Oeh, shirt uit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ook niet zo... maar bij het voorstel-stukkie zag ie er zoo lekker uit
yepzquote:
Klinkt goedquote:
Da's geen eenvoudige vraag voor mijquote:
Jij moet wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Oh soort kinderen geen bezwaarvoor mij in ieder geval niet
Praat eens met Djayzz.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Da's geen eenvoudige vraag voor mij
Heb een erg brede smaak, voornamelijk 80'ies, 90'ies.
Ben erg fan geweest van Sting (goh..), Phil Collins, Coldplay.. maar ook trance gaat er bijv. wel in, heb zelfs zo nu en dan een happy hardcore bui![]()
Als er maar een beetje melodie in zit en het niet al te depressing is
Niks mis met Happy hardcorequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Da's geen eenvoudige vraag voor mij
Heb een erg brede smaak, voornamelijk 80'ies, 90'ies.
Ben erg fan geweest van Sting (goh..), Phil Collins, Coldplay.. maar ook trance gaat er bijv. wel in, heb zelfs zo nu en dan een happy hardcore bui![]()
Als er maar een beetje melodie in zit en het niet al te depressing is
quote:
Als je rijk word van mijn idee.. krijg ik wel een vergoeding hequote:
Hoiquote:
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar emquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh lekker, bruine mannen zijn wel mooi. Maar zwijmel er niet bij weg ofzo.
Eeej lekkertjequote:
Boefjequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar em
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoeft niet perse kinderen zelf te hebben maar een hekel aan kinderen word het toch lastig denk je niet
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je rijk word van mijn idee.. krijg ik wel een vergoeding he
Sowieso, gluren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar em
hahaquote:
Daar kan geen Endemol tegenopquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.![]()
[..]
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.
als jij het uitvoerende gedeelte maar doet danquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.![]()
[..]
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |