Niet??? hmzzz ,jammer nou weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:
[..]
begin ook een vermoeden te krijgen...
anniebab is het niet iig
Pa Smit doet de merchandise van Jan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben een lekker wijf, dat niet op haar mondje is gevallen en dat midden in het leven staat. Ik geef namelijk zelf therapie.
Met je opmerking dat Jantje's moeder Gerda Zwarthoed alleen maar voor de sociale gezelligheid werkt en dat zijn vader Ruud Smit niet meer bij Klaas Puul in de garnalen werkt, weet je meer dan alle Volendammers. Jij bent het zusje van grote Jan Smit en je vindt het erg dat ik zijn ziekelijk verwende gedrag openbaar, omdat je bang bent dat dit zijn imago schaadt, terwijl goochem Jantje wekenlang Yolanthe in haar sop liet gaar koken door niks te zeggen na de parkeergarage-scene. Hij was veel eerder vreemd gegaan. Hij had meteen openlijk bij bijvoorbeeld RTL-boulevard kunnen zeggen dat het allemaal zijn schuld was, maar matennnaaier Jantje zei niets.
Hij heeft overigens aan zijn vader en moeder te danken dat hij weer geliefd is. De real-life soap over hem, werd gratis toegestaan in jullie huis en vooral door het gedrag van je moeder is Jantje weer geliefd geraakt, nadat hij in 2000 en 2001 2 geflopte albums had en vooral bij Edwin Evers elke morgen belachelijk werd gemaakt en op geen enkele zender werd gedraaid. Al het geld dat hij nu verdiend heeft hij te danken aan vooral zijn moeder. Dus is het niet meer dan normaal dat hij hen wat geeft. Het zal wel niet veel zijn. Want 2 jaar geleden bij Pauw en Witteman, ontkende hij nog dat hij iets had gegeven nadat Jeroen Pauw dat vroeg. ´Iedereen moet werken voor zijn geld,'zei hij toen nog.
Voor de real-life soap had hij overigens nul vrienden leek het (in Volendam word je toch alleen maar door ze genaaid, incl. door hemzelf) Ik zag hem wel eens op zaterdagavond, moederziel alleen dronken zwalkend over straat lopen en ging hij de ene bar na de andere in en weer uit in z'n eentje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de goede orde, ik ben geen familie van je Monique.
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Ole het volgende:
[..]
begin ook een vermoeden te krijgen...
anniebab is het niet iig
Juist.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pa Smit doet de merchandise van Jan.
En daar hoef ik geen familie van de Smitjes voor te zijn, om deze wetenschap te hebben.
Het was gewoon te zien in de wekelijkse palingsoap
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef cindy10 het volgende:
Het is zeker teveel gevraagd ....om binnen een half uurtje tot een conclusie te komen of anniebab wel of niet de vermeende zus van jan smit is,of op zn minst een alterego van die ander?
Moet eigenlijk naar bed en heb me wakker kunnen houden met een hemaworst(sorry geen paling in huis,en ook geen visboer meer open die haring verkocht)![]()
Maar heb nu een beeld van tikkende zus van jantje,die alles doet om de onschuld van haar lieve broertje te bewijzen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
O deze wil ik ook volgen. Even vast een TVP. Dan koffie zetten. Hè, lekker!
Greys?Alles lekker met je? Nee en ik ken hem ook niet. Ga toch weg das toch geen vrouw van 23?Das een kerel di over de jaren 60 meepraat, en als jullie denken dat ik mo ben ,houdt het echt op.Blijf je vanananananavond bij mij......oeps sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Greys het volgende:
Is er nou niemand anders die wel eens denkt of heeft gedacht dat Annelies eigenlijk Anniebab is maar dan met een slokje (of twee) op? Ik dacht het een poosje, dat Anniebab ons in het ootje nam, maar nu twijfel ik weer!![]()
Komt eigenlijk ook omdat ik altijd het idee had dat Volendam één groot 'ons kent ons' is en dat ze elkaar, als ze wel aparte personen zijn, wel zouden kennen. Maar dat is dus niet zo, dat jullie elkaar kennen, ladies?
was me niet opgevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Viev, jou zou dat blauwe jurkje van Yolanthe ook super staan volgens mij!
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair () K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
Uiteraard! Als je ons dan maar behoedt voor allerlei schandalenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:
[..]dat lijkt me nou leuk!
Mag ik dan jullie manager worden?
Hee Ole!! Ja het is me wat met dat SHO tegenwoordig!! Het ene nog sappiger dan het andere!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Hallo gessellie! Leuk dat je er ook weer bent!
T viel mij wel op maar toen was ze zo gek bezig dat ze alles door elkaar haalde denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nououou..een aantal topics noemde Annelies zichzelf wél Anniebab in een van haar geraaskalde tirades. Vond het toen al vreemd dat het niemand opviel.
Ik kan alleen deze vinden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Viev, jou zou dat blauwe jurkje van Yolanthe ook super staan volgens mij!
Co ook trouwens.
Zullen we hem alledrie kopen en dan een soort ordinair () K3 achtig groepje beginnen?
Dan komen we op het TROS muziekfeest vast al die Volendammerts tegen en dan worden we incrowd!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
Hoewel lichtelijk afgezaagd schreeuwt deze topic natuurlijk wel om dit filmpje!
Ja nou! Yolan heeft ook geen boobies tenslotte!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef conleche het volgende:
Ik persoonlijk denk dat jullie boobies te groot zijn voor dit jurkje en dat alleen ik ermee wegkom.
Uiteraard, met veel zakenmeetings in our headquarters, met bergen sushi en zulksquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Ole het volgende:
[..]dat lijkt me nou leuk!
Mag ik dan jullie manager worden?
Nee ik vind t een slecht filmpje van koefnoen ,voor hun doen dan.Ze deden de Bzn wel erg goed vind ik ,maar dit vind ik minder. Ze worden vaak belachelijk gemaakt, maar laat ze ondertussen maar lekker schuiven,want er staat altijd wel een Volendammer in de hitlijst en doe ze t maar eens na,grote fanclubs,groot geld....wat moet je nog meer, waar een klein dorp groot in kan zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |