Weet jij niks vanquote:
Bedenk een leuke stelling of vraag dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:
jah komt omdat ik zn ongelovelijk vrolijk en tof wijf benquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah komt omdat ik zn ongelovelijk vrolijk en tof wijf ben
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijkquote:
QFTquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
cant argue with thatquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
Als douche groot genoeg is wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijk
Volgende week dinsdag zit ik weer in de buurt lekker zonne op een camping tijdens werktijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw daar wil ik heen.. naar walibi world
Mijn singels kan ik inderdaad beter niet laten douchen, is niet goed voor ze.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
enne @ TT: singels hoeven niet te douchen, die zijn van zichzelf al nat
haha, ja "nat" enzo
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
enne @ TT: singels hoeven niet te douchen, die zijn van zichzelf al nat
haha, ja "nat" enzo
quote:
ik moet beter op gaan letten wanneer ik post alle TT's die ik bedenk worden de grond in geboordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
i like the way you thinkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als douche groot genoeg is wel...
oehh lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag zit ik weer in de buurt lekker zonne op een camping tijdens werktijd
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben wat stijf. Wie wil mij even lekker masseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Sex is lekker om te doen minder om alleen maar over te pratenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
maar laten we het sex en neuken weer ff achter ons laten door een goede stelling/vraag enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |