[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Januari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Januari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 14 Januari 2000).]
Overdag zal ik er zijn!
quote:* GHaven ?.
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende: (...)Casey zorgt samen met GHaven voor de humor op die dag(...)
Die heeft zich toch nog niet aangemeld?
Wel vooruit dan maar. Ik zal er zijn. Enneh, wie mailt MiRrOrMaN ff?
ik kan en zal (als 't een beetje meezit) er overdag bij zijn.
bixis
-------------
groen bloempje
de beschikbaarheid van de gebruiker? - welke gebruiker? - geen commentaar
[Dit bericht is gewijzigd door bixister (Datum 14 Januari 2000).]
Je hebt er voor nodig:
Mirc http://www.mirc.com
De server die je moet gebruiken is:
irc.sorcery.net
de poort (port) is
6667
het kanaal wat je moet /joinen is:
/join #BigBrother
Tot ziens aldaar en hier.
Ookee idee,
zal proberen er te zijn, heb er veel zin in!
Groeten Dark
En degenen die je vergeten bent, dat zijn de mensen om wier verwijdering je hebt gevraagd?
"opa" mág een dagje meedoen?...
Hunter, Hunter, en maar klikken bij de admins en moderators, en arme oliebol2000 maar in bescherming nemen (diepgang!). Ja, Hunter, die regelt het wel.
Desondanks hoop ik voor jou dat het een succes wordt, heb jij ook eens wat bewerkstelligd.
Overigens voel ik mij niet te groot mijn fouten toe te geven - zie welgemeend excuus aan oliebol2000 in "Verslag B/R/W vanuit GvjlDeel3" -; het zou jou sieren als jij de grootheid op zou kunnen brengen iedereen die op Fok!Forum heeft gelezen en/of gepost uit te nodigen (dus zonder voorbehoud).
Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.
Eelco
[Dit bericht is gewijzigd door Eelco (Datum 18 Januari 2000).]
quote:
op 01-18-2000 om 01:43 AM schreef Eelco het volgende:
Little cowardly Hunter,En degenen die je vergeten bent, dat zijn de mensen om wier verwijdering je hebt gevraagd?
"opa" mág een dagje meedoen?...
Hunter, Hunter, en maar klikken bij de admins en moderators, en arme oliebol2000 maar in bescherming nemen (diepgang!). Ja, Hunter, die regelt het wel.
Desondanks hoop ik voor jou dat het een succes wordt, heb jij ook eens wat bewerkstelligd.
Overigens voel ik mij niet te groot mijn fouten toe te geven - zie welgemeend excuus aan oliebol2000 in "Verslag B/R/W vanuit GvjlDeel3" -; het zou jou sieren als jij de grootheid op zou kunnen brengen iedereen die op Fok!Forum heeft gelezen en/of gepost uit te nodigen (dus zonder voorbehoud).
Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.Eelco
Zo - ff lekker Hunter in bescherming nemen:
nou moet jij eens ff heel goed luisteren, meneer Eelco, je moet het hier niet nóg bonter maken, anders vindt meneer Kaktus jou een héél eigenwijze vent, en word je zéker overgeslagen, bij àlle lijstjes die nog komen gaan ! Foei - net doen of je 'niet te groot bent om je fouten toe te geven' en dan zo achterlijk arrogant uit de hoek komen, BAH !
Een belediging aan onze intelligentie, om zó hypocriet toegesproken te worden - ga terug naar je mamma, in de hoek staan, en eerst manieren leren !
Zit een kern van waarheid in hoor
Knap hoor, zoals je zojuist 1 van de laatste leuke topics de nek hebt weten om te draaien. Je maakt mij niet wijs dat je niet onder een andere naam al eerder gepost hebt, Eelco.
Ik zie jullie wel op de reunie!
"Hup, en omhoog met die klootzak."
Nee hoor, ik ben opa niet, maar wil je toch even complimenteren met je sportieve reactie.
Eelco
quote:
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende:
en iedereen die ik vergeten ben.
Ik was ook zo'n "vergeten" iemand,
von'k nie zo leuk
Maar nu sta ik er gelukkig wel bij
Dus het is alweer goed
quote:
op 01-18-2000 om 01:43 AM schreef Eelco het volgende:
Little cowardly Hunter,
<knip>
Hoef je al die nicks niet te noemen, maar kun je volstaan met "iedereen". Is meteen dat huichelachtige "en iedereen die ik vergeten ben" overbodig.Eelco
Eelco, waar slaat dat cowardly op, schelden mag niet en het is beleefd een negatieve mening tov een ander te onderbouwen.
Wat die lijst betreft , de meeste namen zullen jou niets zeggen, maar ik waardeer het vele werk die Hunter ervoor heefgt moeten doen, omdat veel namen een soort Aha-erlebnis gaven. Oja ik herinner me die weer terwijl ik ze al lang niet meer gezien heb op dit forum, zoiets hoort gewoon bij een reunie, Hunter alsnog bedankt.
"Heb jij ook eens wat bewerkstelligd"
Dit is een gemeenschap,het is normaal dat je door je gedrag respect verdient en als je hier langer was dan had je geweten hoeveel Hunter 'de linkmichiel'hier bijgedragen heeft.
De enige reden en echt de enige reden waarom het soms wel eens lijkt of de oude hap samenspant komt door figuren als jij die zonder iets van iemand af te weten iemand zonder reden afzeiken die door de mensen die de posts van de afgezekene zeer zijn gaan waarderen en dus weten dat het afzeiken nergens op slaat en zich dat aantrekken.
Je mag (misschien) iemand afzeiken , maar neem eerst de tijd het slachtoffer te leren kennen .
Zo'n zin krijg ik er niet nog eens uit
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 20 Januari 2000).]
Lijkt mij wel dat ik er bij zal zijn want volgens mij is dit ook de dag dat Merel en Tararaboemdijee hun cyber-ja-ik-wil-woord gaan geven om zogezegd in het cyber-huwelijk gaan treden
/me zal dat zeker in de gaten houden
quote:
op 01-19-2000 om 06:37 PM schreef Quenda het volgende:
Rare opvatting....men mag dus enkel een mening hebben of iets zeggen als men iets gepresteerd heeft???Kom nou, dat geloof je toch zeker zelf niet
Sorry Quenda,
maar sinds wanneer is "iemand afzeiken" synoniem met "een mening hebben" ? Of geldt deze 'verwisseling van categorieën' alleen voor diegenen, die hun projekties op anderen een legaal of democratisch excuus willen verschaffen ?
quote:
op 01-13-2000 om 09:32 PM schreef Hunter het volgende:
[wegens Eelco buiten gebruik]
Hunter laat je toch niet zo kennen joh! (En dat bedoel ik dan zo dat het heel vriendelijk moet overkomen en niet bot ofzo). Zo geef je Eelco juist wat ie wil, en dat is zonde. Dit was zó'n leuk topic, laat het nou niet verpesten door één zo'n idioot..
Merel
Enneh, weer on topic: Ik had het zelf nog niet gezegd, dat had mijn aanstaande al gedaan, maar ik kom dus ook
Vooralsnog heeft Eelco niets gedaan of gezegd dat een ban zou rechtvaardigen. Hij heeft geen topics om zeep geholpen. Hij heeft niet gespammed en de ene keer dat 'ie echt te ver ging heeft 'ie zich ervoor verontschuldigd.
Als iedereen die zich ergert aan Eelco spontaan z'n berichten gaat verwijderen blijft er van dit hele forum niets meer over, en we kunnen ons dan allemaal serieus afvragen wie er nou daadwerkelijk verantwoordelijk voor is als dat gebeurt. Eelco ? Lijkt me niet. Die plaatst z'n berichie en ziet meteen de bom barsten. Hij leunt tevreden achterover in z'n stoel en grijnst. Gun 'm die lol nou niet joh. Bevallen z'n posts je niet, negeer 'm dan gewoon. Ooit gaat 'ie WEL te ver en dan is iedereen van 'm af.
Wij hebben geen slotjes meer nodig, wij hebben eelco.
Ja eelco en nou niet meer schertsen slechts om te schertsen, jij grote schavuit.
groetjes eli.
quote:
op 01-18-2000 om 05:13 AM schreef Hunter het volgende:
zoals je zojuist 1 van de laatste leuke topics de nek hebt weten om te draaien
Ik kwam hier ff kijken vanwege dat gezeik over ene Eelco ..........
tsjonge jonge .......
ps. Wanneer is opa eigenlijk verbannen????
Moet vrij recentelijk zijn geweest.
Wil je de lijst weer aanvullen want:
bibi,bixister,Ossie,Kangaroo,Liejannuh,Manono
Dark,chip,Pooh,Yvonne,just me,Merel,Fokke en Dee dee
doen ook mee!
goh, ik hoop maar dat ik het goed heb bijgehouden...ben hier niet zo goed in als
Hunter zelf
------------------
...dus let op je kippen
[Dit bericht is gewijzigd door vossie (Datum 21 Januari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |