Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre denken jullie klaar te zijn voor een Relatie ?
Niet denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
pfff box geen zwakke stelling : Als ik nu niet klaar ben voor een relatie word ik het nooit meer dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Nee, dat was schaamluis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff das een moeilijke... relaties zijn eng
hmm is wel ee uiteindelijk doel natuurlijk maar wil nu wel zeker zijn dus moet niet te impulsief erin springen en wat rustiger aan doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
quote:
Waaaaaattttttttquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Dit is mijn laatste post. Ik mag hier niet meer komen van Lub_ya.
Doei
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
nee nee die jeukte alleen maarquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
It's the name.
*mompelt iets van onder de plak enzo*
Mee eens, ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.
Nu even niet. Eerst op vakantie.
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Mannen blijven jagersquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
Zelfs dat zou ik al eng vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Hoeft niet per se, maar ik ben er wel klaar voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
weet niet hoelang je al vrijgezel bent? maar weet van mezelf dat ik het al een flinke tijd ben en het zal niet makkelijk zijn daarom moet je ook niet bij de eerste de beste tegenslag opgeven een beetje geduld geven komt het vast goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...
Ik ga niet vreemd, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Zo veel stelt het nou ook weer niet voor, dat het met een hoofdletter moet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Gaat vanzelf. Je al zorgen gaan maken hoe je in een relatie staat, is in ieder geval NIET de juiste instelling.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
en als hij dan zijn intresse niet verliest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...
oh nou ja zoiets als met je maatje alleen knuffel zoenen en misschien dan met de tijd neuken zie het gewoon als een maatje + wat extra'squote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
Conclusies trekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
Geen idee nog nooit meegemaakt... meestal maak ik het zelf wel zooo bont dat ie vanzelf begint te rennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en als hij dan zijn intresse niet verliest?
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...
Nou eigenlijk begint het topic me gewoon steeds sneller te vervelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
It's the name.
*mompelt iets van onder de plak enzo*
ligt aan je acties denk ik dan kan me voorstellen dat de 1 het bijltje erbij neerlegt terwijl er vast mannen rondlopen die dat niet doen en toch ervoor gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit meegemaakt... meestal maak ik het zelf wel zooo bont dat ie vanzelf begint te rennen
er zijn ook mannen die wel hun best voor je doen en die zouden het verschil kunnen maken maar goed scharrel is volgens mij al een stap in de richtig van een gezonde stabiele relatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmeequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.
Ik vind dat juist een gave fase. De ene dag ben je dolblij met weer aandacht en een date en het volgende moment doodongelukkig dat je niks hoort of dat het niet meer hoeft.
Juist dat spel maakt het aantrekkelijk.
Als je relaties kon hebben als een Big Mac halen, dan was het net zo smerig.
*toch blij dat ik je belofte heb kunnen breken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nou eigenlijk begint het topic me gewoon steeds sneller te vervelen
elke keer hetzelfde geblaat..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo veel stelt het nou ook weer niet voor, dat het met een hoofdletter moet..
Meis wat zit je op me te voeteren, wat is er mis ?quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat vanzelf. Je al zorgen gaan maken hoe je in een relatie staat, is in ieder geval NIET de juiste instelling.
Ahquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh nou ja zoiets als met je maatje alleen knuffel zoenen en misschien dan met de tijd neuken zie het gewoon als een maatje + wat extra's
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
nee denk dat je eerder jezelf tekort doet daar mee is gewoon je ervaring die je afschrikt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmee
Waarom zou je iets afkappen als je iets begint te voelen? Dat snap ik niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmee
Ja, eerlijk gezegd kom ik daarom ook maar soms.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
avond gozahquote:
Dat eerste was een grapje en dat tweede vind ik een té domme conclusie. Waarom zou hij de beest uit willen hangen? Zegt hij dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Meis wat zit je op me te voeteren, wat is er mis ?
Het is een stuk leuker geweest ja.. imhoquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*toch blij dat ik je belofte heb kunnen breken.*
Wat hebben sommigen de laatste tijd? Tegan, JamesBrownie, jij nu, allemaal niet leuk meer in Singles? Was het zoveel leuker dan?
ja komt waarschijnlijk vanzelf wel, ik wacht wel af.... zie wel wat er wel (of niet) gaat komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee denk dat je eerder jezelf tekort doet daar mee is gewoon je ervaring die je afschrikt.
dat zul je eens doorbreken als je dat zelf wilt en er klaar voor bent.
tijd om traditie te brekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat spel is voor te ingewikkeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.
Ik vind dat juist een gave fase. De ene dag ben je dolblij met weer aandacht en een date en het volgende moment doodongelukkig dat je niks hoort of dat het niet meer hoeft.
Juist dat spel maakt het aantrekkelijk.
Als je relaties kon hebben als een Big Mac halen, dan was het net zo smerig.
inderdaad je moet niet druk op jezelf gaan leggen dat werkt sowieso averechtsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja komt waarschijnlijk vanzelf wel, ik wacht wel af.... zie wel wat er wel (of niet) gaat komen
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat eerste was een grapje en dat tweede vind ik een té domme conclusie. Waarom zou hij de beest uit willen hangen? Zegt hij dat?
? u zegt ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, daar ben ik heel eerlijk in.
En dan wil ik liever, als er dan toch een relatie komt, dat na mijn vakantie dan 3 weken "afzien" terwijl je 2 weekjes iets prils hebt.
NIks lafs aan, maar juist een bewuste eerlijke keuze.
Zeker ben ik met je eens, ik word vooral gezeur over Sex e.d. erg zat hier...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is een stuk leuker geweest ja.. imho
ja ik weet ook wel dat dat spontaan gebeurd, maar ik laat mezelf niet toe om voor iemand die gevoelens te krijgen... niet dat ik het niet wil.. maar ik ben gwn bang, komt gwn door slechte ervaringen denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je iets afkappen als je iets begint te voelen? Dat snap ik niet?
In mijn relaties ging het heel natuurlijk, ik (en ook zij) heb nooit een moment gehad in die eerste fase van "nu ga ik een relatie krijgen". Zoiets gebeurt gewoon.
Zeker niet zelfs.. Iedere avond weer hetzelfde stelletje ... bij elkaar dat elkaar op zit te geilen maar niets uitvoertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |