Hij heeft wel een punt.. Als je vriendin nou wat afvalt, kan je wel makkelijker, langer en beter sexen..quote:
vroeg ik me ook af, maar kan me voorstellen dat TS niet uit de doeken wil doen hoe en wat precies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doggy moet altijd lukken.. Missionaris ook.. Wat is "iets dikker" bij jou?
doggystyle, op handen en knieënquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
wat bedoel je met all 4? :p welke zijn dat dan? ik dacht er zijn er toch meer.
ja maar dat is dus niet echt makkelijk te doen weet jequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.. Als je vriendin nou wat afvalt, kan je wel makkelijker, langer en beter sexen..
Doggy moet altijd lukken.. Missionaris ook.. Wat is "iets dikker" bij jou?
ja klopt wel, maar soms wil je ook weten of andere dingen mogelijk zijn.quote:
nou, dan moeten de meeste standjes toch gewoon lukken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja maar dat is dus niet echt makkelijk te doen weet jeze schaamt zich er dan ook voor. wilt ook niet graag op de weegschaal staan, nogal onzeker soms over haar gewicht. ik vind dat soms wel rot voor haar
iets dikker is niet heel erg dik, ze is gewoon forser van lichaamsbouw dan ik .
klopt wel, toch wil ik ook wel nieuwe manieren zoeken om haar meer te behagen op sexueel gebied enzo. vind ik gewoon leuk eigenlijk, als ze geniet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, dan moeten de meeste standjes toch gewoon lukken?
sowieso missionaris, zij bovenop, doggystyle?
het wordt m.i. pas een probleem als je echt héél dik bent hoor.
lukte niet zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef molletjuh het volgende:
Goede vraag.
beide op je zij liggen is n fijne.
Op d'r zijkant op de bank, en jij op je knieen. Be mindfull for carpet burns there!.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja klopt wel, maar soms wil je ook weten of andere dingen mogelijk zijn.
ik weet dat ik 4 a 5 bij haar kan doen, maar er zijn er meer weet je.
okay, da's wel liefquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
klopt wel, toch wil ik ook wel nieuwe manieren zoeken om haar meer te behagen op sexueel gebied enzo. vind ik gewoon leuk eigenlijk, als ze geniet.
Dat kan ook zonder standjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
klopt wel, toch wil ik ook wel nieuwe manieren zoeken om haar meer te behagen op sexueel gebied enzo. vind ik gewoon leuk eigenlijk, als ze geniet.
nou bijvoorbeeld de: boezemvriend, boor, de brug ( die lukte echt nier relax :S ) , hangende tuinquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:15 schreef Aventura het volgende:
Welk standje vond je dan b.v. niet zo geslaagd?
waarom lukt dat niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou bijvoorbeeld de: boezemvriend, boor, de brug ( die lukte echt nier relax :S ) , hangende tuin
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_amazone.html
heb hier de meeste dingen kunnen vinden. ben nog niet zo ervaren maar ja
mijn vriendin heet niet Daphne nee ? en het lukte gewoon niet makkelijk om mijn lul in haar vagina te krijgen terwijl ze zo lagquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
waarom lukt dat niet?
ploft ze teminste lekker hard![]()
by the way heet je vriendin daphne?
dat kan ook gewoon aan andere dingen liggen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:22 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
mijn vriendin heet niet Daphne nee ? en het lukte gewoon niet makkelijk om mijn lul in haar vagina te krijgen terwijl ze zo lag
Denk je niet dat je beter bij het basiswerk kunt beginnen als je nog niet zo ervaren bent?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou bijvoorbeeld de: boezemvriend, boor, de brug ( die lukte echt nier relax :S ) , hangende tuin
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_amazone.html
heb hier de meeste dingen kunnen vinden. ben nog niet zo ervaren maar ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |