quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:35 schreef Ritmo het volgende:
Werken als het warm weer is, is klote ja. Voor de rest: klagen om het weer omdat je wil gamen/computeren is kansloos.
Sporten kan ook je werk zijn...quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zorg voor betere werkomstandigheden ofzoEn sporten is een hobby, je MOET niks
Het voetbalseizoen is voorbij en dat is maar goed ook, met deze hitte op het veld staan, ondragelijkquote:
Klopt, TS is een kansloze WoW nerdquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen is voorbij en dat is maar goed ook, met deze hitte op het veld staan, ondragelijk
Geef mij maar een beetje regen een graadje of 10, dat is pas voetbalweer
Helegaar niet, de enige craft die ik gespeeld heb was starcraft, dat was pas een bazenspelquote:
Het is alleen lekker hier als je ook daadwerkelijk afkoeling kan zoeken in een zwembad of zee ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Muzz_ het volgende:
Hitte in Nederland, benauwde troep![]()
Hitte in het Buitenland met een zwoel briesje
Precies, je zal mij zelden horen zeggen dat het te koud is, te warm daarentegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
Net als die mensen die zodra je zegt "het is zo warm" meteen beginnen met roepen van 'EN IN DE WINTER IS HET ZEKER TE KOUD EN DAN OOK KLAGEN HE!!1!!'.
Nee lul, dan klaag ik niet. Opflikkeren met je one-liners.
24 C met een luchtvochtigheidsgraad van 85%quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is alleen lekker hier als je ook daadwerkelijk afkoeling kan zoeken in een zwembad of zee ofzo
In het buitenland is het met een briesje idd overal wel lekkerGriekenland
Hier ben ik het dus zo hard mee eens hè. Als er iets irritant is zijn het dat soort wijsneuzen wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
Net als die mensen die zodra je zegt "het is zo warm" meteen beginnen met roepen van 'EN IN DE WINTER IS HET ZEKER TE KOUD EN DAN OOK KLAGEN HE!!1!!'.
Ja inderdaad, verdomme, WAR ON HOOIKOORTS, echt die gras-pollen of whatever plegen altijd aanslagen in m neus, en ik heb gehoord dat een of andere Texaan zich nou toch verveeld en de bio bak buiten MOET zetten, dus...quote:
Ik heb er zelf niet last van maar paar vrienden van mij wel. En het is best zielig dat ze met gesloten deuren en ramen nu binnen moeten zitten in deze hitte lol.quote:
Helemaal mee eens. Motregen en een glad veld voetbalt heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen is voorbij en dat is maar goed ook, met deze hitte op het veld staan, ondragelijk
Geef mij maar een beetje regen een graadje of 10, dat is pas voetbalweer
Oi!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:49 schreef Agiath het volgende:
Ik ga nu slapen en morgen de hele dag werken, (ja ook weer lekker)
Neejoh, 2 uurtjes voor de wedstrijd moet het geregend hebben. Tijdens de wedstrijd bewolkt en tussen de 10 en 15 graden ergens, licht briesje erbij. DAT is het echte voetbalweer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Motregen en een glad veld voetbalt heerlijk.
Je werkt helemaal niet man, je zit op FOK met je luie harses.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
Whehe in de winter heb ik geen last van de kou, en met deze warme dagen heb ik geen last van de hitte ondanks dat ik werk. Wie wil me aanraken!
Je hebt het bijna nooit koud omdat je zo een wit uitziende landgenoot bent met sproeten en wanneer het extreem warm is rood aanloopt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:32 schreef Agiath het volgende:
Waar komt deze achterlijke gedachte opeens vandaan?
< knip>
Anti-klacht: Ik heb het bijna nooit koud
Zo ja man, 33 graden in Belgie is echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Muzz_ het volgende:
Hitte in Nederland, benauwde troep![]()
Hitte in het Buitenland met een zwoel briesje
Ik had pauzequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je werkt helemaal niet man, je zit op FOK met je luie harses.
Dagelijkse dosis Fok!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had pauze. En ik ben nu al klaar
Dus snel even fokken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef MoonCore het volgende:
Het weer is NOOIT goed in Nederland punt uit. Nederland is gewoon KUT!
Don't let the door hit you on the way out!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef MoonCore het volgende:
Het weer is NOOIT goed in Nederland punt uit. Nederland is gewoon KUT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |