Nog 6 dagen, en ik verwacht een verjaardagstopic gemaakt door jouquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
Eek-A-Mouse, tof
Heb ik verder nog iets gemist hier?
Is Breathtaking al 18?
Geweldige man.quote:
Ik kon het filmpje niet zo snel vinden, had eerst alleen maar live-versies...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldige man.
"I got that sucker!"
[ afbeelding ]
Da's geen excuus. Ik schoot bijna wortelquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kon het filmpje niet zo snel vinden, had eerst alleen maar live-versies...
Ik wou je juist niet bezwangerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog 6 dagen, en ik verwacht een verjaardagstopic gemaakt door jou
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
Eek-A-Mouse, tof
Heb ik verder nog iets gemist hier?
Is Breathtaking al 18?
Komt door dat zenuwachtige f5-en van je!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Ik schoot bijna wortel.
Dat zag ik.quote:
Ja, en ik irriteer me nu al aan hem. De overdreven gay uithangen is echt zo(met een streepje) 2002.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Lucas, hè! En Dax is misschien wel bi!OMG!
Ik ben gewoon opgefokt, jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Komt door dat zenuwachtige f5-en van je!
Ooh, balenquote:
Heel slim van je om dit te zeggen nu remlof hier is, zodat hij deze kloon eventueel meteen zou kunnen prullenbakken. Props!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/245962
WTF is dit voor humorloze faalhaas? Ook nog een beetje mijn 'checkmate' jatten.
Je ergert je aan hem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik irriteer me nu al aan hem. De overdreven gay uithangen is echt zo(met een streepje) 2002.
[..]
Ik ben gewoon opgefokt, ja.
Gozer met een 3 maanden ban, plus een week nu. Orgineel was ie niet iigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/245962
WTF is dit voor humorloze faalhaas? Ook nog een beetje mijn 'checkmate' jatten.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik irriteer me nu al aan hem. De overdreven gay uithangen is echt zo(met een streepje) 2002.
[..]
Ik ben gewoon opgefokt, ja.
Oh.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IS GAY!quote:
Hij werd al geband.quote:
Van wie was het een kloon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gozer met een 3 maanden ban, plus een week nu. Orgineel was ie niet iig
Niet tegen jou, neen.quote:
Jij vindt hem geweldigquote:
Pussyquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je ergert je aan hem.
En tsja, hij is ook way ouder dan 'ie zou moeten zijn.
En waarom praat ik hierover?![]()
Oh ja, heb vandaag dríé afleveringen gekeken.
Nee dat ook weer niet, maar ik ben wel gek op homoverhaallijnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet tegen jou, neen.
[..]
Jij vindt hem geweldig?
[..]
Pussy.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
Haha, Remlof durft mij geen gedag te zeggen.
Net als Friends!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef Syb-rund. het volgende:
goede tijden, zaaddodende serie![]()
mijn steun gaat uit naar al die mannen die het verplicht meekijken omdat ze anders pikstraf krijgen
Nina valt van het paard, Maxime krijgt klappen van Nick terwijl Valentijn alles ziet en Bing grijpt Jack bij zijn keel na de uitspraak van de rechter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar ik ben wel gek op homoverhaallijnen.![]()
Ik ga nu de uitzending van vandaag kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Zaadhuidquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
Haha, Remlof durft mij geen gedag te zeggen.
Ik laat je weten wanneer ze seks hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar ik ben wel gek op homoverhaallijnen.![]()
Ik ga nu de uitzending van vandaag kijken.
Terwijl ze het stiekem prachtig vinden om te volgen. Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef Syb-rund. het volgende:
goede tijden, zaaddodende serie![]()
mijn steun gaat uit naar al die mannen die het verplicht meekijken omdat ze anders pikstraf krijgen
Hihi, Zaadhuid, die heeft echt nog niemand gebruikt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |