Whisky? We kennen elkaar in ieder geval wel goed nu, dus dat moet geen belemmering meer zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
hoi bart, ik ben sabine, en ik lust geen wijn
alleen rosébierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Whisky? We kennen elkaar in ieder geval wel goed nu, dus dat moet geen belemmering meer zijn!
Nou, daar halen we dan wel een kratje of twee van voor je!quote:
Paas me jouw plannetjes eens doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, daar halen we dan wel een kratje of twee van voor je!
no thanks, ik kom nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, daar halen we dan wel een kratje of twee van voor je!
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerst dronken voeren, daarna kunnen we andere dingen doen.
quote:
Die uitdaging wil ik wel aangaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:19 schreef phluphy het volgende:
Mij dronken voeren is een kansloos plan. Al vaak geprobeerd, nooit gelukt. Ik dronk ze allemaal (mannen!) onder tafel.![]()
Dat zijn we stiekem allemaal.quote:En naar een meet ga ik toch niet.Allereerst omdat ik eigenlijk een schijtlaars ben
Dan zeg je dat je naar de breiclub bentquote:, en verder omdat ik geen zin heb om thuis uit te leggen dat ik naar een bijeenkomst ga van mensen die ik alleen via internet ken. Manlief zou dat totaal niet snappen!
"Schat, ik ben even weg naar een ontmoeting met vijf puisterige pubers die ik enkel via het internet ken, je maaltijd staat in de magnetron!".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:19 schreef phluphy het volgende:
En naar een meet ga ik toch niet.Allereerst omdat ik eigenlijk een schijtlaars ben, en verder omdat ik geen zin heb om thuis uit te leggen dat ik naar een bijeenkomst ga van mensen die ik alleen via internet ken. Manlief zou dat totaal niet snappen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Schat, ik ben even weg naar een ontmoeting met 1 puisterige puber en 4 stoere mannen die ik enkel via het internet ken, je maaltijd staat in de magnetron!".
Ofzo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank je, ik wist niet dat jullie mij zo puber vonden.
Pubersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:13 schreef Geqxon het volgende:
"Schat, ik ben even weg naar een ontmoeting met vijf puisterige pubers die ik enkel via het internet ken, je maaltijd staat in de magnetron!".
uhuhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
Pubers![]()
We kunnen natuurlijk ook bij fluff of sbientje thuis meeten
Zo. Dan zul jij een kutleven hebben zeg...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef sbientje het volgende:
ik word altijd een beetje hoofdpijnerig van 3d
quote:
je bent wel een lolbroek hoor bart!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo. Dan zul jij een kutleven hebben zeg...
[..]
een paar kerels kan altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
niet gezellig, een paar kerels op bezoek?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
een paar kerels kan altijd natuurlijkmaar geen meets bij mij thuis nee haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |