Je maakt een tikfoutje, ik heb het even voor je verbeterd!quote:
Tja, het is ook wel een beetje onder mijn niveau. Maar ik moet die opleiding volgen voor mijn werk. Af en toe wel vermoeiend, dan zit je dus in de klas met mensen voor wie het wel het niveau is. Dan legt de leraar iets uit, en dan snapt iemand het niet. Legt ie het nog een keer uit. Vraagt weer iemand anders hoe het nou zit. Nog een keer uitleggen. Snapt daarna nog iemand het niet. En wederom dezelfde uitleg. En dan zit je daar zo van: "ja nu weet ik het welquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, het is ook wel een beetje onder mijn niveau. Maar ik moet die opleiding volgen voor mijn werk. Af en toe wel vermoeiend, dan zit je dus in de klas met mensen voor wie het wel het niveau is. Dan legt de leraar iets uit, en dan snapt iemand het niet. Legt ie het nog een keer uit. Vraagt weer iemand anders hoe het nou zit. Nog een keer uitleggen. Snapt daarna nog iemand het niet. En wederom dezelfde uitleg. En dan zit je daar zo van: "ja nu weet ik het wel". Die opleiding is 2 jaar, maar ik zou hem in 3 maanden kunnen doen. Maar dat mag niet van die school
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je maakt een tikfoutje, ik heb het even voor je verbeterd!
Leuk met de autoquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Gisteren 3 uur gedaan over Hoofddorp - Utrecht. (incl. 1,5 uur stilstaan en 20 min achteruit rijden op de verbindingsweg A9 > A2 op knooppunt Holendrecht.
Ja moeten we vaker doen!quote:
Ja, daar stond ik net achterquote:
Nee. Maar wil je er dan een?quote:
Is er überhaupt ooit een DIG-meet geweest dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een DIG meet geweest, wel op een GC meet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit een DIG-meet geweest dan?
quote:
Nou stel maar een datum voorquote:
Ohja, toen hadden we een minimeetquote:[..]
Nou die keer dat ik COD4 kwam halen?
Dat het publiek stil is wil niet zeggen dat ze luisteren, ze kunnen ook slapen.quote:
ze waren niet stil hoor, ze waren heel responsiefquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat het publiek stil is wil niet zeggen dat ze luisteren, ze kunnen ook slapen.
"Waar the fuck heb je het over??!?!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze waren niet stil hoor, ze waren heel responsief
hahaha ja zo ongeveerquote:
ben jij eigenlijk bart die ooit in de fp-crew zat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Bart het volgende:
Maar Wyri en Jort gaan dus de DIG-meet organiseren? Relaxed mannen![]()
En de Bart die in de gamescrew zat. En de Bart die mod was. Er is maar één Bart op fokquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk bart die ooit in de fp-crew zat?
ja maar eerst heette je mainport en had je hermione in je icon en nu was ik in de warquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Bart het volgende:
[..]
En de Bart die in de gamescrew zat. En de Bart die mod was. Er is maar één Bart op fok
Ik heb nooit mainport geheten en ik heb nooit hermione in mijn icon gehad en ik ben er vrij zeker van dat ik je niet specifiek ken van de fp...quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar eerst heette je mainport en had je hermione in je icon en nu was ik in de war![]()
Gewoon, zomaar! omdat ik je dan ken uit mijn fp-tijd natuurlijk!
Je vergeet mero-dingesquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef sbientje het volgende:
ja maar eerst heette je mainport en had je hermione in je icon en nu was ik in de war![]()
Mero-dinges Merovingian jaquote:
nou dan heb ik toch een andere bart voor hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nooit mainport geheten en ik heb nooit hermione in mijn icon gehad en ik ben er vrij zeker van dat ik je niet specifiek ken van de fp...
Elke nick komt maar 1x voor op fok hoor, dus er is maar 1 Bartquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou dan heb ik toch een andere bart voor hoordan zijn er meerdere barten
edit - ik begreep er al niets van... maar goed, ik heb gewoon de verkeerde nickchange voor ogen![]()
ja jsaak, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Elke nick komt maar 1x voor op fok hoor, dus er is maar 1 Bart
jsaakquote:
Kijk nou eens boven mijn UI... Die grote dikke zwarte letters.quote:
je denkt ook nog echt dat ik niet begrijp dat iedere nickname maar 1 keer voor kan komen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk nou eens boven mijn UI... Die grote dikke zwarte letters.
Nee hoor, ik kijk alleen hoe jij reageert als ik er gewoon op doorgaquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:19 schreef sbientje het volgende:
[..]
je denkt ook nog echt dat ik niet begrijp dat iedere nickname maar 1 keer voor kan komen?
Schijnbaar, goed in alkmaar dan maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Bart het volgende:
Maar Wyri en Jort gaan dus de DIG-meet organiseren? Relaxed mannen![]()
Ik vind alles best, als er maar vrouwen komen! Dus Fluf en Sabientje moeten wel kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Schijnbaar, goed in alkmaar dan maar?
gelukkigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk alleen hoe jij reageert als ik er gewoon op doorga
ik ben niet zo'n meet-ert.. heb vroegah wel een aantal meets gehad maar vind t nu eerlijk gezegd verre van leukquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als er maar vrouwen komen! Dus Fluf en Sabientje moeten wel kunnen
Verre van leuk? Hoezo dat dan? Beetje bier zuipen, dat is toch altijd leukquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n meet-ert.. heb vroegah wel een aantal meets gehad maar vind t nu eerlijk gezegd verre van leuk
1337-postquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Verre van leuk? Hoezo dat dan? Beetje bier zuipen, dat is toch altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |