Jaja, 26 jaar op moeten wachten, maar het was het waardquote:
Ja, morgen tentamen, misschien maar eens beginnen met dat telefoonboek stofquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
M'n slaapritme is al zo lekker geweldig de laatste tijd.![]()
Billie Jean.
Ik had dus vorige week vrijdagochtend een loodzwaar tentamenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, morgen tentamen, misschien maar eens beginnen met dat telefoonboek stof
Ja, ik had woensdag, die wel gehaald though. Maar ik heb morgen, volgende week vrijdag en dan die woensdag nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had dus vorige week vrijdagochtend een loodzwaar tentamen![]()
Het resultaat was er ook wel naar moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:34 schreef Rnnz het volgende:
Na mijn moonwalk in de huiskamer op Billie Jean ga ik slapen.
Nog 191 posts Dr.quote:
Ik moet ook maar gaan pitten, anders wordt m'n vriendin boosquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef Rnnz het volgende:
Succes met het topic.![]()
Ik ben pitten. Ajuus.
Schijnrelatie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet ook maar gaan pitten, anders wordt m'n vriendin boos![]()
Trouwens, deze slow chat is niet zo gewenst denk ik door de modjes
Oh ja, Fokkers kunnen geen relatie hebbenquote:
Je mag er wel een van mij lenen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Bevin het volgende:
Eigenlijk moet ik ook wel een mooie michael jackson usericon hebben he
Iemand suggesties?
Die ouder zijn dan 20 wel hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh ja, Fokkers kunnen geen relatie hebben
Dat ben ikquote:
Nou, Jermaine is toch wel een typische Afro-amerikaan hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zit naar fotos van de jonge michael en zijn broers te kijken maar ik schat dat de Jacksons voor minstens 15% blank bloed hebben. Misschien wel 20%. Ze missen opvallend veel negroide kenmerken. En dat is niet alleen de huidskleur.
I know daarom juistquote:
Het is laat, ik begrijp niet alle grappen meerquote:
Danke Dr.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je mag er wel een van mij lenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heal the world nu, ook nooit één van z'n toppers geweest imoquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg DrDentz, heb jij misschien iets te maken met Dr. Murray. What's in a name?
Ja ik ben ook half.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof dat ze wel 'blank bloed' hebben, Prince Albert Screws, de vader van Katherine Jackson, was een halfbloed. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
20% is mischien te veel ja. Zeg 15%. Maar je zegt het zelf al. Typische Afro-AMERIKAAN. Dus blank bloed. Ik geef dus een verhouding Afrikaans : europees aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, Jermaine is toch wel een typische Afro-amerikaan hoor
Mijn moeder vond dat een mooi slaapliedjequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord DrDentz, je houdt je opeens erg afzijdig.
[..]
Heal the world nu, ook nooit één van z'n toppers geweest imo
Je kreeg de titel bij het kliniekje van de beste man? Ik denk dat ik op een groot mysterie stuit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee jongens, deze naam is door iemand voor mij bedacht, ik heb daar geen rol in gespeeld, het is een conspiracy.
Oh.. de mijne ook hoor, al heb ik hier ook onder 10 andere namen gepostquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee jongens, deze naam is door iemand voor mij bedacht, ik heb daar geen rol in gespeeld, het is een conspiracy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo. Maar wil je dit vervolgens ook koppelen op Michael's kinderen, of doel je daar niet op?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:48 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
20% is mischien te veel ja. Zeg 15%. Maar je zegt het zelf al. Typische Afro-AMERIKAAN. Dus blank bloed. Ik geef dus een verhouding Afrikaans : europees aan.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Dr. Tohme Tohme is daarentegen wel een goede bekende van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
nee, heb het echt over michael jackson en zijn broers en zus(sen).quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh zo. Maar wil je dit vervolgens ook koppelen op Michael's kinderen, of doel je daar niet op?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Dr. Tohme Tohme is daarentegen wel een goede bekende van me.Het is 1 uur geweest begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Alles is relatief
Wat een eervolle vergelijkingquote:
Kim Jong Il had je leuker gevondenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een eervolle vergelijking
quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:00 schreef TubewayDigital het volgende:
fuck die slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |