Niet qua salaris kosten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel leuk zeg, eerst een Irakees en nu een Zuid-Afrikaan. Beiden qua kosten goed te doen ook nog eens.
Niet voor een speler die net nieuw is en nog niets gepresteerd heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn normale salarissen voor een club als Twente.
Ach, ik moet het nog zien. Dat bedoel ik niet negatief, maar ik vind beide (Parker/Akkram) nog niet zo indrukwekkend. Parker scoort dan twee keer op de Confederations cup, maar verder was hij niet zo imposant. Verder in zijn carriere nog helemaal niets laten zien. Die Irakees is natuurlijk helemaal een gok. Als je dan kijkt wat er aan kwaliteit vertrekt/vertrokken is (Braafheid/Elia/Arnautovic), dan is Twente er per saldo niet op vooruit gegaan. Neemt niet weg dat er natuurlijk nog wel wat kan komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Risico van het kopen van spelers, denk dat het met beiden wel goed komt. Bij Twente gedijen spelers makkelijk.
Maar die verdienden ook niet gelijk wat deze 2 spelers zullen verdienen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Merson het volgende:
Elia, Braafheid en Arnautovic hadden ook nog niks laten zien toen ze kwamen. Geldt ook voor Douglas. KWW dus.
Wat sjimz zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Merson het volgende:
Elia, Braafheid en Arnautovic hadden ook nog niks laten zien toen ze kwamen. Geldt ook voor Douglas. KWW dus.
Nee, maar die bleken stuk voor stuk goed te zijn. Met deze jongens is dat nog maar de vraag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Merson het volgende:
Dat is misschien wel het belangrijkste punt. De doelstelling mag officieel een plek bij de eerste vijf zijn, maar ik denk dat de verwachtingen onder de supporters hoger zijn. Ik ben echt benieuwd of het Twente gaat lukken om weer een topseizoen te draaien ondanks het verlies van een paar goede spelers, zou het heel knap vinden!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tel daarbij op het verwachtingspatroon, dat is nu groter dan ooit tevoren in Enschede.
El negativo is ook weer binnen hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voor een speler die net nieuw is en nog niets gepresteerd heeft.
Meeste FC Twente supporters ik ken hopen/willen minimaal europees voetbal, en dat is ook een realistisch doel in mijn ogen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het belangrijkste punt. De doelstelling mag officieel een plek bij de eerste vijf zijn, maar ik denk dat de verwachtingen onder de supporters hoger zijn. Ik ben echt benieuwd of het Twente gaat lukken om weer een topseizoen te draaien ondanks het verlies van een paar goede spelers, zou het heel knap vinden!
Top 5/6 verwacht ik wel, maar het is niet dat ik nu ineens hoger verwacht, zoals TAV74 zegt. Ik heb echt niet het idee dat ze moeten meestrijden voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Meeste FC Twente supporters ik ken hopen/willen minimaal europees voetbal, en dat is ook een realistisch doel in mijn ogen.
quote:Cees Lok Technisch Manager
08-07-2009
Cees Lok (42) zal per direct bij FC Twente de functie gaan vervullen van Technisch Manager. Lok is sinds twee seizoenen bij de Enschedese club werkzaam als Trainer van Jong FC Twente. In zijn nieuwe rol ressorteert hij rechtstreeks onder Trainer/Coach Steve McClaren en tevens zal hij ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de Raad van Commissarissen. FC Twente zal een nieuwe Trainer aanstellen voor Jong FC Twente.
Cees Lok: “In mijn functie als Technisch Manager zal ik de werkzaamheden van Mohammed Allach overnemen, maar ook een deel van de organisatorische taken van Erik ten Hag. Het is voor mij een grote uitdaging om bij een club als FC Twente de functie van Technisch Manager te gaan bekleden.”
Dat is zeker realistisch en ik geloof ook wel dat de meeste supporters er rationeel zo in zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Meeste FC Twente supporters ik ken hopen/willen minimaal europees voetbal, en dat is ook een realistisch doel in mijn ogen.
dat merk ik ook. heb ik zelf ook als ik naar een wedstrijd ga, verwacht ik mooi voetbal en een overwinning, omdat het vanzelfsprekend is gewordenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit voor mijn werk met enige regelmaat in het Twentse land en ik merk toch wel dat de supporters nu met minder tevreden zijn dan een paar jaar terug. Ik hoor nu veel vaker kritiek op het spel als er een overwinning is geboekt, terwijl de jaren ervoor bij wijze van spreken alles prima was als de punten maar gehaald werden. Nu is de overwinning op zich vaak al vanzelfsprekend.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef 9christensen het volgende:
Europees voetbal hoop ik weer op. Dat zou weer super zijn
Hij is er nog niet, maar mocht die komen is het wederom KWWquote:'Ook Zuid-Afrikaan Khenyeza op proef bij FC Twente'
FC Twente gaat op de Zuid-Afrikaanse tour. De Tukkers zijn dicht bij het aantrekken van spits Bernard Parker, maar hebben nu ook diens landgenoot Mabhudi Khenyeza op proef, weet De Telegraaf.
Khenyeza, die uitkomt voor Ajax Cape Town, heeft zijn zinnen gezet op een vertrek uit Zuid-Afrika. In zijn zoektocht naar een nieuwe club mag hij nu zijn kunsten vertonen in Enschede, weet het dagblad. De 27-jarige spits, met een neusje voor de goal, vond afgelopen seizoen 23 keer het net.
Ook Ajax had de aanvaller in het verleden al eens op de korrel. Tot een overgang kwam het toen niet. Mocht Khenyeza bevallen dan is de kans groot dat hij een landgenoot treft bij de Tukkers. Parker zal naar verwachting nog deze week een contract tekenen bij FC Twente.
Zelfs de Ajaxsupporters maken de transitie door naar modale, subtop supporters, zoals de club inmiddels ook al niet meer absolute top is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Denk maar niet dat Ajax zo`n talent naar de directe concurrentie laat gaan !
En Jopie mag ab-so-luut NIET in termijnen betalen!!!
Ja dat gebeurt nog wel eens bij bevallingenquote:Mocht Khenyeza bevallen dan is de kans groot dat hij een landgenoot treft
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt nog wel eens bij bevallingen [ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zelfs de Ajaxsupporters maken de transitie door naar modale, subtop supporters, zoals de club inmiddels ook al niet meer absolute top is.![]()
Wat betekent nou dat KWW?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hij is er nog niet, maar mocht die komen is het wederom KWW
kiekn wat wordtquote:
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:51 schreef TukkerF het volgende:
ik ben nieuw hier en zie een forum over twente, leuk!
(Als reactie op bovenstaand iemand, ajax moet speler niet naar concurrentie laten gaan!)
Ook Ajax had de aanvaller in het verleden al eens op de korrel. Tot een overgang kwam het toen niet.
Denk dat ajax in dit geval weinig te willen heeft.
Hopelijk trekt twente Ruiz en/of Driver van Hearts ook nog aan...
Brede selectie is belangrijk komend seizoen.
Waar is je UI?quote:
bronquote:Zenden: 'Ik heb McClaren vriendelijk bedankt'
Boudewijn Zenden heeft bedankt voor FC Twente. Coach Steve McClaren had zich bij de Limburger gemeld, maar die kiest binnenkort voor een van de vele buitenlandse aanbiedingen die hij heeft ontvangen.
'We kennen elkaar nog goed uit onze Middlesbrough-tijd', herinnerde Zenden in De Telegraaf aan de tijd dat hij met McClaren werkte in Engeland, van 2003 tot 2005. 'En ik heb hem gezegd dat het een optie is ooit terug te keren naar Nederland, maar wel op het juiste moment. Ik heb McClaren vriendelijk bedankt.'
Zenden zit momenteel zonder club doordat zijn contract bij Olympique Marseille is afgelopen. De 32-jarige middenvelder heeft verschillende aanbiedingen ontvangen, waaronder van l'OM. 'Ik kan alsnog bijtekenen, maar ook Fulham, Genoa, Olympiakos en Panathinaikos willen me hebben.'
'Ik ga alle aanbiedingen op een rijtje zetten en neem dan een beslissing. Genoa en Fulham spelen in de Europa League, terwijl Panathinaikos, Olympiakos en Marseille in de Champions League uitkomen', aldus de 54-voudig international.
quote:Jorge Ortega moet vrezen dat zijn stage hem geen contract bij Twente zal opleveren. De jonge aanvaller uit Paraguay is geen directe versterking voor Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |