Haha. Wat te denken van Sastre? In 2006 kwam ie op het Tourpodium door de diskwalificatie van Floyd. In 2005 schoof ie door naar de tweede plek in de Vuelta door de doping van Heras. En nu komt ie dus op het Giropodium.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef Palmboom313 het volgende:
wtfMoet je eens voorstellen dat Menchov 2e was geworden. Na vuelta (heras), tour (kohl) en giro.
Pellizotti is eigenlijk best wel erg goed bezig dit jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:37 schreef DeeBee het volgende:
Nog een rit naar Pellizotti in de Giro dus. Die heeft daar ook wel een goede ronde gereden dan.
quote:* Vijf Jamaicaanse spurters zijn tij-
dens de nationale kampioenschappen van
hun land eind juni betrapt op het ge-
bruik van doping. Usain Bolt en Asafa
Powell zouden niet betrokken zijn in de
zaak. Het zou gaan om 4 mannen en één
vrouw die allemaal geselecteerd zijn
voor het WK in Berlijn volgende maand.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de (Weense) grond Mechov wat te heet onder de voeten werd en dat hij dus gewoon wat minder goed geprepareerd was deze Tourquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Paradoxaal mischien...maar als ik dit hoor ben ik haast blij dat Menchov de tour als een natte krant rijdt. Want dat maakt het wat waarschijnlijker dat hij wel schoon rijdt. In het huidige fietsen kan een coureur 1 grote ronde goed zijn, en de andere daarna is ie dan te moe. Tenzij er naar de naald wordt gegrepen dus.
Mischien naief van me.
Ja...dat bedooel ik dus?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:14 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de (Weense) grond Mechov wat te heet onder de voeten werd en dat hij dus gewoon wat minder goed geprepareerd was deze Tour
Dus bloed van Menchov en Ten Dam wordt opnieuw onderzocht. Welke renners nog meer?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
Urinestalen uit Tour 2008 opnieuw getest
Uitgegeven: 26 juli 2009 14:33
Laatst gewijzigd: 26 juli 2009 14:33
PARIJS - Urinestalen die bij dopingtests in de Ronde van Frankrijk van vorig jaar zijn verzameld worden komend najaar opnieuw onderzocht op aanwezigheid van cera, een vorm van epo.
Directeur Pierre Bordry van het Franse antidopingbureau (AFLD) zei dat zondag.
Volgens Bordry zijn vijftien renners voor de start van de Tour van dit jaar ingelicht over de hernieuwde controles.
Welke renners dat zijn, meldde Bordry niet. In september en oktober moeten de tests plaatsvinden. De AFLD is de 'verdachte' renners op het spoor gekomen door diverse tips en signalen, aldus Bordry.
Cera
Het bloeddopingmiddel cera werd in de Tour van 2008 voor het eerst ontdekt bij de Italianen Riccardo Ricco en Leonardo Piepoli.
Later bleken ook de Duitser Stefan Schumacher en de Oostenrijker Bernhard Kohl zich aan het middel te hebben vergrepen.
Wel duidelijk waarom Sastre, Evans en Menchov het zo slecht deden dit jaar. Wint Christian Vandevelde met terugwerkende kracht de Tour 2008?
Evans? Devolder?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus bloed van Menchov en Ten Dam wordt opnieuw onderzocht. Welke renners nog meer?
Gelet op de uitslagen van dit jaar en vorig jaar gok ik op:quote:Op maandag 27 juli 2009 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus bloed van Menchov en Ten Dam wordt opnieuw onderzocht. Welke renners nog meer?
Dat het geval Pechstein maanden werd verzwegen vind jij een goede zaak?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef alpeko het volgende:
Sja wat moet je er verder van zeggen. Ik denk niet dat het handig is dat dit soort zaken nu al worden aangekondigd. Waarom hebben ze de verdenkingen op Pechstein wel maanden lang stil kunnen houden en wordt er in het wielrennen altijd alvast maanden van te voren verkondigd dat er wat verdachten gevallen zijn. Slechte zaak.
De renners waarschuwen is iets anders dan de media inlichten. Het geval Pechstein vind ik dus prima ja. Zolang er geen bewijs is, kun je het beter verzwijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat het geval Pechstein maanden werd verzwegen vind jij een goede zaak?
Ik denk dat ze het bekend maken omdat ze zeer sterke aanwijzingen hebben en de betreffende renners willen waarschuwen dat ze niet op dezelfde voet door moeten gaan.
Pechstein wist het toch al maanden en werd destijds aangeraden om een blessure voor te wenden oid?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef alpeko het volgende:
De renners waarschuwen is iets anders dan de media inlichten. Het geval Pechstein vind ik dus prima ja. Zolang er geen bewijs is, kun je het beter verzwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |