Ligt dit wel aan het gewicht dat die standjes niet lukken, ligt het niet meer aan het nieuwe ervan, het lastige hier en daar, zit je daar te klooien om presies in de juiste houding te komen, dat kan soms best lastig zijn en vooral storend voor het genot.
Ben je niet een beetje teveel gericht op zoveel mogelijk standjes doen ipv het gewoon lekker te laten zijn?
Ik mag graag hier en daar een keer wat geks uitproberen, maar elke keer dat ik seks heb 80 verschillende standjes zou me snel mijn neus uitkomen.
Bovenop een probleem begrijp ik niet helemaal, heb ook van toch wel aardig dikke vrouwen gehoort dat ze dat standje erg lekker vinden, zou gewoon moeten kunnen.
Misschien helpt het als ze op haar hurken gaat zitten ipv op haar knieen?
Probeer anders gewoon wat variatie binnen de standjes die wel goed gaan, ipv op handen en knieen het bovenlijf eens op het matras leggen, beetjes wijd, beentjes samen, die variatie binnen een stndje kan al hele andere sensatie's opwekken.
Richt je ook niet teveel op standjes, maar gewoon op lekker met elkaar, er is veel meer te doen dan neuken alleen.
En als je dan apartere standjes wil proberen, neem dan een fikse scheut humor mee, soms lukt het en is het nog geweldig ook, soms schiet er kramp in een ledemaat, soms lukt het gewoonweg niet, dat kan allemaal gebeuren en is niet erg.
Hang ook niet te vast aan beschrijvingen van standjes, maar pas aan zodat het wel gaat, er zijn zoveel standjes en andere dingen, er zal zat zijn wat wel op een leuke en lekkere manier gaat, maak je niet druk om die paar die niets voor jullie zijn, iedereen heeft daar zijn eigen voorkeuren in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.