ikke niederquote:
Spoorzoekertje noemden we dat vroeger.quote:
Vroeger deden ze een moord om te kunnen melden dat ze geplast hebben.quote:
Vroeger deed tong80 zijn slappe geouwehoer nog zelfquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger deden ze een moord om te kunnen melden dat ze geplast hebben.
Origineel zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Batmobiel het volgende:
Al die mensen met een kloon
Ik wil er ook een
Tong81ofzo
No slyle wilders jugendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg toch ff gauw de griep!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik hou niet van schelden met ziektes
Ach word verkouden manquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:00 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
krijg toch ff gauw de griep!
Picsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:38 schreef plank_ het volgende:
Brigitte Bardot, die had pas een paar tieten
Ik heb alleen nog maar Panorama 1979, de hond heeft de rest van het archief opgegeten.quote:
Die pagina's plakken.quote:
En het zou helemaal top zijn, als je nog zo slank zou zijn als, pak weg 20 jaar geledenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
bla bla
Mooie poging zou ik zeggen als ik Tong zou heten.
Ach in Japan zijn Sumo-worstelaars sexsymbolen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef plank_ het volgende:
[..]
En het zou helemaal top zijn, als je nog zo slank zou zijn als, pak weg 20 jaar geleden
die worden niet zo oud hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach in Japan zijn Sumo-worstelaars sexsymbolen.
Ik luister.quote:
dunne meisjes waarbij je je weer dik gaat voelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister.
Maar hebben wel veel groupies
Hier op FOK! openen ze alleen maar bagger topics.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach in Japan zijn Sumo-worstelaars sexsymbolen.
Weledelgeleerde heer, mijn bureaustoel zit aan mij reet vast geroest.......quote:
De rechter :quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:42 schreef molletjuh het volgende:
[..]
Weledelgeleerde heer, mijn bureaustoel zit aan mij reet vast geroest.......
Wij hebben nog zo veel van jou te leren!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
Joeri Gagarin of Neil Armstrong
Ik heb nog een Unoxmuts liggen of daar wil ik niet dood mee gevonden worden Ik had gezegd HEMA worst of worst van de slager
Spaghetti of Macaroni
Rembrandt van Rijn of Vincent van Gogh
Sven Kramer is de beste schaatser van de wereld of dat is iemand anders Ik Had gevraagd Sven Kramer of Rintje Ritsma.
Het boek was beter of de film was beter
Friezen kan ik niet verstaanLimburgers kan ik niet verstaan
Cijfers of getallen Ik had Cijfers of letters gedaan.
Ik heb een notenkraker in huis of die heb ik niet
Marco van Basten of Jan Janssen
Wikipedia of YouTube
Teenslippers zijn een rage of blijven Ik had gevraagd sokken in je slippers of blote voeten.
Gordon Ramsey is een held of Gordon Ramsey is een schoft
Met de caravan naar Frankrijk of het vliegtuig naar een Turks hotel Ik heb vliegangst.
Maar de angst die ik had door de buschaufeur naar Lorett is te vergelijken denk ik
Mooie poging zou ik zeggen als ik Tong zou heten.
Een vrijwillige verkrachting, dat is toch ook gewoon een kut smoes?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
De rechter :
Dat is geen reden om de stoelgang de reden te geven van deze moord.
Dude, klik eens op de link in de OPquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:54 schreef henkdevlieg het volgende:
Gast, waarom maak je een topic over jezelf.
Waarom een smilie ipv een vraagteken ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:54 schreef henkdevlieg het volgende:
Gast, waarom maak je een topic over jezelf.
"END", rechtsboven op je toetsenbord.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:05 schreef Muchachooo het volgende:
dit zijn van die topics waar het handig zou zijn als je een link bovenaan de pagina hebt waar staat: naar beneden
hoef ik niet zo te scrollen
oh wauw je bent echt mijn heldquote:
Ik gebruik het ook nog maar vijf jaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
oh wauw je bent echt mijn helddat wist ik serieus niet...
PAGE UP en PAGE DOWN brengen je één beeldlengte omhoog en omlaag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef Muchachooo het volgende:
Nu kan ik natuurlijk niks anders dan de hele tijd van boven naar beneden gaan met de HOME en de END knop
Verwijder het lidwoord voor helemaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef Muchachooo het volgende:
Ik vraag me af hoeveel delen we hiervan in leven kunnen houden voordat SuperwormJim het helemaal zat is
Hier moest ik lang over nadenken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verwijder het lidwoord voor helemaal.
Jaja ik ben al helemaal aan het experimenteren gegaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef .txt het volgende:
[..]
PAGE UP en PAGE DOWN brengen je één beeldlengte omhoog en omlaag.
Maar dat je vast al gemerkt.
superwormgym?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Praat hier als tong80....
Zal wel een slotje komen door superwormgym.
En als je de hele nacht op DELETE drukt zijn je problemen morgenochtend weg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Jaja ik ben al helemaal aan het experimenteren gegaan
Haha ik had net wel op INSERT gedrukt per ongeluk, toen begon mijn pc allemaal spastisch te doen tijdens het typen. Maar uit ervaring wist ik hoe ik dat op moest lossenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:48 schreef .txt het volgende:
[..]
En als je de hele nacht op DELETE drukt zijn je problemen morgenochtend weg.
Dat doe ik niet in gezelschap.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Muchachooo het volgende:
en het was weer stil
* tong80 laat een scheet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |