laat hem dicht![]()
broek uit, rok omhoog?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Vicky het volgende:
* Vicky zit ook al een tijdje klaar voor die les Jarno..
Hoor ik daar een lama....quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:14 schreef aeque het volgende:
Ik houd me kop en het wordt gelijk rustig hier, zal ik nog ff wat flamen dan
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Mibos2 het volgende:
Zit nog steeds te wachten trouwens op les 1.
Eh.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Vicky het volgende:
* Vicky zit ook al een tijdje klaar voor die les Jarno..
cacaodoppen zeggen ze ook, maar stinkt en gaat schimmelen, ik heb mn moeder ook wel met pepermolentjes door de tuin zien gaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Mibos2 het volgende:
Urla koffiedik werkte hier om onze boompjes heen. Hele sterke koffie en dat over de grond uit gieten. Geen kat die de tuin in durft.
Nee een stront vlieg.quote:
Niets werkt helaas onze eigen kater is met een andere kater in een soort van terratorium ding bezig. Ze knokken ook steeds en pissen dus steeds tegen de bolbuxxussen en m'n voordeur aan over elkaar heen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Mibos2 het volgende:
Urla koffiedik werkte hier om onze boompjes heen. Hele sterke koffie en dat over de grond uit gieten. Geen kat die de tuin in durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |