Nou dat klinkt allemaal erg goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Bimmel het volgende:
Ach, ik mag niet klagen
Ondertussen trotse pappa van twee mooie mannen.
Ik weet eigenlijk niet precies waar ik allemaal geweest ben sinds mijn frequentere RJP bezoeken, maar ik heb me niet verveeld
Eigenlijk vooral druk op werk en ik heb niet echt meer de baan dat ik de hele dag achter fok kon zitten. (jammer, moet ik toch beter uit onderhandelen als ik weer van werkgever switch)
Maar goed, bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik dacht ik lurk eens even in het oude hoekje om te zien of het nog steeds gezellig is. En wat schetst mijn verbazing…JULLIE ZIJN ER NOG x:
Afijn, hoop dat jullie allemaal ook in blakende gezondheid verkeren en dat het zonnetje schijnt
Deze ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Hoewel het natuurlijk beter zou zijn om deze topic op te doeken.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Even douchen, dan raad ik daarna die Belg wel even.
Oei verdacht.quote:
Ik zou wel mee willen doen maar ik ben nu eindelijk na 10 maanden minder gaan hoesten....quote:
Oosterbuur. Tong kent hem zeker.quote:
Volgens mij ben je zelf ook een Duitser. Kijk maar naar de kleuren van je usericon, zwart, geel, rood. Net als de Duitse vlag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Wel iemand die in mij top tien allertijden stat. Ondanks dat ie een mof is.
Om het plaatje te raden. Daarvoor zijn we toch hier?quote:
Prima hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie nog sorry van gister, het was niet tegen jou gericht hoor maar ik word gek van die Anti-rookgestapo. Maar dat is geen excuus om zo lelijk te doen.
Deze topic of deze reeks? Je hebt sowieso weinig kans van slagen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Hoewel het natuurlijk beter zou zijn om deze topic op te doeken.
quote:
Nee dat snap ik wel hoor. Ik heb zelf lekker een rokershoestje gekweekt maar ik mis het wel vreselijk en nu het niet echt loopt zoals zou moeten nog meer....quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima hoor.![]()
As mensen ergens roken waar ze gewoon mogen roken is dat niet hun probleem, maar mijn probleem. Als ik er last van heb ga ik wel ergens anders staan.
Trouwens, ik kan me voorstellen dat rokers denken dat mensen die kuchen zich aanstellen, maar er zijn ook mensen die er echt last van hebben (astma/bronchitis etc.)
Superleuk! In het begin was het nog erg rustig maar het was dan ook een gewone werkdag. Later werd het echt lekker druk. Prachtig weer, leuke muziek, lekker eten en prachtige mensen. Ik denk dat ruim 90% van de bezoekers zwart was, velen prachtig uitgedost voor hun bevrijdingsdag. Ik vind het altijd leuk om mensen te kijken.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Superleuk! In het begin was het nog erg rustig maar het was dan ook een gewone werkdag. Later werd het echt lekker druk. Prachtig weer, leuke muziek, lekker eten en prachtige mensen. Ik denk dat ruim 90% van de bezoekers zwart was, velen prachtig uitgedost voor hun bevrijdingsdag. Ik vind het altijd leuk om mensen te kijken.
Sowieso denk je überhaupt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze topic of deze reeks? Je hebt sowieso weinig kans van slagen.
Post dan maar een plaatje ipv rond te hangen en sarcastisch te doenquote:
Maar als het je lukt te bijven stoppen is de overwinning des te groter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee dat snap ik wel hoor. Ik heb zelf lekker een rokershoestje gekweekt maar ik mis het wel vreselijk en nu het niet echt loopt zoals zou moeten nog meer....
Weet ik maar het is gewoon moeilijk.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als het je lukt te bijven stoppen is de overwinning des te groter.
Ik was te la-haat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou Wickedangel, doe jij maar een plaatje. Jij wist Gerd Muller ook.
Surinaamse mama's raken hun kinderen nogal eens kwijt zo zag ik vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was te la-haat.
tong is aan de beurt. Ik moet toch à la een Surinaamse mama orde houden in deze reeks!
Maar o wee als ze ze weer terugvinden!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Surinaamse mama's raken hun kinderen nogal eens kwijt zo zag ik vandaag
Ik stond ook een tijdje in de buurt van een groepje mensen waarbij 5 kinderen hoorden, in de leeftijd van 2 tot een jaar of 10. Die moeders staan dan behalve met elkaar te praten en andere vrienden te begroeten ook continu de kindertjes in de gaten te houden die alle kanten opschoten. Heel mooi om daar een tijdje naar te kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar o wee als ze ze weer terugvinden!
Je zou bijna een camera meenemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik stond ook een tijdje in de buurt van een groepje mensen waarbij 5 kinderen hoorden, in de leeftijd van 2 tot een jaar of 10. Die moeders staan dan behalve met elkaar te praten en andere vrienden te begroeten ook continu de kindertjes in de gaten te houden die alle kanten opschoten. Heel mooi om daar een tijdje naar te kijken.
Je zou zo weer een Bert Haanstra film in Het Oosterpark kunnen maken op zo'n dag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zou bijna een camera meenemen.
Whehehe. En de rest van ons maar werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou zo weer een Bert Haanstra film in Het Oosterpark kunnen maken op zo'n dag.
Ik zag in het begin ook nog een meisje, ongeveer 3 denk ik, dat haar ouders kwijt was. Ze werd rondgedragen door een lpolitie-agent. Dat meisje keek zo verontwaardigd, echt een blik van "wat flikken ze me nou", dat die waarschijnlijk nog een appeltje te schillen had met haar moeder als ze die terug zou vinden.
Tja, je hebt luxe-paarden en werkpaardenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. En de rest van ons maar werken![]()
Ik ben na een minuut of 20 afgehaaktquote:Ik heb trouwens naar Mad Men gekeken vanavond. Het begint nu al te kabbelen en het is pas aflevering drie
Het moet héél snel beter worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben na een minuut of 20 afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |