quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:02 schreef KirkLazarus het volgende:
So? Ik heb MAVO gedaan... mag je je bij deze beter voelen dan ik.
Dat word je ook. Je zegt zelf dat je lagere cijfers had, dan is het toch logisch dat je minder aandacht hebt gekregen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik hoef me niet beter te voelen. Ik wil gewoon evenredig behandeld worden met mijn zusje
Hey!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:07 schreef Schenkstroop het volgende:
*ts knuffel geeft en ijsje voor dr koopt*
Had niet anders verwacht.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef o.us het volgende:
Geef me je rekeningnummer, stort ik morgen ¤ 50,- voor je en dan kan jij je ouders daar mee confronteren.
Blijf jij me maar lastigvallen? Heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.
Verder triest , maar gebeurt tevens in alle gezinnen. Moet je schijt aan hebben verder.
Randweg 29a in rotterdam . Kom maar hier dan kerel heb schijt aan jou en je kankerpraatjes ga gerust weer een paar dagen bij Hillesluis logeren , prima iglo maaltijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Blijf jij me maar lastigvallen? Heb je niks beters te doen?
Had ook niet anders verwacht dat jij alleen maar een held kan wezen op FOK!.
Als je zo stoer bent, pm je me waar je woont, pak ik morgen de trein zodat we even kunnen babbelen als je last van me hebt.
Dikke meisjesquote:
Godverdomme, je had alleen maar moeten zeggen dat je lui was en het was goed geweest. Je wilt toch zeker niet dat mensen op hun inzet worden beoordeeld, ipv hun prestaties? Dan kunnen we onze verering vam Mozart wel opgeven, die immers zei muziek te schrijven zoals een zeug biggen werpt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef Kralicek het volgende:
Ik ben niet luier. Ik leer gewoon minder goed. Mijn zusje leest alles 1 keer en weet het al, ik moet er moeite voor doen.
Pacmaniac woont in een achterstandsbuurt en is een allochtoon.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Randweg 29a in rotterdam . Kom maar hier dan kerel heb schijt aan jou en je kankerpraatjes ga gerust weer een paar dagen bij Hillesluis logeren , prima iglo maaltijden
Pics.... Wraak is lekker toch?quote:
Bla bla smilies blabla hoelaat kom je morgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Pacmaniac woont in een achterstandsbuurt en is een allochtoon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Blijf jij me maar lastigvallen? Heb je niks beters te doen?
Had ook niet anders verwacht dat jij alleen maar een held kan wezen op FOK!.
Als je zo stoer bent, pm je me waar je woont, pak ik morgen de trein zodat we even kunnen babbelen als je last van me hebt.
Stelletje flikkers. Spreek gewoon af bij een parkeerplaats als jullie elkaar in de kont willen neuken ipv ons Klaagbaak ermee te bevuilen. Gore leernichten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Randweg 29a in rotterdam . Kom maar hier dan kerel heb schijt aan jou en je kankerpraatjes ga gerust weer een paar dagen bij Hillesluis logeren , prima iglo maaltijden
Mwa, moet eerst werken en shit. Om hoe laat kan jij trouwens?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bla bla smilies blabla hoelaat kom je morgen?
MAN YOU GOT A DIRTY MINDquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
[..]
Stelletje flikkers. Spreek gewoon af bij een parkeerplaats als jullie elkaar in de kont willen neuken ipv ons Klaagbaak ermee te bevuilen. Gore leernichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |