SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Saffierke, jij mag en kan toch alles eten wat je wilt? Of niet?
Oh nee niet he... ik ben weer wat vergeten...
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Wampi het volgende:
Oxymoron, gaaaaaf! Eindelijk, daar heb je lang op gewacht toch? Het wordt vast heel leuk, veel plezier!
Ik ga morgen ook naar een concert, van Joss Stone en Jason Mraz, in het Westerpark, dus ik ben heel blij dat het mooi weer wordt!
ik ben een meelezer, sinds heel lang al, en had dus ook al gelezen van je concertplannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
hahaha nee joh!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ben je een lezer, of een kloon? Ik weet niet hoe lang je hier bent, maar ik heb in december van zowel Piglet als TearSong gehoord dat ze, wel eens met mij mee wilden, naar LIVE. En nu gaat het dan echt gebeuren.
![]()
Maar ik vind het, wel een beetje /raar/ ? dat ik nu Piglet een beetje /vergeten/? ben.Nee, ik bedoel, niet vergeten
, maar misschien had zij ook graag met mij gewild. En dat gaat nu dus niet door. Ben je niet kwaad, Piglet?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |