Een sociologiestudent beledigt vooral zichzelf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van je
Je hebt me door.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind je normaal wel tof geloof ik...En wat vind je van mij als ik ook een keer normaal doe?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van je
Of met een lekker wijfquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?
Dat vind ik wel tof van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op abnormaliteiten (volgens mijn definitie) kunnen betrappen. Ik vind je gewoon ok. Heb te weinig ervaring met je om er iets zinnigs over te kunnen zeggen zonder iets te moeten verzinnen. Dus doe ik dat ook maar niet.
Je stralende aanwezigheid doet wat met mensenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Liefjes... doe eens lief tegen elkaar enzo...
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat is er mis met lekker knuffelen?
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt me door.![]()
Nee, maar op dit moment is er behoorlijk wat gedoe over hoe vrouwen moeten zijn, om hoe mannen zijn.
Niet genoeg momenteelquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je stralende aanwezigheid doet wat met mensen
Ja, val jij echt op dat soort vrouwen?quote:
Alleen al om die toevoeging tussen haakjes ga ik er geen extra aandacht aan besteden. Als er echt wederzijdse interesse is, dan komt er wel een andere manier om een goed beeld te vormen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Dat vind ik wel tof van jeGewoon beter opletten als ik iets post, dan krijg je vanzelf een (vertekend) beeld van me
Zie je een reden waarom je als vrouw niet net zo sterk in je schoenen zou staan als je vriendinnen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.
Mijn vriendinnen (vrienden dus) zijn gelukkig niet zo.
quote:
Ik ben blij dat ik me niet gedwongen voel dat soort troep te lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.
Mijn vriendinnen (vrienden dus) zijn gelukkig niet zo.
Ik ook en samen met Informatica is het een leuke combinatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ik vind sociologie overigens super gaaf
Got a plan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gewoon nog even je best doen komt het vast goed
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Liefjes... doe eens lief tegen elkaar enzo...
quote:
Een oorzaak misschien. Maar een reden? Volgens mij begrijp ik de vraag niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je een reden waarom je als vrouw niet net zo sterk in je schoenen zou staan als je vriendinnen?.
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen als ik liefjes zegquote:
Met de verpakking is niet direkt wat mis. Het karakter daarentegen... nou ja, het zal de onzekere mutsen én de doelgroep die graag op iemand neer wil kijken wel trekken...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, val jij echt op dat soort vrouwen?
Hmm, niks voor mij.
Ok lesbo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen als ik liefjes zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |