Nou dat klinkt allemaal erg goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Bimmel het volgende:
Ach, ik mag niet klagen
Ondertussen trotse pappa van twee mooie mannen.
Ik weet eigenlijk niet precies waar ik allemaal geweest ben sinds mijn frequentere RJP bezoeken, maar ik heb me niet verveeld
Eigenlijk vooral druk op werk en ik heb niet echt meer de baan dat ik de hele dag achter fok kon zitten. (jammer, moet ik toch beter uit onderhandelen als ik weer van werkgever switch)
Maar goed, bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik dacht ik lurk eens even in het oude hoekje om te zien of het nog steeds gezellig is. En wat schetst mijn verbazing…JULLIE ZIJN ER NOG x:
Afijn, hoop dat jullie allemaal ook in blakende gezondheid verkeren en dat het zonnetje schijnt
Deze ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Hoewel het natuurlijk beter zou zijn om deze topic op te doeken.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Even douchen, dan raad ik daarna die Belg wel even.
Oei verdacht.quote:
Ik zou wel mee willen doen maar ik ben nu eindelijk na 10 maanden minder gaan hoesten....quote:
Oosterbuur. Tong kent hem zeker.quote:
Volgens mij ben je zelf ook een Duitser. Kijk maar naar de kleuren van je usericon, zwart, geel, rood. Net als de Duitse vlag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Wel iemand die in mij top tien allertijden stat. Ondanks dat ie een mof is.
Om het plaatje te raden. Daarvoor zijn we toch hier?quote:
Prima hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie nog sorry van gister, het was niet tegen jou gericht hoor maar ik word gek van die Anti-rookgestapo. Maar dat is geen excuus om zo lelijk te doen.
Deze topic of deze reeks? Je hebt sowieso weinig kans van slagen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Gellius het volgende:
Hoewel het natuurlijk beter zou zijn om deze topic op te doeken.
quote:
Nee dat snap ik wel hoor. Ik heb zelf lekker een rokershoestje gekweekt maar ik mis het wel vreselijk en nu het niet echt loopt zoals zou moeten nog meer....quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima hoor.![]()
As mensen ergens roken waar ze gewoon mogen roken is dat niet hun probleem, maar mijn probleem. Als ik er last van heb ga ik wel ergens anders staan.
Trouwens, ik kan me voorstellen dat rokers denken dat mensen die kuchen zich aanstellen, maar er zijn ook mensen die er echt last van hebben (astma/bronchitis etc.)
Superleuk! In het begin was het nog erg rustig maar het was dan ook een gewone werkdag. Later werd het echt lekker druk. Prachtig weer, leuke muziek, lekker eten en prachtige mensen. Ik denk dat ruim 90% van de bezoekers zwart was, velen prachtig uitgedost voor hun bevrijdingsdag. Ik vind het altijd leuk om mensen te kijken.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Superleuk! In het begin was het nog erg rustig maar het was dan ook een gewone werkdag. Later werd het echt lekker druk. Prachtig weer, leuke muziek, lekker eten en prachtige mensen. Ik denk dat ruim 90% van de bezoekers zwart was, velen prachtig uitgedost voor hun bevrijdingsdag. Ik vind het altijd leuk om mensen te kijken.
Sowieso denk je überhaupt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze topic of deze reeks? Je hebt sowieso weinig kans van slagen.
Post dan maar een plaatje ipv rond te hangen en sarcastisch te doenquote:
Maar als het je lukt te bijven stoppen is de overwinning des te groter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee dat snap ik wel hoor. Ik heb zelf lekker een rokershoestje gekweekt maar ik mis het wel vreselijk en nu het niet echt loopt zoals zou moeten nog meer....
Weet ik maar het is gewoon moeilijk.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als het je lukt te bijven stoppen is de overwinning des te groter.
Ik was te la-haat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou Wickedangel, doe jij maar een plaatje. Jij wist Gerd Muller ook.
Surinaamse mama's raken hun kinderen nogal eens kwijt zo zag ik vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was te la-haat.
tong is aan de beurt. Ik moet toch à la een Surinaamse mama orde houden in deze reeks!
Maar o wee als ze ze weer terugvinden!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Surinaamse mama's raken hun kinderen nogal eens kwijt zo zag ik vandaag
Ik stond ook een tijdje in de buurt van een groepje mensen waarbij 5 kinderen hoorden, in de leeftijd van 2 tot een jaar of 10. Die moeders staan dan behalve met elkaar te praten en andere vrienden te begroeten ook continu de kindertjes in de gaten te houden die alle kanten opschoten. Heel mooi om daar een tijdje naar te kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar o wee als ze ze weer terugvinden!
Je zou bijna een camera meenemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik stond ook een tijdje in de buurt van een groepje mensen waarbij 5 kinderen hoorden, in de leeftijd van 2 tot een jaar of 10. Die moeders staan dan behalve met elkaar te praten en andere vrienden te begroeten ook continu de kindertjes in de gaten te houden die alle kanten opschoten. Heel mooi om daar een tijdje naar te kijken.
Je zou zo weer een Bert Haanstra film in Het Oosterpark kunnen maken op zo'n dag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zou bijna een camera meenemen.
Whehehe. En de rest van ons maar werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou zo weer een Bert Haanstra film in Het Oosterpark kunnen maken op zo'n dag.
Ik zag in het begin ook nog een meisje, ongeveer 3 denk ik, dat haar ouders kwijt was. Ze werd rondgedragen door een lpolitie-agent. Dat meisje keek zo verontwaardigd, echt een blik van "wat flikken ze me nou", dat die waarschijnlijk nog een appeltje te schillen had met haar moeder als ze die terug zou vinden.
Tja, je hebt luxe-paarden en werkpaardenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. En de rest van ons maar werken![]()
Ik ben na een minuut of 20 afgehaaktquote:Ik heb trouwens naar Mad Men gekeken vanavond. Het begint nu al te kabbelen en het is pas aflevering drie
Het moet héél snel beter worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben na een minuut of 20 afgehaakt
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post dan maar een plaatje ipv rond te hangen en sarcastisch te doen![]()
Op tong kunnen we toch eeuwig wachten.
Je sigaretten waren toen op?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je hebt luxe-paarden en werkpaarden![]()
[..]
Ik ben na een minuut of 20 afgehaakt
Je hebt toch zelf wel gezien dat er meer dan anderhalf uur tussen mijn en jouw post zat, hè?quote:
Tong heeft z'n wekker nog niet opnieuw ingesteld na de stroomstoring in de Bommelerwaard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf wel gezien dat er meer dan anderhalf uur tussen mijn en jouw post zat, hè?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong heeft z'n wekker nog niet opnieuw ingesteld na de stroomstoring in de Bommelerwaard.
December 2007quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Was dat vorig jaar of alweer twee jaar geleden?
Oké, ik dacht dat het hoog zomer was.quote:
Nee, ik ben de hele dag vrij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgenavond pas, toch?
Correctquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
En dat ene meisje van Andy heet Kristin Kreuk.
[..]
Ik bedoelde dat het pas 's avonds gaat regenen.quote:Nee, ik ben de hele dag vrij.
Morgenmiddag pas. En ik heb gehoord dat het niet óver, maar langs Nijmegen trekt.quote:
Ik heb zaterdagavond een BBQ in Assen. Blijft het daar dan droog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgenmiddag pas. En ik heb gehoord dat het niet óver, maar langs Nijmegen trekt.
Als de zon verdwijnt merken wij dat pas veel later.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ok, morgenmiddag ben ik wel weer binnen.
Het mag van mij ook wel iets afkoelen, maar de zon moet blijven.
Weet ik veel. Bel Helga van Leurquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zaterdagavond een BBQ in Assen. Blijft het daar dan droog?
Ik had 't verzonnen om wyccies vrije dag niet te verpestenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je de informatie over de regen rond Nijmegen van haar?
Van mij zal ze niets horenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 't verzonnen om wyccies vrije dag niet te verpestenMaar niet tegen haar zeggen, hè
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 't verzonnen om wyccies vrije dag niet te verpestenMaar niet tegen haar zeggen, hè
[..]
[..]
[..]
Ze lag nog zo lief te slapen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar blijft het plaatje, wyccie?
Ik heb het posten van de vrijdagpoes nog nooit live meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ze lag nog zo lief te slapen.
Niet te hard praten.
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedoelde een plaatje om te raden, natuurlijk. Wat is er met jullie aan de hand vandaag? We hadden toch afgesproken dat jullie met rode letters zouden posten in het geval dat.
* Welk geval?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedoelde een plaatje om te raden, natuurlijk. Wat is er met jullie aan de hand vandaag? We hadden toch afgesproken dat jullie met rode letters zouden posten in het geval dat.
En wat gaat er door je heen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het posten van de vrijdagpoes nog nooit live meegemaakt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Helen Shapiro?
Helemaal goed bijgesteld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Nee sorry, ik stel mijn antwoord bij. Corry Brokken.
Dan zou ik nog veel harder gaan huilen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij huilt wel heel snel. Ben je zwanger?
Je hebt toch breinaalden in huis voor het geval dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou ik nog veel harder gaan huilen.
Nee, ik heb alleen kleerhangers.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt toch breinaalden in huis voor het geval dat?
Ik denk dat het een acteur is.quote:
Dat mag je alleen zeggen als je WO II hebt meegemaaktquote:
Jazeker!quote:
Nee hoor, die heeft niks laten liggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heeft je ex laten hangen?
Oh ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:56 schreef Tokay het volgende:
Dat is er eentje van Erasure.
Ehm, die ene. Dat kleintje, met die gitaar.quote:
Ik ken tong80, telt dat ook?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat mag je alleen zeggen als je WO II hebt meegemaakt![]()
Maar hij was wel dol op knaapjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft niks laten liggen.
[..]
Alleen als hij alsnog dat interview met Revu doet.quote:
Die overduidelijke homo! Die!quote:
Nee, de Revu doet hij niet, volgens jaar zit hij wel in Zomergasten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen als hij alsnog dat interview met Revu doet.
Warm hè?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die overduidelijke homo! Die!Weet ik veel hoe-ie heet!
Ohquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Tokay het volgende:
Die overduidelijke homo!
Daar kan ik niks mee.quote:Weet ik veel hoe-ie heet!
Mexicaanse griep?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben trouwens snotverkouden aan het worden. Hoe kan dat nou weer?
Nee, iemand die naar Mexico op vakantie geweest isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mexicaanse griep?Niet om lollig te doen hè, maar omdat je zei dat je met iemand met die griep in aanraking was geweest.
Ja.quote:Is het plaatje de actrice die Sophia in Golden Girls speelt?
Ja, nou?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, iemand die naar Mexico op vakantie geweest is![]()
Incubatieperiodequote:Bovendien is dat al 11 dagen geleden.
Dat is mooi. Dan ga ik tenminste gaanquote:Ja.
Ik kom je morgen wel cremeren, maar nu ben ik heel erg moe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten wyccie
Laat mij maar weer alleen sterven.
Je hebt toch wel een slaafje die je koele lucht toewappert, hè?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben thuis... ik ben vanmorgen door mn enkel gegaan en gevallen, resultaat: enkelbanden flink opgerekt en hele dag rusten... en jeetje wat doet dat een pijn zeg....
![]()
Lig nu dus in bed....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een slaafje die je koele lucht toewappert, hè?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb (nog) geen last van de warmte, wel van de pijn...
Dankjewel... Het is al mn 3e x met deze enkel. 2x eerder gehad en toen 6 wekenin drukverband, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer. Ik heb geluk gehad dat mn enkel naar buiten is geklapt en niet naar binnen volgens de dokter, de binnenbanden zijn steviger en anders waren ze waarschijnlijk gescheurd geweest. Gelukkig niets gebroken. Ik denk dat het me wel lukt om straks even te slapen, vannacht maar 5,5 uur geslapen, was pas om 23:00 uur terug uit Scheveningen, waar het heerlijk was trouwens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterkte Diaan, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar weet dat het heel pijnlijk kan zijn.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
De Wiifit kan nu naar zolder.
Ik dacht zonet nog even een stukje op de bank in de woonkamer te slapen, daar is het minder warm dan op de slaapkamer. Niet gelukt. Het is hier volgens de thermostaat ook al weer 27 graden. Dat is 1,5 graad warmer dan gister. Het huis is nu door en door opgewarmd
Gezien jouw fysieke gesteldheid komt dat nu wel goed uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Twan is nu met zn vader voor 12 dagen in Bulgarije, ik vind het maar een vreemd idee
Dan duurt het nog zeker een week voordat m'n huis afgekoeld is.quote:Het is ook belachelijk warm... vanavond regen en onweer en dan minder warmgelukkig is het bij ons thuis wel redelijk koel
Ja echt wel, al hoop ik dat ik maandag "gewoon" weer mezelf op normale manier voortbewegen kan. De dienstauto staat nog hier, die zou ik vandaag weer meenemen, maar mag hem nu maandag ook meenemen. Ow evt. maandag naar fysio voor tape als ik last blijf houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezien jouw fysieke gesteldheid komt dat nu wel goed uit.
[..]
Ow dat is wel lang dan...vervelend. En zo'n ventilator, helpt dat niet een beetje? Of ramen/deuren tegen elkaar openzetten?quote:Dan duurt het nog zeker een week voordat m'n huis afgekoeld is.
Dan lag je ook op die koelelementen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Gellius het volgende:
In mijn Blasiusstraatdagen kon het ook zo vreselijk heet worden - en blijven - dat ik op het laatst voor het slapen gaan een stuk of tien van die koelelementjes in mijn bed deed. Dat hielp toch even iets. En dan proberen om heel snel in slaap te vallen.
Alles tegen elkaar openzetten helpt wel een beetje (gisteravond is een cd-hoesje weggewaaid) maar de warmte blijft in het dak opgeslagen, dat is zo'n 60 cm dik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is wel lang dan...vervelend. En zo'n ventilator, helpt dat niet een beetje? Of ramen/deuren tegen elkaar openzetten?
Hmmm ja dat heeft dan inderdaad wat langer nodig.... cd-hoesje nog weer gevonden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar openzetten helpt wel een beetje (gisteravond is een cd-hoesje weggewaaid) maar de warmte blijft in het dak opgeslagen, dat is zo'n 60 cm dik.
Ja hoor. gewoon onder het moltonnetje. het was evenzogoed een hel. Nu kan ik tenminste dingen tegenover elkaar openzetten, dat kon daar niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan lag je ook op die koelelementen?
De koelste plek van de stad, het Museumplein, is nu voor jou dichtbij.
quote:
Fijn, die stadsvernieuwingspandenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:05 schreef Gellius het volgende:
Nu kan ik tenminste dingen tegenover elkaar openzetten, dat kon daar niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die kwam voorbij waaien toen ik de douche uitkwam.
Ik moet vandaag nog een cadeautje voor m'n broer gaan kopen. Voor z'n 50e verjaardag maar ik heb geen idee wat.Ik wilde bij wijze van grap een senioren-reisgids kopen maar die grap is me geen 30 euro waard.
Ik ben zuinig op m'n cd'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat goed dat je dat nog gezien hebt dan.
Zometeen maar even naar De Slegte.quote:Pff succes!! En wat duur zeg zo'n gids.
Ik weet van geen grap met de autoquote:Net mailtje van Peace gekregen: het "grapje" met de auto vandweek in de regen gaat ons 240 euro kosten, zonde van het geld...
quote:
Hopelijk heb je daar meer gelijk voor een leuke prijs, moet wel lukken, denk ik.quote:Zometeen maar even naar De Slegte.
Heb ik dat niet verteld? Ik ben maandagavond met die wolkbreuk door het water gereden... dat ging moeizaam maar het is me gelukt. Dinsdagmorgen wilde Peace wegrijden, lag het stuk kunststof wat achter de voorbumper zit op de grond... helemaal eraf door waarschijnlijk de druk van het water. Vanmorgen dus bij de garage geweest en alleen dat stuk kunststof kost al 170 euroquote:[..]
Ik weet van geen grap met de auto
Ik heb er natuurlijk niet zo veel als jullie.quote:
De bodemplaat die onder de motor zit, zeker? Ik ken dat. Ik heb een Alfa gehad die ook zo'n ding had, die zat maar met 6 schroeven vast en bij een beetje druk scheurt die bij de schroefgaten stuk.quote:Heb ik dat niet verteld? Ik ben maandagavond met die wolkbreuk door het water gereden... dat ging moeizaam maar het is me gelukt. Dinsdagmorgen wilde Peace wegrijden, lag het stuk kunststof wat achter de voorbumper zit op de grond... helemaal eraf door waarschijnlijk de druk van het water. Vanmorgen dus bij de garage geweest en alleen dat stuk kunststof kost al 170 eurooeps...
balen, maar ja... Peace zei nog wel dat hij zelf ook doorgereden zou zijn.
Ik weet niet hoeveel jij er hebt? Maar we hebben er wel veel ja. Al vindt Peace dat er nog heel wat meer bij moeten komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk niet zo veel als jullie.
[..]
Ja volgens mij is dat die.. die zorgt voor bescherming van de motor en is tevens afwerking... je kunt prima zonder, maar het advies is wel om toch te vervangen. Nou ja dat doen we dan maar... wel jammer van het geld...quote:De bodemplaat die onder de motor zit, zeker? Ik ken dat. Ik heb een Alfa gehad die ook zo'n ding had, die zat maar met 6 schroeven vast en bij een beetje druk scheurt die bij de schroefgaten stuk.
Ik weet ook niet hoeveel ik er heb. Ik denk slechts zo'n 400.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij er hebt? Maar we hebben er wel veel ja. Al vindt Peace dat er nog heel wat meer bij moeten komen.
Beter wel vervangenquote:[..]
Ja volgens mij is dat die.. die zorgt voor bescherming van de motor en is tevens afwerking... je kunt prima zonder, maar het advies is wel om toch te vervangen. Nou ja dat doen we dan maar... wel jammer van het geld...
Wij hebben ong. denk ik het dubbele.... maar 400 is ook al heel veel hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoeveel ik er heb. Ik denk slechts zo'n 400.
[..]
Ja precies, gaan we ook gewoon doen hoor.quote:Beter wel vervangenMotorruimte blijft schoner, minder luchtweerstand en bescherming van de onderkant van de motor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze bevinden zich verspreid over de woonkamer.
Dat is voordeel van alleen wonen. Ik herinner me dan wanneer ik 'm voor het laatst gedraaid heb of waar ik 'm voor het laatst gezien heb. Zo af en toe gaat alles weer in de kast of op de plank waar ze eigenlijk horen. Dan kan ik echt niets meer vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dus niet netjes in een kastje op alfabetische volgorde? zoals bij ons... Vind je dan nog wel de cd die je wilt hebben. Ik heb bij ons al moeite met zoeken.
Ja, het heeft ook zo zn voordelen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is voordeel van alleen wonen. Ik herinner me dan wanneer ik 'm voor het laatst gedraaid heb of waar ik 'm voor het laatst gezien heb. Zo af en toe gaat alles weer in de kast of op de plank waar ze eigenlijk horen. Dan kan ik echt niets meer vinden.
Het is hier nu 28,5. Nog even wachten tot de wasmachine klaar is en dan naar buiten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
zoiezo wel verstandig om het even te laten tapen ter ondersteuning de komende week.
Ik hoop op wat verkoeling langs de Amstel.quote:De warme stad in dan?
Morgenochtend wordt het gevaarlijk op de wegen rond Amsterdam. Dan zijn volgens mij al die pillenslikkers op weg naar huis na een nachtje Sensation.quote:Ik las op de site van de voetbalclub van Twan dat hun D1 morgen meedoet aan straatvoetbalfinale op de Dam in Amsterdam. Wordt dus gezellig morgen...
Maandagmorgen om 8:30 uur mag ik komen!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop op wat verkoeling langs de Amstel.
[..]
Morgenochtend wordt het gevaarlijk op de wegen rond Amsterdam. Dan zijn volgens mij al die pillenslikkers op weg naar huis na een nachtje Sensation.
Dit wordt slechts een opmaatje voor wat gaat komen volgens buienradar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Gellius het volgende:
Zet je ramen maar open want het gaat elk moment onweren volgens mij.
Kun jij het Amstelhotel zien vanuit je werk?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:34 schreef Gellius het volgende:
D'r hing net al een flinke wolk boven het Amstelhotel. Enfin, vanuit mijn perspectief dan.
O ja, je werkt niet voor Mentrum maar bent er alleen voor je therapie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef Gellius het volgende:
Daar zit ik ook helemaal niet. Ik zit aan de Mauritskade.
6 maar? Hier zijn er behoorlijk wat meer gevallen maar het is nu gelukkig weer droog.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn hier al 6 druppels gevallen, waarvan 1 op mijn hoofd
Hier is het eventjes gaan motregenen, nu is het weer droogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
6 maar? Hier zijn er behoorlijk wat meer gevallen maar het is nu gelukkig weer droog.
Vreemd, ik zit volgens mij niet eens zo heel erg ver van je af en hier was het best wel een heftig buitje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is het eventjes gaan motregenen, nu is het weer droog
Het is allemaal heel erg plaatselijk tot nu toe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vreemd, ik zit volgens mij niet eens zo heel erg ver van je af en hier was het best wel een heftig buitje.
Snel een druppel Dreft op het dak van je auto leggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is het nu helemaal losgebarsten, de regen komt met bakken uit de lucht.
Uit de hemel bedoel jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is het nu helemaal losgebarsten, de regen komt met bakken uit de lucht.
Of shampoo in je haar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een druppel Dreft op het dak van je auto leggen
In het Oosten praten ze een beetje anders. Diaan zit altijd achterthuis waar westerlingen achter het huis zitten. Ook laat zij de achterdeur los, iets wat hier in het westen al helemaal niet verstandig is.quote:
Snel? Dat ga ik nu nevernooit redden natuurlijk. Het is ook alweer wat minder trouwens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een druppel Dreft op het dak van je auto leggen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het Oosten praten ze een beetje anders. Diaan zit altijd achterthuis waar westerlingen achter het huis zitten. Ook laat zij de achterdeur los, iets wat hier in het westen al helemaal niet verstandig is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ik heb nu alle ramen en deuren los open, Het is hier al afgekoeld tot 27,5 graad.
Pff dat is bijna niet vol te houden joh. Wel lekker gewandeld?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik net terug kwam was het 29 hier
Vorig jaar was het één nacht zo benauwd dat ik letterlijk het gevoel had te stikken. Lekker hoor, geen bovenburen maar het is wel warm zo onder het platte dak.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is bijna niet vol te houden joh. Wel lekker gewandeld?
Ow dat is helemaal vervelend...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorig jaar was het één nacht zo benauwd dat ik letterlijk het gevoel had te stikken. Lekker hoor, geen bovenburen maar het is wel warm zo onder het platte dak.
quote:Als ik 's winters thuiskom doe ik m'n jas uit, als ik 's zomers thuiskom m'n broek en shirt
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En geslaagd voor m'n broers verjaardag.
Hij is 50 geworden en houdt van sport kijken. Sport in Beeld is ook 50 geworden en daar is een boekje over verschenen. Doe ik er nog een fles champagne bij die ik gekregen heb maar toch zelf niet drink.quote:
Ik heb ook een achterdeur zonder balkon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
Het rare is dat ik aan de achterkant van mijn flatje een deur heb. Ik woon drie hoog en als je de deur open doet kom je op een halve meter groot balkon waar je alleen op kunt staan als je jezelf vasthoudt aan de muur.
Heb het nooit begrepen.
Leuk cadeau!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is 50 geworden en houdt van sport kijken. Sport in Beeld is ook 50 geworden en daar is een boekje over verschenen. Doe ik er nog een fles champagne bij die ik gekregen heb maar toch zelf niet drink.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n overbuurvrouw moet er nog wel aan wennen. Die zette er gister speciaal haar bril voor op
Volgens mijn zus kan ik daar m'n beroep van maken. Zij is ook altijd verbaasd dat ik met precies de juiste kindercadeautjes aan kom zetten of precies de juiste kaart stuur.quote:
Uiteraard! Maar dat kan zij niet zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
je had toch wel een onderbroek/boxer aan he?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat kan zij niet zien
Asjeblieft niet zeg. Het is sowieso een stelletje daar tegenover me en .... don't take it personal, ik heb het op het moment even helemaal gehad met vrouwen. Ik trek een soort vrouwen aan waar ik helemaal gek van word op de duur, zo lijkt het.quote:
Och jeetje... lastig hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg. Het is sowieso een stelletje daar tegenover me en .... don't take it personal, ik heb het op het moment even helemaal gehad met vrouwen. Ik trek een soort vrouwen aan waar ik helemaal gek van word op de duur, zo lijkt het.
Behoorlijk lastig. Eerst wordt het ene me verweten, waarvoor ik dan maar mijn excuses aanbied. Vervolgens wordt me verweten dat ik dat ene niet meer doe. Ja daa-haag, ga iemand anders maar lopen afzeiken.quote:
Vrouwenlogica .....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behoorlijk lastig. Eerst wordt het ene me verweten, waarvoor ik dan maar mijn excuses aanbied. Vervolgens wordt me verweten dat ik dat ene niet meer doe. Ja daa-haag, ga iemand anders maar lopen afzeiken.
Werkt volledig verlammend en ontneemt me ieder initiatief.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica .....niet te begrijpen voor mannen, maar ook erg vervelend voor mannen.
Ik heb mijn deur en raam tegenover elkaar opengezet en het is een halve graad afgekoeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Gellius het volgende:
Zet je ramen maar open want het gaat elk moment onweren volgens mij.
Bofkont!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn hier al 6 druppels gevallen, waarvan 1 op mijn hoofd
Het is hier nu nog maar 25 gradenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn deur en raam tegenover elkaar opengezet en het is een halve graad afgekoeld.![]()
Ik koop dan ook nooit cd-boxen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik meer cd's heb dan Scrut. Als ik de klassieke box meetel zeker.
Dat is onvermijdelijk.quote:Maar ik heb er ook wel veel bagger tussen zitten.
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
gebarsten lip, dik oog, zere armen en benen....
Ey wel gewonnen hoor! met heel veel geluk...quote:
Hoeveel hechtingen heeft je tegenstander?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ey wel gewonnen hoor! met heel veel geluk...
Gescheurde wenkbrauw, gekneusde kaak en twee dichte ogen, kapotte neus, mank been, lamme arm, etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel hechtingen heeft je tegenstander?
Gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gescheurde wenkbrauw, gekneusde kaak en twee dichte ogen, kapotte neus, mank been, lamme arm, etc.
Ik ben een rammer en beuker, hij is een grappler en worstelaar. Mijn nek zit vol beurse plekken omdat hij me een paar goed gelocked had. Hij was veel sterker dan ik en in de derde ronden dacht ik echt dat ik bewusteloos zou raken toen hij me in een verwurging had. Toch heb ik hem na 6 ronden knock out gekregen!quote:
Ach ik soms te gelijk. Daarna zijn we met een grote ploeg wezen stappen. Veel meiden vinden het toch wel interessant. Hele avond zo'n zwerm meiden om ons heen gehad. Voelde me net zo'n gladiator uit het Oude Rome.quote:
Dat leek me echt iets voor jou. Maar je hebt zeker geen witte stropdas?quote:
Paddo's of LSD?quote:Op weg naar dromenland wel binnen een paar uur denk ik.
Sensation is toch louter dance? Nope, ook geen zwarte trouwens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leek me echt iets voor jou. Maar je hebt zeker geen witte stropdas?
[..]
Slaap tekort.quote:Paddo's of LSD?
Dance kan een leuke aanvulling zijn op een festival, maar alleen maar dance...quote:
A joh, met een paar pillen in je mik vind je alles leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dance kan een leuke aanvulling zijn op een festival, maar alleen maar dance...
Ik vind carnavalsmuziek dronken ook vre-se-lijk, dus ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
A joh, met een paar pillen in je mik vind je alles leuk.
Ik weet het niet hoor, of ik nou 2 of 3 aspirientjes neem, ik zou het nog steeds niet leuk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
A joh, met een paar pillen in je mik vind je alles leuk.
Of wij hebben wél een goede muzieksmaak.quote:
Wat en van wie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Peace ik had een stukje rockmuziek gekozen als opkomstmuziekje!
Niet over iets anders beginnen.quote:
Geen idee, ik hou sowieso niet zo van muziekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of wij hebben wél een goede muzieksmaak.
Touché!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet over iets anders beginnen.
We hadden het over dance en jij begint ineens over muziek.
Ik:quote:
quote:
Sinds dinsdag geloof ik. Heerlijk nummertje om op te sparren. Ik zal nu eens wat meer van ze gaan luisteren.quote:
Jij vindt finger eleven niks?quote:
Precies andersom: Skooter is geen muziek.quote:
Tot afgelopen dinsdag zou het dit nummer worden:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies andersom: Skooter is geen muziek.
Ik ben nog groggy dus dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb enige tijd geleden al aangekondigd deze heren te gaan posten. Met naam en toenaam.
Niet serieus te nemen gezien de taalfout.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ehm Diaan en Peace....
[3FM #1518] Waar Lennon word misbruikt :')
Ik vermoed dat Twan hem geplaatst heeft...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen gezien de taalfout.
Ik heb het geheugen van een goudvis, maar Wa zal het wel weten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb enige tijd geleden al aangekondigd deze heren te gaan posten. Met naam en toenaam.
Misschien wil ze Alzheimerarts worden met ervaringsdeskundigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je Geneeskunde studeert![]()
Zegt me nog niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ze op 5 juni jl gezien in Paradiso.
Nee, het zijn allemaal jonge gasten. 8 (half)broers op koperblaasinstrumenten en 1 drummer. Funk/hiphop/jazz-achtig. Ze speelden vorig weekend ook twee keer op Glastonbury en op BBC in de presentatietuin.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt me nog niks.
Lijken me wel oude helden.
Skatalits ?
Ja, wat goed dat je gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie heb je mijn sportieve prestatie gelezen?
Dank je ! Het liedje deed het hem denk ik. Nadeel is wel dat hij gelijk zei dat ie een rematch wil.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, wat goed dat je gewonnen hebt.![]()
Leuk liedje ook.
Niet doen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadeel is wel dat hij gelijk zei dat ie een rematch wil.....
Het is je sportieve plicht om daar gehoor aan te geven Wordt wel waarschijnlijk mijn laatste partij ooit...quote:
Ik vind het maar een stomme sport. Het doet auw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is je sportieve plicht om daar gehoor aan te geven Wordt wel waarschijnlijk mijn laatste partij ooit...Ik ben of te slecht getraind of gewoon veels te oud om zo te rollenbollen.
Wandelen kan ook behoorlijk auw doen, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een stomme sport. Het doet auw.
Dat is heel anders auw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Wandelen kan ook behoorlijk auw doen, meen ik me te herinneren.
Maar je hebt de Vierdaagse nog niet gelopen. Wacht maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is heel anders auw.![]()
Ik heb niks gebroken, er hoeft niks gehecht te worden, geen bloed, geen blauwe plekken.
Ja maar de overwinning smaakt zoet en het meisje op de sportschool vroeg vandaag heel lief of ik erg veel pijn had. En kassameisje ook. Dus ik denk toch maar dat ik het wel doe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een stomme sport. Het doet auw.
Dan moet ik passen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal jonge gasten. 8 (half)broers op koperblaasinstrumenten en 1 drummer. Funk/hiphop/jazz-achtig. Ze speelden vorig weekend ook twee keer op Glastonbury en op BBC in de presentatietuin.
Ze spelen vanavond, net als gisteravond, met Blur in Hyde Park. Niet dat ik fan van Blur ben, maar dan ben je toch op de goede weg als blaasbandjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ik passen.
Ga wel naar ze opzoek als ik de naam zie.
Ok, dat is ook een manier om ze te versieren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar de overwinning smaakt zoet en het meisje op de sportschool vroeg vandaag heel lief of ik erg veel pijn had. En kassameisje ook. Dus ik denk toch maar dat ik het wel doe.
Meer een manier om aandacht te trekken bij het meisje van de sportschool in ieder geval. Kassameisje vind mij wel leuk geloof ik maar die is eigenlijk een beetje te jong (18 -20)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dat is ook een manier om ze te versieren.![]()
Wees voorzichtig, hè.
Dan word je toch gewoon kassameisje in de supermarkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook een meisje van de sportschool worden, maar ik heb gewoon geen energie om er naartoe te gaan.
Mijn sportschool?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook een meisje van de sportschool worden, maar ik heb gewoon geen energie om er naartoe te gaan.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon kassameisje in de supermarkt.
genoeg Blur gezien dit weekend op Glanstobury. Overgehyped.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze spelen vanavond, net als gisteravond, met Blur in Hyde Park. Niet dat ik fan van Blur ben, maar dan ben je toch op de goede weg als blaasbandje
Deze jongens spelen ook nog gewoon op straatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
genoeg Blur gezien dit weekend op Glanstobury. Overgehyped.
Bliepmeisje bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan word je toch gewoon kassameisje in de supermarkt.
Beetje ver.quote:
Had Joe Jackson zijn kinderen misschien ook moeten laten doen. Waren ze nu niet zo malloot geweest.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze jongens spelen ook nog gewoon op straat
Ik per maand, maar daar ztiten sauna, zwembad en de aanblik van die dame ook bij inbegrepen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bliepmeisje bedoel je.
[..]
Beetje ver.
En het is vast geen studentensportschool. Ik betaal maar 65 euro per jaar.
De vader van deze muzikanten was zelf ook muzikant. Die speelde bij Sun Ra Arkestra en was waarschijnlijk gestoorder dan zijn kids. Sun Ra was van het experimentele en kwam, zo zei hij zelf, van een andere planeet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had Joe Jackson zijn kinderen misschien ook moeten laten doen. Waren ze nu niet zo malloot geweest.
Ah net als George Clinton met Parliament Funkadelic.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vader van deze muzikanten was zelf ook muzikant. Die speelde bij Sun Ra Arkestra en was waarschijnlijk gestoorder dan zijn kids. Sun Ra was van het experimentele en kwam, zo zei hij zelf, van een andere planeet.
Jij komt er maand ook vaker dan wyccie per jaar, vermoed ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik per maand, maar daar ztiten sauna, zwembad en de aanblik van die dame ook bij inbegrepen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had Joe Jackson zijn kinderen misschien ook moeten laten doen. Waren ze nu niet zo malloot geweest.
Yep. Sun Ra was daar al wel wat eerder mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah net als George Clinton met Parliament Funkadelic.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Sun Ra was daar al wel wat eerder mee.
Eind deze maand ga ik naar George Clinton in Paradiso. Dat wordt moddervet, dat weet ik zeker
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Bootsy Collins zat ook in Parliament toch?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Bootsy Collins zat ook in Parliament toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |