abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70751700
Die vraag wordt in principe al behandeld in het andere topic.
pi_70752581
Dan moet er nog een topic komen over de realistische ideeën mbt. het waarborgen van de macht. Daar gaat dit allemaal over uiteindelijk. Een stel mensen die andere mensen vertellen hoe ze moeten leven.

Om deze reden is het voor mij ook lastig te bepalen hoe het met de vrijheid zit in dit hele idee...
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70753353
Bespreek dat allemaal maar ff in dat vragentopic!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:08:41 #54
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70753651
De NWO bestaat al jaren.... Alleen een paar regeringen werken nog tegen.
Alles wordt al door "bedrijven" bepaald. En de regelgeving die er word "bedacht" is al jaren geleden door de simulaties gegaan. Wat denken jullie nou? Dat dit onvermijdelijk is ? Op het moment dat de mensheid zich realiseerde dat de wereld eindig is was de NWO een feit.

Aangezien voor velen de NWO gelijk staat aan een zichtbare overheid is de discussie hier ook zinloos.
NWO betekent alleen dat er een andere Orde is. In dit geval dus commercie. Waar vroeger nog beslissingen werden gemaakt op gedecentraliseerde aangelegenheden is alles nu gericht op globalisatie. Aangezien de wapenhandel etc nog veel winstgevende controlerende factoren in stand houden en er toch niet genoeg voedsel is om iedereen te voedden zullen we hier nog wel even blijven steken.
Het is dus een balans (strijd) tussen rivaliserende bedrijven. Dit kan binnen die bedrijven ook zich afspelen maar ook tussen bepaalde takken van multinationals.

De fase waarin we waarschijnlijk de keuze hebben tussen minimaliseren van populaties of een wereldoorlog
is al begonnen.
pi_71408558
Vond deze site jaren terug.. geeft een mooi beeld van hoe je de wereldproblematiek ook kunt benaderen, zonder meteen te vervallen in allerlei doemscenario's..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:19:20 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_71408767
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_71408837
Wow, kijk eens wie we daar hebben. ToT heeft het goed vol kunnen houden, zo met die storm aan topics de laatste tijd. Lijkt mij dat hij wel wat rust kan gebruiken lol.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71408857
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:19 schreef teamlead het volgende:
tvp
Ik durf hier niks pro-NWO's meer te zetten tegenwoordig, straks krijg ik nog dreigmails van mevrouw Burgermeister

Hoe realistisch is trouwens een globale monetaire eenheid in de "nabije" toekomst?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:54:38 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_71410042
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik durf hier niks pro-NWO's meer te zetten tegenwoordig, straks krijg ik nog dreigmails van mevrouw Burgermeister

Hoe realistisch is trouwens een globale monetaire eenheid in de "nabije" toekomst?
die monetaire eenheid zie ik niet snel ontstaan. Er zijn teveel mensen die grof geld verdienen met valutahandel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_71410202
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als ik om mij heen kijk denk ik absoluut níet,
maar juist dat maakt dat ik denk dat het misschien helemaal niet lang op zich laat wachten.

Een tijdje geleden keek ik naar de kasten op mijn kastenkamer en ik dacht "G*DSK*L*R*, wat een zooitje. " Iedereen had er in zitten trekken. De oudste vat het systeem gewoon niet, de op één na oudste is een warhoofd, de op één na jongste vindt het gewoon geweldig om met kleding in het rond te gooien en de allerjongste gooit graag alles er uit, zodat hij zelf in de kast kan gaan zitten. Ik heb geïrriteerd álles uit de kasten gemaaid. Van maatje 80 tot maat 152 en mijn eigen kleding (heuj ik ben een vrouw, mijn maat krijg je niet te horen ) lag door elkaar op de grond. Vervolgens ben ik naar de supermarkt gegaan en heb ik een fles wijn gekocht. Met een wijntje in mijn hand heb ik alles netjes opnieuw ingedeeld, alles gestreken wat gekreukt was... alles netjes, geordend, alle maatjes weer hun eigen ruimte gegeven. De kleertjes van íedereen lagen er weer netjes en comfortabel bij.
Nadat ik mijzelf een bonbon had gegeven ben ik naar beneden gegaan en heb ik een ballon lekgeprikt. "zow, nu ik de aandacht heb. Níemand komt meer op die kamer, in de kasten.... jullie dénken er niet eens meer aan! IK leg iedere avond iets klaar en wil je overdag iets nieuw of je zwembroek of wat dan ook... dan roep je MIJ. IK beheer de kasten!! Iedereen begrepen? ......ja mama klonk het in koor.
Nou toen mochten ze allemaal een ijsje pakken en tot op de dag van vandaag beheer IK de kasten en hebben alle kleertjes het naar hun zin op hun eigen plankjes. Alles eerlijk verdeeld en netjes geordend.

Euhm...... waar had ik het ook al weer over?

het is een financieel zooitje, het kan best zijn dat na dat het allemaal écht klapt er inééns orde in deze vorm komt.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:55:08 #61
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71416687
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef ToT het volgende:
Jezus, folks: de "believers" hebben al ladingen topics waarin ze uitgebreid over de bedreigingen van de NWO kunnen praten. Wat is er nou zo erg aan om ook even naar de MOGELIJKHEDEN te kijken?
En nu we naar de MOGELIJKHEDEN kijken, moeten we eerst uitgebreid gaan zitten kibbellen over dat die mogelijkheden nooit plaats zullen vinden, want het is toch onmogelijk dat het zover zal komen?
Kom op zeg, dat slaat toch nergens op? Hier kunnen we kijken naar waarom het niet "eng" hoeft te zijn.

met evenveel recht kun je een topic starten over de zegeningen van het nazisme..
hoe goed Hitler was voor de automobiel-industrie..
de zegeningen van het eugenisme benadrukken..
waarom een dergelijk regime helemaal niet zo eng hoeft te zijn..
Huig
pi_71419508
*Zucht* Dus je ziet alleen maar slechte dingen in een wereld-overheid? Je ziet het dus puur alleen als vernietiging van de wereldbevolking?
Beetje jammer in dit topic...
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:39:33 #63
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_71420883
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef ToT het volgende:
*Zucht* Dus je ziet alleen maar slechte dingen in een wereld-overheid? Je ziet het dus puur alleen als vernietiging van de wereldbevolking?
Beetje jammer in dit topic...
Geen vernietiging van de wereldbevolking... Dan heeft al die macht geen zin meer he...
Totale controle, tot ver in de kleine aspecten van de samenleving... Een Orwelliaanse samenleving
in het kwadraat, waar menig dictator een harde plasser van zou krijgen...

Wat jammer is van dit topic is dat je kennelijk niet naar de huidige situatie wil kijken, en al
zeker niet naar de geschiedenis... Als je niet naar de geschiedenis kijkt valt er niets te
leren... Wat over het algemeen bekend is van geschiedenis is dat het een goede graad-
meter is van wat er in situaties gebeurt... Dat kan je algemene ervaring noemen...

Waar jij over jubelt is, als je naar de geschiedenis kijkt, zeer onwaarschijnlijk... Zeker als
je kijkt naar de groep globalisten die al een zeer lange tijd aan de touwtjes trekken (en
de manier waarop) , deze zullen echt niet zomaar de touwtjes laten vieren hoor...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_71420925
Ik bejubel niks: ikzelf zie een wereldregering als een nachtmerrie, maar ik vind dat er toch wel één topicje mag bestaan waarin men even naar mogelijke positieve kanten ervan mag kijken? Het is vast niet alleen maar leed en ellende en onderdrukking enzo. Voor de problemen en de opzet van zo'n wereldregering hebben we een apart topic. DAARIN kan verder gefilosofeerd worden over hoe je het zo ideaal mogelijk zou kunnen krijgen.
pi_71420928
Maar doe dit dan in een anti-NWO topic. DIt is niet voor niets een Pro-topic

Een NWO kan ook staan voor globale vrijheid van meningsuiting, waarop gecontroleerd kan worden zodat geen enkele Staat meer censuur kan toepassen. Bijvoorbeeld.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71421129
In overleg met de TS gaat dit topic maar op slot. Het heeft geen kans van slagen zo als mensen steeds met "ja maar" komen, terwijl daar juist een ander topic voor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')