Da's wel wat anders dan die 56k modempjes van vroeger.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zat vanochtend te downloaden met 2.24 MB/s (dus eh... 18 Mbit/s) en dat was terwijl ik zat te internetten en 3fm in Winamp aan had.
Nu dus 20 Mbit, wordt als de nieuwe modem er is en de upgrade 50 Mbit... yum
50Mbit is toch pas Q1 2010?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zat vanochtend te downloaden met 2.24 MB/s (dus eh... 18 Mbit/s) en dat was terwijl ik zat te internetten en 3fm in Winamp aan had.
Nu dus 20 Mbit, wordt als de nieuwe modem er is en de upgrade 50 Mbit... yum
56kquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's wel wat anders dan die 56k modempjes van vroeger.
FF opgezocht... in Q1 2010 is het 80Mbitquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Yes please
3 women, and me
hot women (dat moet makkelijk zijn)
chop chop regelen
There used to be, but it burned awayquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Is there grass on the court?
Fair playquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:11 schreef stbabylon het volgende:
So.. play ball?
Ik hossel wel wat chicka's voor jou in da club jewAIDSquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, beelz, roggel jij voor vanavond wat voor mij dan?
Tss...breezerslet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:55 schreef Radobe het volgende:
Ja, beter aanbod voor een feestje waar ik wel lekker kan drinken.
Ik ben weg en het gaat gelijk miis zie ik!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:34 schreef beelz het volgende:
Swolly? Ben je weer wakker? Ik ben net uit mijn tombe gekomen... wtf was dat gister?
Och mis... je wist dat het er toch wel aan zat te komenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben weg en het gaat gelijk miis zie ik!
Dat kk verhaal had ik ook nog meegemaakt, en die negert. Epic ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Och mis... je wist dat het er toch wel aan zat te komen
Dus na de ruzie hebben swolly en ik nog bij swolly whuis de nodige hoeveelheid drank naarbinnen gewerkt en ineens werd ik thuis wakker om half 5Die neger was trouwens echt een aardige gozer... ik weet zijn naam niet meer maar hij was een goeie gast... probeerde echt op alle mogelijke manier de ruzie te sussen... swolly begon toen tegen krullebol dat hij kanker moest krijgen en toen werd krullebol hellig... Ik deed LOL en krullebol werd helliger en helliger
![]()
Best meet ever
Ik blijf erbij dat die neger echt een goei gast was... op een gegeven moment wist ik echt niet meer welke taal ik tegen hem moest spreken... geloof dat ik uiteindelijk zelfs nog Frans met hem heb gesprokenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kk verhaal had ik ook nog meegemaakt, en die negert. Epic ja.
Want in Angola spreken ze Frans.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die neger echt een goei gast was... op een gegeven moment wist ik echt niet meer welke taal ik tegen hem moest spreken... geloof dat ik uiteindelijk zelfs nog Frans met hem heb gesproken
Ik vind Frans een toffe taal.. En Angola is een boevennestquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Want in Angola spreken ze Frans.
Makkelijk toch, als je een beetje multitalig bent.
Nooit geweest, geen idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind Frans een toffe taal.. En Angola is een boevennest
Op 1 of andere manier ben ik vrij goed met talen. Best handig als je dus mensen wilt beledigen in verschillende talenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit geweest, geen idee.
Sowieso is Frans niet echt mijn taal, mijn kunde houd op bij het bestellen van een biertje en ja zeggen.
Nee. die neger niet. Die was vet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:16 schreef navvy het volgende:
Volgens mij is de omzet van de Febo gisteren verviervoudigd..........................ik had een beetje honger. Mijn stoelgangcyclus is dan ook een beetje ontregeld momenteel. Dus, wat lees ik..................gisteren weer negertjes gepest?
Ik leef zeker nog, vanochtend wakker gemaakt met een gezonde aftrekbeurt (fijn dat samenwonen). Vervolgens naar de markt gegaan, terrasje gepakt en vanavond een verantwoorde biologische galgenmaal gehad. Nu genieten van het wonder dat we maar Alfa noemen. Ik heb nog een paar dvd's die ik graag wil zien dus ik ga zo een keuze maken! Enne.................17 jaar een Beelz dissen? Maar goed dat ik er niet bij was anders hadden we nu een oranje overal aan en kregen we een washboarding ergens in Cuba. Mijn onthoofdingstechnieken zijn nogal omstreden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. die neger niet. Die was vet.
Wel een stel 17 jarige pubers die een pet wilden ruilen voor beelz z'n fiets.
Maarre, je leeft dus nog?
Zo, jij was goed de weg kwijt zeg! Je hebt hier zo'n beetje een halve fles whiskey weggetikt (puur).quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:34 schreef beelz het volgende:
Swolly? Ben je weer wakker? Ik ben net uit mijn tombe gekomen... wtf was dat gister?
Match made in heaven!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:58 schreef swollywood het volgende:
Beelz, je hebt een foto van navvy en baby gebroederlijk naast elkaar op je telefoon staan.
Slinger die eens ff online!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:36 schreef swollywood het volgende:
Damn, dat was 3 tegen 2 daar in de voorstraat, maar volgens mij mist sjakie nu een paar voortanden.![]()
Beelz had op een gegeven moment die sjaak op de kop vast en die andere ook met z'n knar op de straatstenen.
Beelz was weer eens epic en die gasten hebben acute straatexceem.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben weg en het gaat gelijk miis zie ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |