Tsjah ehm het is zijn laptop, ze maakte er gebruik van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef error_404 het volgende:
Idd privacy, maar wat is het bewijs dat de betreffende persoon idd zelf achter die pc heeft gezeten en die 'gesprekken' heeft gevoerd en niet iemand anders?
zij wist het niet, hij wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:40 schreef babipangang het volgende:
is het niet zo, dat als 1 van de 2 deelnemers weet dat het gesprek wordt "opgenomen" dat het dan geen privacyschending is?
Bedankt voor je mening,quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef Shivo het volgende:
Ik hoop dat ze door die gesprekken genaild wordt. Eerst thuis je zaakjes netjes afhandelen voordat je met een ander er vandaar gaat. En het lijkt me niet bepaald in strijd met privacy als het zijn computer is en ze bovendien samenwonen.
nee, een van de partijen mag het gesprek opnemen. zonder tegen partij in te lichten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening,
Liever dat je meehelpt met denken.
Overigens lijkt het mij dat je het moet melden aan de anders dat je iets opneemt.
Ja, ok.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef mrfool het volgende:
[..]
nee, een van de partijen mag het gesprek opnemen. zonder tegen partij in te lichten.
Wat niet mag, is bijvoorbeeld; ik heb met jou een gesprek en iemand anders luisterd ons af, daar moet dan eerst toestemming voorgevraagd worden.
Zij wist er niets van af, de andere persoon wist er niets vanaf(dat is dus niet de ex neem ik aan?), dus dat zou betekenen dat het illegaal verkregen bewijs is?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef mrfool het volgende:
[..]
nee, een van de partijen mag het gesprek opnemen. zonder tegen partij in te lichten.
Wat niet mag, is bijvoorbeeld; ik heb met jou een gesprek en iemand anders luistert ons af, daar moet dan eerst toestemming voorgevraagd worden.
Het zal hier ws om voogdij gaan.. de arme schat zit er helemaal doorheen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zij wist er niets van af, de andere persoon wist er niets vanaf(dat is dus niet de ex neem ik aan?), dus dat zou betekenen dat het illegaal verkregen bewijs is?
Gaat dat trouwens niet alleen op voor strafzaken, en mag het met voogdij-zaken wel?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef mrfool het volgende:
msn logs zijn niet rechtsgeldig. wel als hij de logs via advocaat bij microsoft opvraagt.
Lijkt me sterk dat dat ook tussen partners geldt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zij wist er niets van af, de andere persoon wist er niets vanaf(dat is dus niet de ex neem ik aan?), dus dat zou betekenen dat het illegaal verkregen bewijs is?
geld het volgens mij ook niet maar hoe dan ook het maakt echt niks uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat ook tussen partners geldt.
De relatie tussen de twee is al ruim 3 maanden over. Hij is zelf weggegaan en bij zijn broer tijdelijk ingetrokken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
geld het volgens mij ook niet maar hoe dan ook het maakt echt niks uit.
Mamma kan rondneuken wat ze wil, dat kind raakt ze echt niet kwijt hoor.
Vind het overigens wel veel zeggen over de dame. Op zijn laptop zitten chatten met een potentieel nieuw vriendje voor het geval de huidige relatie stopt....
Dom en absoluut niet sjiek. Eigelijk heel vrouwelijk dus
Opnemen mag. Zolang 1 van de deelnemers het maar weet. Dat hoeft dus niet automagisch de tegenpartij te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening,
Liever dat je meehelpt met denken.
Overigens lijkt het mij dat je het moet melden aan de anders dat je iets opneemt.
En dan toch nog zijn laptop gebruiken voor msn? Da's best dom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De relatie tussen de twee is al ruim 3 maanden over. Hij is zelf weggegaan en bij zijn broer tijdelijk ingetrokken.
Omdat dat relatief eenvoudig te vervalsen is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef sanger het volgende:
Waarom zouden de MSN gesprekken niet gewoon in de voogdij zaak gebruikt mogen worden eigenlijk?
Nou, dan stelt de partij in wiens nadeel het gebruikt wordt dat toch? Mag de rechter bepalen of hij het als bewijs aanvaardt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat dat relatief eenvoudig te vervalsen is.
Dat begrijp ik. Maar ik bedoelde meer of dat ook gebeurt is (wsl niet want dan zou die vrouw nog niet weten wat er in staat denk ik), of dat ze niet graag heeft dat mee gaat spelen wat daadwerkelijk getypt is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat dat relatief eenvoudig te vervalsen is.
Dat geldt natuurlijk voor ieder bewijs dat wordt ingebracht. (de partij die er nadeel van ondervindt kan dan exact hetzelfde doen)quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Nou, dan stelt de partij in wiens nadeel het gebruikt wordt dat toch? Mag de rechter bepalen of hij het als bewijs aanvaardt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |