abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_243456
[wegens Eelco buiten gebruik]

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243457
...

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 14 januari 2000 @ 01:15:00 #3
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243458
zelf verwijderd wegens onoplettendheid van mijn kant

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 14 Januari 2000).]

pi_243459
Hunter, ik vind het weer een topidee van je! Ik zal proberen er ook te zijn.

Groetjes,
Dea

vrijdag 14 januari 2000 @ 09:29:00 #5
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_243460
Heb je al een tijd bedacht, of zal dit 'for good times sake' 24 uur lang zijn?

Overdag zal ik er zijn!

pi_243461
* Knut is er overdag.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 14 januari 2000 @ 10:20:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_243462
quote:
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende: (...)Casey zorgt samen met GHaven voor de humor op die dag(...)
* GHaven ?.

Die heeft zich toch nog niet aangemeld?

Wel vooruit dan maar. Ik zal er zijn. Enneh, wie mailt MiRrOrMaN ff?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_243463
Hunter ook ik zal aanwezig zijn.Ben hier al van voor dat FOK! officieel online ging,maar ben altijd meer een lezer geweest dan een poster.Dus count me in.
pi_243464
leuk idee!

ik kan en zal (als 't een beetje meezit) er overdag bij zijn.

bixis

-------------
groen bloempje
de beschikbaarheid van de gebruiker? - welke gebruiker? - geen commentaar

[Dit bericht is gewijzigd door bixister (Datum 14 Januari 2000).]

zondag 16 januari 2000 @ 09:54:00 #10
2335 vossie
preekt met passie
pi_243465
* vossie zet hem weer bovenaan want ze mist er nog teveel.

...dus let op je kippen

pi_243466
Mijn naam staat er dan wel niet bij maar ik wil wel graag komen hoor
  maandag 17 januari 2000 @ 01:33:00 #12
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_243467
Tuurlijk ben ik van de partij. Ik doe meteen een voorstel: Op sorcery hebben we het #fok kanaal, maar ik stel voor om op 3 februari dan een speciaal #BigBrother kanaal te openen voor de gelegenheid waar we dan elkaar ook nog eens life kunnen ontmoeten.

Je hebt er voor nodig:

Mirc http://www.mirc.com

De server die je moet gebruiken is:

irc.sorcery.net

de poort (port) is

6667

het kanaal wat je moet /joinen is:

/join #BigBrother

Tot ziens aldaar en hier.

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_243468
Ook ik zal er gewoontegetrouw weer bij zijn donderdag 3 februari. Heb er nu al zin in!!!
Ik mis het Fok!forum toch best wel de laatste tijd!
pi_243469

Ja! Gezellig!

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 17 januari 2000 @ 16:44:00 #15
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_243470

Ookee idee,

zal proberen er te zijn, heb er veel zin in!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_243471
Ja leuk, ik zal er zijn.
pi_243472
Little cowardly Hunter,

En degenen die je vergeten bent, dat zijn de mensen om wier verwijdering je hebt gevraagd?
"opa" mág een dagje meedoen?...
Hunter, Hunter, en maar klikken bij de admins en moderators, en arme oliebol2000 maar in bescherming nemen (diepgang!). Ja, Hunter, die regelt het wel.
Desondanks hoop ik voor jou dat het een succes wordt, heb jij ook eens wat bewerkstelligd.
Overigens voel ik mij niet te groot mijn fouten toe te geven - zie welgemeend excuus aan oliebol2000 in "Verslag B/R/W vanuit GvjlDeel3" -; het zou jou sieren als jij de grootheid op zou kunnen brengen iedereen die op Fok!Forum heeft gelezen en/of gepost uit te nodigen (dus zonder voorbehoud).
Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.

Eelco

[Dit bericht is gewijzigd door Eelco (Datum 18 Januari 2000).]

pi_243473
quote:
op 01-18-2000 om 01:43 AM schreef Eelco het volgende:
Little cowardly Hunter,

En degenen die je vergeten bent, dat zijn de mensen om wier verwijdering je hebt gevraagd?
"opa" mág een dagje meedoen?...
Hunter, Hunter, en maar klikken bij de admins en moderators, en arme oliebol2000 maar in bescherming nemen (diepgang!). Ja, Hunter, die regelt het wel.
Desondanks hoop ik voor jou dat het een succes wordt, heb jij ook eens wat bewerkstelligd.
Overigens voel ik mij niet te groot mijn fouten toe te geven - zie welgemeend excuus aan oliebol2000 in "Verslag B/R/W vanuit GvjlDeel3" -; het zou jou sieren als jij de grootheid op zou kunnen brengen iedereen die op Fok!Forum heeft gelezen en/of gepost uit te nodigen (dus zonder voorbehoud).
Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.

Eelco

Zo - ff lekker Hunter in bescherming nemen:
nou moet jij eens ff heel goed luisteren, meneer Eelco, je moet het hier niet nóg bonter maken, anders vindt meneer Kaktus jou een héél eigenwijze vent, en word je zéker overgeslagen, bij àlle lijstjes die nog komen gaan ! Foei - net doen of je 'niet te groot bent om je fouten toe te geven' en dan zo achterlijk arrogant uit de hoek komen, BAH !
Een belediging aan onze intelligentie, om zó hypocriet toegesproken te worden - ga terug naar je mamma, in de hoek staan, en eerst manieren leren !

dinsdag 18 januari 2000 @ 03:34:00 #19
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_243474
Quote:
>Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.
.................

Zit een kern van waarheid in hoor

pi_243475
Hahahahahahaaha

Knap hoor, zoals je zojuist 1 van de laatste leuke topics de nek hebt weten om te draaien. Je maakt mij niet wijs dat je niet onder een andere naam al eerder gepost hebt, Eelco.

Ik zie jullie wel op de reunie!

pi_243476
Dear Hunter,

"Hup, en omhoog met die klootzak."
Nee hoor, ik ben opa niet, maar wil je toch even complimenteren met je sportieve reactie.

Eelco

pi_243477
verwijderd door mijzelf

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 18 Januari 2000).]

pi_243478
quote:
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende:
en iedereen die ik vergeten ben.

Ik was ook zo'n "vergeten" iemand,
von'k nie zo leuk
Maar nu sta ik er gelukkig wel bij
Dus het is alweer goed

woensdag 19 januari 2000 @ 11:59:00 #24
1315 Pooh
Think, think, think
pi_243479
Ik zal er ook zijn.. doeii
  Admin woensdag 19 januari 2000 @ 17:38:00 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_243480
Ik kom zeker ...ben speciaal vrij die dag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2000 @ 18:33:00 #26
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_243481
quote:
op 01-18-2000 om 01:43 AM schreef Eelco het volgende:
Little cowardly Hunter,
<knip>

Eelco

Eelco, waar slaat dat cowardly op, schelden mag niet en het is beleefd een negatieve mening tov een ander te onderbouwen.

Wat die lijst betreft , de meeste namen zullen jou niets zeggen, maar ik waardeer het vele werk die Hunter ervoor heefgt moeten doen, omdat veel namen een soort Aha-erlebnis gaven. Oja ik herinner me die weer terwijl ik ze al lang niet meer gezien heb op dit forum, zoiets hoort gewoon bij een reunie, Hunter alsnog bedankt.

"Heb jij ook eens wat bewerkstelligd"
Dit is een gemeenschap,het is normaal dat je door je gedrag respect verdient en als je hier langer was dan had je geweten hoeveel Hunter 'de linkmichiel'hier bijgedragen heeft.

De enige reden en echt de enige reden waarom het soms wel eens lijkt of de oude hap samenspant komt door figuren als jij die zonder iets van iemand af te weten iemand zonder reden afzeiken die door de mensen die de posts van de afgezekene zeer zijn gaan waarderen en dus weten dat het afzeiken nergens op slaat en zich dat aantrekken.

Je mag (misschien) iemand afzeiken , maar neem eerst de tijd het slachtoffer te leren kennen .

Zo'n zin krijg ik er niet nog eens uit

The future is after you
  woensdag 19 januari 2000 @ 18:37:00 #27
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_243482
wegens>>> steun Hunter << actie, verwijderd
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2000 @ 19:02:00 #28
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_243483
Door mij verwijdert. Dat is geen actie maar wat hier stond sloeg op wat hierboven stond en slaat nu dus nergens meer op.
------------------
Chazak ve Ematz

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 20 Januari 2000).]

The future is after you
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2000 @ 19:21:00 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_243484
Uh... waar ging dit topic ook alweer over
oh ja reunie op 3 februari

Lijkt mij wel dat ik er bij zal zijn want volgens mij is dit ook de dag dat Merel en Tararaboemdijee hun cyber-ja-ik-wil-woord gaan geven om zogezegd in het cyber-huwelijk gaan treden

/me zal dat zeker in de gaten houden

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_243485
quote:
op 01-19-2000 om 06:37 PM schreef Quenda het volgende:
Rare opvatting....men mag dus enkel een mening hebben of iets zeggen als men iets gepresteerd heeft???

Kom nou, dat geloof je toch zeker zelf niet

Sorry Quenda,
maar sinds wanneer is "iemand afzeiken" synoniem met "een mening hebben" ? Of geldt deze 'verwisseling van categorieën' alleen voor diegenen, die hun projekties op anderen een legaal of democratisch excuus willen verschaffen ?

donderdag 20 januari 2000 @ 07:31:00 #31
331 Merel
Be here now.
pi_243486
quote:
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende:
[wegens Eelco buiten gebruik]

Hunter laat je toch niet zo kennen joh! (En dat bedoel ik dan zo dat het heel vriendelijk moet overkomen en niet bot ofzo). Zo geef je Eelco juist wat ie wil, en dat is zonde. Dit was zó'n leuk topic, laat het nou niet verpesten door één zo'n idioot..

Merel

Enneh, weer on topic: Ik had het zelf nog niet gezegd, dat had mijn aanstaande al gedaan, maar ik kom dus ook

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Admin donderdag 20 januari 2000 @ 18:29:00 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_243487
Wat mij persoonlijk opvalt is dat het voor veel mensen moeilijk is om simpelweg iemand te negeren.
Eelco zit een klein beetje te stoken (gebrek aan aandacht in de jeugd wellicht) en krijgt hier precies hetgeen hij naar hunkert. Aandacht. Boze reakties, flamewars, mensen die vanwege een klein storend element spontaan hun posts beginnen te wissen, mensen die anderen te hulp schieten, mensen die het deels met de een en deels met de ander eens zijn en wat al niet meer zij. Kortom; hij krijgt het door een paar simpele posts voor elkaar om hier inderdaad de boel te FOKken (zoals hij het zelf uitdrukt) en dat nog wel op een simpele en vrij nette manier. Het enige dat hij hiervoor hoeft te doen is gewoon een mening uiten die haaks staat op die van het merendeel van ons en er zijn altijd mensen die 'happen'.

Vooralsnog heeft Eelco niets gedaan of gezegd dat een ban zou rechtvaardigen. Hij heeft geen topics om zeep geholpen. Hij heeft niet gespammed en de ene keer dat 'ie echt te ver ging heeft 'ie zich ervoor verontschuldigd.

Als iedereen die zich ergert aan Eelco spontaan z'n berichten gaat verwijderen blijft er van dit hele forum niets meer over, en we kunnen ons dan allemaal serieus afvragen wie er nou daadwerkelijk verantwoordelijk voor is als dat gebeurt. Eelco ? Lijkt me niet. Die plaatst z'n berichie en ziet meteen de bom barsten. Hij leunt tevreden achterover in z'n stoel en grijnst. Gun 'm die lol nou niet joh. Bevallen z'n posts je niet, negeer 'm dan gewoon. Ooit gaat 'ie WEL te ver en dan is iedereen van 'm af.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_243488
Danny,

Wij hebben geen slotjes meer nodig, wij hebben eelco.

Ja eelco en nou niet meer schertsen slechts om te schertsen, jij grote schavuit.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_243489
quote:
op 01-18-2000 om 05:13 AM schreef Hunter het volgende:
zoals je zojuist 1 van de laatste leuke topics de nek hebt weten om te draaien

Ehh ?? Ik kom al lang niet meer op het BB forum omdat er een paar halve zolen
de sfeer ontzettend verpesten (ik bedoel niet de nieuwelingen maar de oude garde die in een dal zitten nu BB is afgelopen). Probeer eens een ander forum , er zal een wereld opengaan : geen big brother maar wel leuke nieuwe ONDERWERPEN !!!

Ik kwam hier ff kijken vanwege dat gezeik over ene Eelco ..........

tsjonge jonge .......

pi_243490
Moet hier Guus absoluut gelijk geven, probeer inderdaad eens ook andere topics, erg leuk en leerzaam....
  vrijdag 21 januari 2000 @ 17:36:00 #36
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_243491
Ik doe even niet mee met iemand de tent uitjagen. Eigenlijk wilde ik me alleen maar even aanmelden voor een cyberreunie. Het is wel een donderdag zag ik, die derde februari, overdag lukt maar 's avonds zal ik er nog een keertje een beetje zijn.

ps. Wanneer is opa eigenlijk verbannen????
Moet vrij recentelijk zijn geweest.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_243492
Ik was van plan om van een afstandje toe te kijken, maar nu iedereen zich aanmeld kan ik niet meer achterblijven!
"Ik zit niet meer op de voetbal"
  vrijdag 21 januari 2000 @ 18:35:00 #38
2335 vossie
preekt met passie
pi_243493
Hunter,

Wil je de lijst weer aanvullen want:
bibi,bixister,Ossie,Kangaroo,Liejannuh,Manono
Dark,chip,Pooh,Yvonne,just me,Merel,Fokke en Dee dee
doen ook mee!

goh, ik hoop maar dat ik het goed heb bijgehouden...ben hier niet zo goed in als
Hunter zelf
------------------
...dus let op je kippen

[Dit bericht is gewijzigd door vossie (Datum 21 Januari 2000).]

...dus let op je kippen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')