Mooie wedstrijdquote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef jjstyle333 het volgende:
Dinsdagavond heerlijk naar Meppen.
Schalke - Twente :-)
quote:Tioté staat open voor Frans avontuur
Een ware leegloop bedreigt FC Twente. Cheick Tioté solliciteert openlijk naar een vertrek uit Enschede nu er belangstelling is vanuit de Franse Ligue 1. Eerder zagen de Tukkers Edson Braafheid en Eljero Elia al vertrekken.
Stade Rennes zou de 23-jarige verdedigende middenvelder willen inlijven. Die club speurt naar een opvolger van Stephane M'bia, die spoedig een transfer naar een Premier League-club lijkt te bezegelen.
"De Franse competitie is aantrekkelijk en je staat er meer in de schijnwerpers", zegt de Ivoriaan in gesprek met Sky Sports. "Maar mijn lot heb ik niet in eigen handen. Ik ben speler van Twente en zij bepalen of ik blijf of ga. Ik kan hier nog veel leren."
Twente zou Tioté het liefst behouden, maar bij een bod van zes miljoen euro zou de club openstaan voor een transfer van de Afrikaan. Tioté kwam een jaar geleden nog over van Roda JC, dat hem huurde van Anderlecht.
Heb er ook al zin in. Zal wel een leuke en gezellige pot worden jaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef jjstyle333 het volgende:
Dinsdagavond heerlijk naar Meppen.
Schalke - Twente :-)
qua aanvallers wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Want Ajax heeft last van zo'n verschrikkelijk slechte jeugdopleiding, niet?
quote:Elia: "Ajax vroeg me dwars te liggen"
Eljero Elia is niet blij met de houding van Ajax in de poging om hem los te weken bij FC Twente. Zondag kwam er een einde aan de transfersoap toen de aanvaller zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Hamburger SV zette.
Elia is niet teleurgesteld dat hij niet voor Ajax gaat spelen, maar vindt de rol die de Amsterdammers in de onderhandelingen hebben gespeeld jammerlijk. De club vroeg hem een transfer te forceren.
"Danny Blind heeft in een gesprek aangegeven me graag naar Ajax te willen halen, maar dat bleken loze woorden. Blijkbaar wilde Ajax me niet écht. Anders hadden ze wel meer voor me geboden dan die acht miljoen euro", zegt Elia in De Telegraaf.
"Ajax zei op een gegeven moment: ga een transfer forceren", vervolgt de aanvaller. "Maar waarom? Het verzoek was vergeefs. Ik had en heb een goede verstandhouding met Joop Munsterman en wilde een waardig afscheid. Dat het tussen Ajax en FC Twente sinds de transfer van Rob Wielaert water en vuur is, is toch niet mijn probleem? Toen Ajax me vroeg dwars te liggen, wist ik dat ik daar niet heen zou gaan."
Uiteindelijk kwamen FC Twente en Hamburger SV er wel uit. De Duitsers betalen een transfersom van 9,2 miljoen euro aan de Tukkers. "Nu ben ik opgelucht, happy in Hamburg", zei Elia na zijn keuring bij HSV.
Ik geloof daadwerkelijk dat Ajax dat gezegd heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Alsof Ajax dat gaat zeggenElia heeft het gewoon zo opgevat.
Het komt ook uit de Telegraaf. Dus dan geloof ik het.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik geloof daadwerkelijk dat Ajax dat gezegd heeft.
Ja joh, ze stonden zeker op vrijdagavond, rond middernacht, in een schimmig steegje, met de man met de hoed en de regenjas, en hij wenkt Elia, Elia komt dichterbij, de man met de Hoed begint met een zware diepe stem te praten.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik geloof daadwerkelijk dat Ajax dat gezegd heeft.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:39 schreef need2009 het volgende:
[..]
Het komt ook uit de Telegraaf. Dus dan geloof ik het.
Hij heeft voor de camera van de NOS gezegd dat hij zelf ook duidelijk fouten heeft gemaakt, hij probeert dus niet alles af te schuiven.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:51 schreef TAV74 het volgende:
Elia heeft de laatste weken vooral laten zien een totaal onvolwassen mannetje te zijn, en dit past er weer bij. Natuurlijk heeft Ajax ook tegen hem gezegd dat 8 mln het uiterste bod was en dat Elia ook zelf zijn invloed moet nemen als hij echt naar Ajax wil, dat geloof ik direct.
Dat Elia zo stom is dat hij het zo speelt via de media kun je Ajax niet verwijten. Bijzonder slap ook weer dat hij achteraf alle probeerd om de schuld bij een ander te leggen.
Niet echt hoopgevend, met z'n 3 doelpunten, maar je weet maar nooitquote:FC Twente heeft Paraguayaanse belofte op proef
FC Twente is druk bezig om de aanval voor komend seizoen rond te krijgen. De Enschedeërs raakte Eljero Elia zondag definitief kwijt, terwijl ook Marko Arnautovic waarschijnlijk weinig meer voor de club zal betekenen. Om die leegte op te vullen, hebben de Tukkers de komende periode de Paraguayaan Jorge Ortega op proef. De achttienjarige aanvaller is eigendom van Tacuary, dat vorig seizoen als vijfde eindigde in de Paraguayaanse Primera División. Hij trainde maandagmorgen voor het eerst met de selectie van Twente mee, en krijgt de komende periode de kans zich te bewijzen ten overstaan van de technische staf. Ortega debuteerde in 2007 voor Tacuary, en speelde sindsdien 34 duels in de hoofdmacht van de club uit Asunción. Daarin liet hij overigens zien geen onvervalste goalgetter te zijn. In de meer dan dertig optredens wist hij drie keer het net te vinden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:38 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Niet echt hoopgevend, met z'n 3 doelpunten, maar je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |