Morgen rivalquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, mag ik even klagen? ik wil mijn bedje in![]()
Ik hoop hier wat morele steun te vinden om de dag door te komen
Ja, dat gaat dan ook gebeuren..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
je moet als je denkt dat ze wel leuk is gewoon aansturen op een ontmoeting.. dan weet je toch genoeg?
aaah, knuffel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, mag ik even klagen? ik wil mijn bedje in![]()
Ik hoop hier wat morele steun te vinden om de dag door te komen
ik denk ik doe eens gezellig mee, mag het nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee
Aangezien we zo goed als allemaal kapot zijn en terug naar bed willen
ik verheug me nu al op vanavond, ik heb een nieuw matras.. maar was gisteren te lui om te vervangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind je hier zeker! Ik wil ook![]()
Gelukkig vanavond niets, al moet ik wel het eea doen...
Je bent zo oud als waar je aan voeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij wordt dan ook al een dagje ouder
Oeeh lekker!! Dat is alweer snel
Pcies, hoor nog wel hoe/watquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best stoer! binnenkort skydiven dus is het plan
lol geneukt??quote:
Mogge!quote:
Haha, en vanavond niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:09 schreef rival het volgende:
ik verheug me nu al op vanavond, ik heb een nieuw matras.. maar was gisteren te lui om te vervangen![]()
lekker rustig avondje, daar kan ik alleen maar van dromen
Hoe oud/jong is pien eigenlijk?quote:
Ahh, eentje die niet moe is en wilt slapenquote:
Vooruit, je mag meedoen. En een nieuwe matras nog wel! Tof!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk ik doe eens gezellig mee, mag het niet
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.quote:
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warmquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.
daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet eens, maar het leek me een goed begin van de dag.
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warm
Ben niet zo van het plakken
Niet??quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks vandaag.. vond het gister toch wel beetje te warm
Ben niet zo van het plakken
Ochtendsexquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Vooruit, je mag meedoen. En een nieuwe matras nog wel! Tof!
Ik zweer het dat ik vanavond voor 11 uur ga slapen. Ik roep het vaak en doe het nooit maar nu is het voor het echie
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Oke oke... wie is de bank? ik wil graag 10 euro inzetten op een "haalt ie never nooit niet"
Exactlyquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
OchtendsexOgen dicht, niet praten alleen voelen en rete geil worden
Dan ben ik wel bank, hou ik er toch nog iets aan over als ik het WEER niet haalquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Oke oke... wie is de bank? ik wil graag 10 euro inzetten op een "haalt ie never nooit niet"
Nou ja! Doe eens lief jij!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Niet??
Geile plakkerige stomende zweetsex is heerlijk op zijn tijd
Om het daarna dunnetjes over te doen onder de douche
Mensenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
daar zal vast wel een dame interesse in hebben, dan weet ik ook alvast zeker dat ik gewonnen hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie gaat het checken lijkt mij een betere vraag voordat ik geld in zet. Je weet toch dat die Brazilianen niet te vertrouwen zijn
Nee man, als ik wakker ben wil ik een peuk en met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Niet??
Geile plakkerige stomende zweetsex is heerlijk op zijn tijd
Om het daarna dunnetjes over te doen onder de douche![]()
Het kan wel, en kan erg leuk zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef JonKeL het volgende:
Hoihoi, wat lees ik, gister te warm voor seks
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben haske lief, maar laat jou alleen geen bank zijn
Dus? Niet zo miepen, je zit tenslotte alleen op je afdelingquote:
Heb laatste alles opnieuw gedownload van de BB, die zijn kei tof manquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Q music's foute uur
Ik lig hier af en toe in een deuk
Nu Backstreet boys![]()
![]()
Dolle boel met jou wakker wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef Kluts het volgende:
Nee man, als ik wakker ben wil ik een peuk en met rust gelaten worden.
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
daar zal vast wel een dame interesse in hebben, dan weet ik ook alvast zeker dat ik gewonnen heb
Ja ik dus ook en de ervaring leert bij mij dat het niet afneemtquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik ook en heb nu alweer zin in sexErvaring leert dat het vanzelf weer afneemt
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Dus? Niet zo miepen, je zit tenslotte alleen op je afdeling
Dan nog is je lichaam het er minder mee eensquote:
Ik zweet sowieso snelquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, en kan erg leuk zijn.
Maar ik heb het niet zo op dat overmatig zweten dat niet puur ontstaat omdat je goed/lekker bezig bent, maar gewoon omdat het heet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |