Vliegquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:15 schreef starla het volgende:
Zet op volgorde van kortste levenduur naar langste (maximaal):
Mens
Hond
Gorilla
Huisvlieg
Mossel
ik was vandaag ook gaan zwemmen.. leek wel alsof de hele gemeente naar steinerbos was geėvacueerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef BasOne het volgende:
hijs weer zwemmen hoor... groot gelijk met deze warmte
Ah nu weten we dus waar ergens in Limboland je woont....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ik was vandaag ook gaan zwemmen.. leek wel alsof de hele gemeente naar steinerbos was geėvacueerd
Vieze ouwe vent. Gary Glitter Award krijg je!quote:
Nee, want ik woon helemaal niet in stein ^^quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nu weten we dus waar ergens in Limboland je woont....
C'est ca! + 1quote:
Drat and double drat... dacht je tuk te hebben....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, want ik woon helemaal niet in stein ^^
YESSSSquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vieze ouwe vent. Gary Glitter Award krijg je!
En bovendien, wat wilden jullie gaan doen, alle huizen in stein afgaan om me te klieren ^^quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat and double drat... dacht je tuk te hebben....
Wouden? Wouden? wat heeft hebben de bossen er mee te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En bovendien, wat wouden jullie gaan doen, alle huizen in stein afgaan om me te klieren ^^
Frank en Ronald de Boer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke voetballers zijn vandaag allebei 33 jaar geworden?
Frank en ronald de boer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke voetballers zijn vandaag allebei 33 jaar geworden?
jajajaja, ik heb het al ge-edit.. limburgs foutjequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wouden? Wouden? wat heeft hebben de bossen er mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |