Jawelquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat hoef je toch niet te vragen
Eensch!quote:
En wat heb jij gedaan dan, groot licht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kan nog erger:
opleiding: Sociologie![]()
![]()
![]()
"Wat heb jij voor studie gedaan?"
"Gewoon 57 jaar betaald links knuffelen."![]()
Meer lullen, minder lullen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus conclusie, moet er meer of minder geneukt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, tegenwoordig is VVD al links, dat is zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kan nog erger:
opleiding: Sociologie![]()
![]()
![]()
"Wat heb jij voor studie gedaan?"
"Gewoon 57 jaar betaald links knuffelen."![]()
Geweldig iddquote:
In ieder geval geen knuffelstudie met hugdiploma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan dan, groot licht?
Wat voor ijsje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!!
Net met N. afgesproken en volgens mij vind ik haar écht leuk
Over het strandje gelopen, even aan het water gezeten
Toen naar de haven gelopen en een ijsje gehaald en daarna via het bos terug gelopen en nog bij de hertjes gekeken
spartaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
Slechte romcom
Maar zijn jullie mannen nou echt zo cheap?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef kingmob het volgende:
Geweldig idd
Heb ik in de buitenlucht met kutweer gekeken, dat hielp wel voor de sfeer
Dat is niet voor het eerst ben ik bang. Ik ben vooral reactief bot. Dan is dus een ander begonnen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
Nou je doet zo een beetje bot enzoEn ja, ik vind wel wat van je hoor... Ik heb namelijk overal een mening over enzo
Ik vind je normaal wel tof geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet voor het eerst ben ik bang. Ik ben vooral reactief bot. Dan is dus een ander begonnen...
En wat vind je dan van mij als ik niet bot ben?
Nou ja, ze moesten toch iets zijn nadat ze de pretentie om liberaal te zijn hadden opgegeven...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is VVD al links, dat is zo.
Whahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als dat jouw fok! ego in stand houdt vind ik het best hoor.
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval geen knuffelstudie met hugdiploma.
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
Slechte romcom
Maar zijn jullie mannen nou echt zo cheap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |