Ga eens snel naar bed. En hoepel eens gauw op terug naar kindertent/sexwoordenboekquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef Len93 het volgende:
Ik ben 15 en wordt met U aangesproken door mijn opa en oma.
Die lijden aan dementie maar je kent het gevoel
Ben nooit in Soest geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef Len93 het volgende:
Sodemieter op, ik krijg nog geld van je.
Minimaal een tas.
Liever 'joviaal' en 'down-to-earth' dan overdreven beleefdquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Denk je een keer beleefd te zijn, is het weer niet goed!
Eigenlijk wel een mooi ietsquote:
Ga jij eens snel vakkenvullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ga eens snel naar bed. En hoepel eens gauw op terug naar kindertent/sexwoordenboek
Meh... het is wel goed. Maar het geeft zo'n raar zelfbeeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Zipportal het volgende:
TS is wereldvreemd. Heeft nog nooit fantsoen gekend.
Voor het zelfde geldt zei hij: hallo jongetje. Waarop jij snel naar FOK.nl gaat! en op klaagbaak een topic opent.
Het is ook nooit goed.
quote:dus ik denk, ik blijf even staan om misschien te vragen of hij het kan vinden. (ik was op het moment de enige die in de straat was)
Tssk vakkenvullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ga jij eens snel vakkenvullen
Edit: Eens met de klacht. Vooral bij supermarkten. Krijg er zo de tering van. "Meneer, wilt u zegeltjes?"
"ROT OP MET JE ZEGELTJES EN ZEG MAAR GEWOON 'JE'!"
Hey, ik heb een vraagje: ik zoek de '[straat]' kan jij me helpen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat moet hij dan zeggen? Psst? Of jongeman? Of jongen?
quote:
Wat ben jij in en IN triest zeg. Hup snel naar je bejaardentehuis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hey, ik heb een vraagje: ik zoek de '[straat]' kan jij me helpen?
'Euh.. ff denken, hier links en helemaal doorlopen, al ligt de straat hier om het halve dorp heen'.
'Ah... ok, thanx!'
'Succes!'
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:03 schreef PietBel het volgende:
[..]
Wat ben jij in en IN triest zeg. Hup snel naar je bejaardentehuis.
Vroeger... Vroeger behandelde je elkaar als aso`s. Tevenwoordig leven we in een nette beschaving. De hollanders dan. En nu hup naar marokko!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:08 schreef PietBel het volgende:
[..]
Vroeger... Vroeger behandelde je elkaar als aso`s. Tevenwoordig leven we in een nette beschaving. De hollanders dan. En nu hup naar marokko!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |