SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Nee, maar vergelijking was er wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Dus je hebt emimich niet echt gezien?
Ik zit nog op mijn werk, dus nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef stamppot het volgende:
Heb je weer drugs gebruikt?
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
ts is chinees?
Ik wilde reageren, maar toen bedacht ik me eigen: Waarschijnlijk is die Stamppot zoeen Emimichquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:10 schreef stamppot het volgende:
Nee TS is de nerd en lachte de chinees uit. Nu beseft hij hoe nerd hij is en klaagt hij hierover op fok.
Hoe voelt dat eigenlijk, een dubbele persoonlijkheid?
Zijn rare.quote:
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik wilde reageren, maar toen bedacht ik me eigen: Waarschijnlijk is die Stamppot zoeen Emimich.
Ja, als ik het goed bekeek was het een uitgelubberde blauwe fale vest (Te vaak gewassen of zo).quote:
Ik had 'm nog niet eens opgemerkt.quote:
Onzin. Verder was er, dat is nu wel weer grotendeels over, een periode in de mode waarin alle faalbazen zich als de grootst mogelijke fags konden verkleden en ermee wegkomen. In die tijd was dat terecht, en dat is blijven hangen. Slotje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef rodka het volgende:
TS, ik begrijp je pijn.
Intellect gaat doorgaans gepaard met narcisme en/of lelijkheid.
Dat is een Koreaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:10 schreef Noorseviking het volgende:
Chinezen moeten niet hip zijn ...want dat zullen ze ook nooit worden met hun scheve blik.
[ afbeelding ]
Deze is gewoon een baas.
moest ik gelijk aan Emi denken. En warempel...quote:(Lelijke vest, kleding, bril, rotte puisten etc)
quote:
Als er een Nederlander voor een foto van Hitler staat is hij toch ook geen Duitser?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Bekijk de foto op de achtergrond is.![]()
Niet dus...
Dan is hij een NSB'erquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als er een Nederlander voor een foto van Hitler staat is hij toch ook geen Duitser?
Kijk die lul in je fobo, vuile homo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef RickoKun het volgende:
ZIE DIE FUCKING HAKENKRUIS DAAR RECHTSONDERIN, COOPER VUIGE NAZI!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |