quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:[..]
Ik durf hier niks pro-NWO's meer te zetten tegenwoordig, straks krijg ik nog dreigmails van mevrouw Burgermeister

Hoe realistisch is trouwens een globale monetaire eenheid in de "nabije" toekomst?
Als ik om mij heen kijk denk ik absoluut níet,
maar juist dat maakt dat ik denk dat het misschien helemaal niet lang op zich laat wachten.
Een tijdje geleden keek ik naar de kasten op mijn kastenkamer en ik dacht "G*DSK*L*R*, wat een zooitje. " Iedereen had er in zitten trekken. De oudste vat het systeem gewoon niet, de op één na oudste is een warhoofd, de op één na jongste vindt het gewoon geweldig om met kleding in het rond te gooien en de allerjongste gooit graag alles er uit, zodat hij zelf in de kast kan gaan zitten. Ik heb geïrriteerd álles uit de kasten gemaaid. Van maatje 80 tot maat 152 en mijn eigen kleding (heuj ik ben een vrouw, mijn maat krijg je niet te horen

) lag door elkaar op de grond. Vervolgens ben ik naar de supermarkt gegaan en heb ik een fles wijn gekocht. Met een wijntje in mijn hand heb ik alles netjes opnieuw ingedeeld, alles gestreken wat gekreukt was... alles netjes, geordend, alle maatjes weer hun eigen ruimte gegeven. De kleertjes van íedereen lagen er weer netjes en comfortabel bij.
Nadat ik mijzelf een bonbon had gegeven ben ik naar beneden gegaan en heb ik een ballon lekgeprikt. "zow, nu ik de aandacht heb. Níemand komt meer op die kamer, in de kasten.... jullie dénken er niet eens meer aan! IK leg iedere avond iets klaar en wil je overdag iets nieuw of je zwembroek of wat dan ook... dan roep je MIJ. IK beheer de kasten!! Iedereen begrepen? ......ja mama klonk het in koor.
Nou toen mochten ze allemaal een ijsje pakken en tot op de dag van vandaag beheer IK de kasten en hebben alle kleertjes het naar hun zin op hun eigen plankjes. Alles eerlijk verdeeld en netjes geordend.
Euhm...... waar had ik het ook al weer over?

het is een financieel zooitje, het kan best zijn dat na dat het allemaal écht klapt er inééns orde in deze vorm komt.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.