quote:
ben het helemaal eens met de topictitel, maar nu kom je met dit. dit is zo mogelijk nog goorder.quote:
Nou ja, eigenlijk moet je die met citroen hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ben het helemaal eens met de topictitel, maar nu kom je met dit. dit is zo mogelijk nog goorder.
Idd, zo is het en niet anders, mensen die zeiken over prik weten niet wat cultuur is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Vroeger bestond ijsthee trouwens niet eens in Nederland. Liptonice introduceerde als eerst die met prik. Dat heette ook gewoon liptonice, en niet liptonice sparkling.
Ja, 'eigenlijk' wel ja. Maar waarom post je dan die vieze perzikshit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet je die met citroen hebben
Die kwam ik het eerst tegenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Ja, 'eigenlijk' wel ja. Maar waarom post je dan die vieze perzikshit?
Als je effe terugleest zie je dat ik het eens ben met de TS wat betreft zijn klacht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, zo is het en niet anders, mensen die zeiken over prik weten niet wat cultuur is.
Er hoort gewoon geen prik in ijstheequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die zeiken over prik kunnen Cola en andere frisdranken ook niet handelen vanwege hun softe opvoeding waarbij ze alleen op zondag van hun moeder een glaasje Kindercola kregen.
Waarom niet? Het bestond zelfs nog eerder dan de prikloze variant.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er hoort gewoon geen prik in ijsthee
Omdat in normale thee ook geen prik zitquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom niet? Het bestond zelfs nog eerder dan de prikloze variant.
Lees de OP eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je er aan stoort, koop het dan niet,
Er zijn ook soorten zonder 'prik' ( ook wel koolzuur genoemd![]()
)
Klacht = dikke lul klacht.
Je kunt de ruige bubbels gewoon niet handelen die in je tere keeltje prikken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat in normale thee ook geen prik zit
IJsthee van Westminster is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.quote:
Jawel, in gewone frisdranken hoort prik. IJsthee is er gewoon niet voor gemaaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je kunt de ruige bubbels gewoon niet handelen die in je tere keeltje prikken!
En ijsthee heeft sowieso vrij weinig met thee te maken.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminister is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
IJsthee zonder prik heeft sowieso minder smaakquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Lakai het volgende:
TS, je moet gewoon af van het idee dat je thee aan het drinken bent als je ijsthee drinkt...die 2 hebben zoals rosbief zegt niks met elkaar te maken.
Als je dat eenmaal gedaan hebt is Liptonice wel lekker!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
IJsthee van Westminister is veel lekkerder en goedkoper dan de ijsthee van Lipton.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Zo hé, wat voeg jij veel toe aan dit topic door mij erop te wijzen dat ik een spelfoutje maak.quote:
Picsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Gatverdamme, wat is dat toch vies
De boosdoener:
[ afbeelding ]
Klacht: Zus die ijsthee met prik haalt en dan de gewone laat staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |