Klinkt als een goed plan eigenlijk... doe eens een voorstel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand richting Popfront of Doc?
Hee dat klinkt als een awesome planquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Popfront vanaf opening, jij neemt piraten en ninjas mee.
En zo niet, dan doe ik hetzelfde als gister: dan bel ik iedereen op die langs wil komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef stbabylon het volgende:
19:30 it is then
Nu maar hopen dat meer mensen het lezen.
Maar het kan wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Niet zo ongestoord als in Popfront, nmm
Ik was het idd vergeten maar uiteindelijk toch nog Fluxx gespeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat je daar geen Munchkin kunt spelen.
Niet dat dat uitmaakt, meneer was het toch vergeten.
Bij de Doc hebben ze meer te drinken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, Popfront of Doc, maakt toch niet heel veel uit.
Vergeet niet te melden dat ik een behoorlijk dorstig persoon benquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Het spijt me, maar de popfront tap, krijg ik, zelfs met hulp van beelz, niet leeg.
Je bedoelt gewoon dat ze daar wel smirnoff ice hebben.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze daar wel smirnoff ice hebben.![]()
De ruime keuze maakt je helemaal geen zak uit, als ze maar bier voor de heren en Smirnoff Ice voor jou hebben.
waar ik vandaan kom stelt dat niks voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Zullen wel 30 liters zijn, en daar staan er tig van.
Je weet dat je ome beelz daar wel tegen kan. Sterker nog, in Beelzistan is dat slechts het voorgerecht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:35 schreef stbabylon het volgende:
16 (gokje) x 30 liter met z'n tweeën gaat iedereen dood van, maakt niet uit waar je vandaan komt.
gezellig met tweeën. Komt daar veder niemand dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:35 schreef stbabylon het volgende:
16 (gokje) x 30 liter met z'n tweeën gaat iedereen dood van, maakt niet uit waar je vandaan komt.
lol verkeerde urlquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef JJH het volgende:
http://img35.imageshack.us/img35/5228/23046331.jpg
Delain gaat weer in de broerenkerk staan.
Als Delain lijkt op Finntrol wil ik heen, maar dat zal wel weer nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:37 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/12628/55/
Bloopersquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef Integrity het volgende:
Ik was in de bloopers. Een keer flink veel mooie vrouwen voor de verandering!
Whehequote:Op zondag 12 juli 2009 16:19 schreef swollywood het volgende:
Ik was gisteravond zoals gewoonlijk op zaterdag weer foto's aan het maken in de Vergane Glorie, kom ik opeens een bekende tegen. Komt die gast rechts je bekend voor beelz?
[ afbeelding ]
Mooiboy wel, krullenbol niet. En ze herkenden me niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef beelz het volgende:
[..]
WheheGoede naam voor de afbeelding ook
Waren zijn vriendjes krullenbol en mooiboi er ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |