Hasj zit toch ook olie in?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef bixister het volgende:
pinda's bevatten olie, en dat is extra gevaarlijk als dat in de longen belandt.
Ik denk dat er vrij weinig ouders zijn die hun kinderen voor hun 6e hasj gevenquote:
Klopt, dat is de reden. Pinda's zijn extra gevaarlijk bij verslikken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef bixister het volgende:
Wat kan er gebeuren dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, dat is de reden. Pinda's zijn extra gevaarlijk bij verslikken.
En tot die tijd zittend op een stoel opeten. Snoepen en spelen/rennen gaan niet samen. Het is het een of het ander. Da's toch niet zo moeilijk in te voeren in je eigen klas?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pfff ja, dat lijkt me dus echt super engEr moet dus eerst een ongeluk gebeuren, voordat er iets aan gedaan wordt. Zal het eens aankaarten komend schooljaar bij het team.
Leg uit!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, dat is de reden. Pinda's zijn extra gevaarlijk bij verslikken.
Ah wist ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:00 schreef bixister het volgende:
Dat voer ik zeker in ja. De anderen laten de kinderen het eten meenemen naar buiten, maar dan begin ik wel 5 minuutjes eerder met eten en drinken ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En tot die tijd zittend op een stoel opeten. Snoepen en spelen/rennen gaan niet samen. Het is het een of het ander. Da's toch niet zo moeilijk in te voeren in je eigen klas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |