Nog 6 dagen, en ik verwacht een verjaardagstopic gemaakt door jouquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
Eek-A-Mouse, tof
Heb ik verder nog iets gemist hier?
Is Breathtaking al 18?
Geweldige man.quote:
Ik kon het filmpje niet zo snel vinden, had eerst alleen maar live-versies...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldige man.
"I got that sucker!"
[ afbeelding ]
Da's geen excuus. Ik schoot bijna wortelquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kon het filmpje niet zo snel vinden, had eerst alleen maar live-versies...
Ik wou je juist niet bezwangerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog 6 dagen, en ik verwacht een verjaardagstopic gemaakt door jou
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
Eek-A-Mouse, tof
Heb ik verder nog iets gemist hier?
Is Breathtaking al 18?
Komt door dat zenuwachtige f5-en van je!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Ik schoot bijna wortel.
Dat zag ik.quote:
Ja, en ik irriteer me nu al aan hem. De overdreven gay uithangen is echt zo(met een streepje) 2002.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Lucas, hè! En Dax is misschien wel bi!OMG!
Ik ben gewoon opgefokt, jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Komt door dat zenuwachtige f5-en van je!
Ooh, balenquote:
Heel slim van je om dit te zeggen nu remlof hier is, zodat hij deze kloon eventueel meteen zou kunnen prullenbakken. Props!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/245962
WTF is dit voor humorloze faalhaas? Ook nog een beetje mijn 'checkmate' jatten.
Je ergert je aan hem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik irriteer me nu al aan hem. De overdreven gay uithangen is echt zo(met een streepje) 2002.
[..]
Ik ben gewoon opgefokt, ja.
Gozer met een 3 maanden ban, plus een week nu. Orgineel was ie niet iigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/245962
WTF is dit voor humorloze faalhaas? Ook nog een beetje mijn 'checkmate' jatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |