quote:
ben het helemaal eens met de topictitel, maar nu kom je met dit. dit is zo mogelijk nog goorder.quote:
Nou ja, eigenlijk moet je die met citroen hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ben het helemaal eens met de topictitel, maar nu kom je met dit. dit is zo mogelijk nog goorder.
Idd, zo is het en niet anders, mensen die zeiken over prik weten niet wat cultuur is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Vroeger bestond ijsthee trouwens niet eens in Nederland. Liptonice introduceerde als eerst die met prik. Dat heette ook gewoon liptonice, en niet liptonice sparkling.
Ja, 'eigenlijk' wel ja. Maar waarom post je dan die vieze perzikshit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet je die met citroen hebben
Die kwam ik het eerst tegenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Ja, 'eigenlijk' wel ja. Maar waarom post je dan die vieze perzikshit?
Als je effe terugleest zie je dat ik het eens ben met de TS wat betreft zijn klacht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, zo is het en niet anders, mensen die zeiken over prik weten niet wat cultuur is.
Er hoort gewoon geen prik in ijstheequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die zeiken over prik kunnen Cola en andere frisdranken ook niet handelen vanwege hun softe opvoeding waarbij ze alleen op zondag van hun moeder een glaasje Kindercola kregen.
Waarom niet? Het bestond zelfs nog eerder dan de prikloze variant.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er hoort gewoon geen prik in ijsthee
Omdat in normale thee ook geen prik zitquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom niet? Het bestond zelfs nog eerder dan de prikloze variant.
Lees de OP eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je er aan stoort, koop het dan niet,
Er zijn ook soorten zonder 'prik' ( ook wel koolzuur genoemd![]()
)
Klacht = dikke lul klacht.
Je kunt de ruige bubbels gewoon niet handelen die in je tere keeltje prikken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat in normale thee ook geen prik zit
IJsthee van Westminster is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.quote:
Jawel, in gewone frisdranken hoort prik. IJsthee is er gewoon niet voor gemaaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je kunt de ruige bubbels gewoon niet handelen die in je tere keeltje prikken!
En ijsthee heeft sowieso vrij weinig met thee te maken.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminister is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
IJsthee zonder prik heeft sowieso minder smaakquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Lakai het volgende:
TS, je moet gewoon af van het idee dat je thee aan het drinken bent als je ijsthee drinkt...die 2 hebben zoals rosbief zegt niks met elkaar te maken.
Als je dat eenmaal gedaan hebt is Liptonice wel lekker!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminister is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Zo hé, wat voeg jij veel toe aan dit topic door mij erop te wijzen dat ik een spelfoutje maak.quote:
Picsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Gatverdamme, wat is dat toch vies
De boosdoener:
[ afbeelding ]
Klacht: Zus die ijsthee met prik haalt en dan de gewone laat staan
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminster is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Ja, anders open je er even een topique over...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Zo hé, wat voeg jij veel toe aan dit topic door mij erop te wijzen dat ik een spelfoutje maak.Taalpuristen.
![]()
Moedig hem nou niet aan... straks krijgen we nog meer kuttopicsquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, anders open je er even een topique over...
Tegenwoordig hebben ze een walgelijke verpakkingquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminster is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Inderdaad, daarom koop ik die overheerlijke ijsthee ook niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze een walgelijke verpakking
Wat boeit mij die verpakking, nouja het boeit wel een beetje maar zolang er geen ingewanden van een schaap ofzo opstaan vind ik het goed, als de ijsthee zelf maar lekker is, en dat is ie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze een walgelijke verpakking
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef beelz het volgende:
TS kan niet tegen ijsthee met prik
TS heeft een wolvenshirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je kunt het pak zelfs opetenquote:De 1.5L pakken hebben een verbeterde smaak, dus zijn nu nog lekkerder.
En ik vond jou nog wel zo'n toffe userquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef Agiath het volgende:
Godverdomme Lipton Lemon met prik is zoals Ice Tea ooit op de markt kwam en zoals het bedoeld is, en niet anders!
Ik vind zonder prik ook prima hoor, vooral de Ice Tea Greenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En ik vond jou nog wel zo'n toffe user
Normale thee dusquote:IJsthee is een theevariant. Het is afgekoelde, normaal gezette, thee op smaak gebracht met Neutronium Delicaat, suiker en vaak citroensmaak.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef Chiwakka het volgende:
Is Lipton Ice Tea niet altijd (standaard) met gas?
quote:Timon&Pumba: "Gas gas gas, bij u is alles gas"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef Chiwakka het volgende:
Is Lipton Ice Tea niet altijd (standaard) met gas?
quote:Pumba: Ale, da zijn bollekes van gas gevuld met licht!
Het sentiment is weg!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom koop ik die overheerlijke ijsthee ook niet meer![]()
Hier stopte ik met lezen en ging ik fappen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BigKahuna is een baaaaassssssss !
Neutronium Delicaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Trouwens, van Wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsthee ):
[..]
Normale thee dusZonder koolzuur
"Wat? Een puntje aan zuigen?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
WESTMINSTER FTW !1111___!111
Daar kan CANTONA een puntje aan zuigen !1 EINZ !!!!!
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Neutronium Delicaat![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=IRh&q=%22Neutronium+Delicaat%22&btnG=Zoeken&meta=
.... Nou wat denk je met 3 zoekresultaten waarvan 1 de wikipedia-pagina, en de andere 2 met het wikipedia artikel overgenomen?quote:
Ok, daar heb je een puntquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
.... Nou wat denk je met 3 zoekresultaten waarvan 1 de wikipedia-pagina, en de andere 2 met het wikipedia artikel overgenomen?
quote:Iced tea, also known as ice tea, is a form of cold tea, often served in a glass over ice. It may or may not be sweetened. Iced tea is also a popular packaged drink. It can be mixed with flavored syrup, with common flavors including lemon, peach, raspberry, lime, and cherry. While most iced teas get their flavor from tea leaves (Camellia sinensis) , other herb-infused beverages are also sometimes served cold and referred to as iced tea.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aldi ijsthee is sowieso de lekkerste.
Kan me daar (ook) kapot in zuipenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
*zit nu aan de ijsthee van de Aldi 1.5 liter voor 60 cent
![]()
![]()
Zit alleen geen prik in dus kan niet boerenen das best lastig met de ramen open
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
..... ik boer wel, en hard ook
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat in normale thee ook geen pik zit
Ja, die was echt geniaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:45 schreef SoltaiiCon het volgende:
De echte kenner weet dat dit de lekkerste ice tea is:
[ afbeelding ]
![]()
Helaas uit de handel hier bij c1000 en nergens meer verkrijgbaar
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
dat lukt mij dus niet zonder koolzuur
![]()
Geef mij een fles cola en ik boer een volwassen vent van zijn brommer af![]()
![]()
Wedstrijdje boeren doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |