Die filmpjes bevestigen mijn mening eigenlijk alleen maar. Goede voetballer die af en toe mooie dingen laat zien, maar ik zie geen toekomstige Europese topper in hem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=marko+arnautovic&search_sort=video_avg_rating
Ik wel. Hij kan nog erg veel verbeteren, maar de potentie druipt er van af. Jonger, sneller en technischer dan Suarez.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik snap de interesse van Chelsea en Inter ook niet zo.
Twee spelers die je amper met elkaar kunt vergelijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wel. Hij kan nog erg veel verbeteren, maar de potentie druipt er van af. Jonger, sneller en technischer dan Suarez.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
Gewoon rustig afwachten tot de transfersoaps afgelopen zijn
Niemand is jonger,sneller en technischer dan Suarezquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wel. Hij kan nog erg veel verbeteren, maar de potentie druipt er van af. Jonger, sneller en technischer dan Suarez.
Je bent lelijker en irritanter vergeten!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Niemand is jonger,sneller en technischer dan Suarez
Tjah, jij zult wel meer verstand van voetballers hebben dan die gasten van Inter en Chelseaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die filmpjes bevestigen mijn mening eigenlijk alleen maar. Goede voetballer die af en toe mooie dingen laat zien, maar ik zie geen toekomstige Europese topper in hem.
behalve Arnautovic, over 3 jaar mag Suarez zijn schoenen nog niet eens poetsen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Niemand is jonger,sneller en technischer dan Suarez
rond de 2 miljoen naar ado dusquote:805 Teletekst za 04 jul
**** Eljero Elia tekent alsnog bij HSV
**HSV heeft met FC Twente alsnog een
akkoord bereikt over de transfer van
Eljero Elia.De 22-jarige vleugelspits
tekent voor vijf seizoenen bij de club
uit de Bundesliga.
Naast de club uit Hamburg probeerde ook
Ajax de behendige aanvaller in huis te
halen.De eerdere contacten met beide
clubs leverden geen overeenstemming op.
FC Twente wilde Elia,die een contract
in Enschede had tot 2013,alleen voor de
'hoofdprijs' laten gaan en liefst niet
naar een concurrent in de eredivisie.
De transfersom bedraagt rond de tien
miljoen euro.Eenvijfde deel daarvan is
voor ADO Den Haag,dat Elia in 2007 voor
200.000 euro aan FC Twente afstond.
Twente houdt nu toch maar 4 miljoen zelf over?quote:
4,5quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente houdt nu toch maar 4 miljoen zelf over?
Ben benieuwd wie ze daarvoor halen.
Weet iemand of het bedrag in een keer betaald gaat worden?
Ik dacht dat Twente de helft nog van de 80% die overblijft naar de gemeente moest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
4,5
Als de getallen kloppen van 10 miljoen en 20% naar ADO
De helft van alles bóven de 1 miljoen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twente de helft nog van de 80% die overblijft naar de gemeente moest.
Anders lees je eerst gewoon even wat ik hiervoor al zei zeiksnor:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Tjah, jij zult wel meer verstand van voetballers hebben dan die gasten van Inter en Chelsea.
quote:En toch snap ik de euforie over Arnautovic niet zo heel goed. Ik zal het mis hebben aangezien vele kenners en clubs er anders over denken en dat het een goede voetballer is lijkt me duidelijk, maar ik zie niet goed wat hem nu zo'n supertalent maakt?
Arsenal én Chelsea scoutten hem al op zijn 17e hoor. Die interesse is niet van gisteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders lees je eerst gewoon even wat ik hiervoor al zei zeiksnor:
[..]
En daarbij: als er iets bewezen is in het voetbal is het wel dat de mening van kenners en scouts vaak vooral opportunistisch zijn. Ik heb vast niet meer verstand van voetbal dan de Real Madrid scouts, maar mijn mening over Drenthe blijkt achteraf toch een stuk dichter bij de waarheid te liggen.
Maar goed, als ik het goed begrijp is je onderbouwing dat de scouts van Inter en Chelsea het vinden, dus het is zo?
Inderdaad. Elia blij, Twente blij, HSV blij. Iedereen blij (behalve Ajax) Mooi opgelost dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef Rikketik het volgende:
Nice. Mooi voor Elia, mooi voor Twente en mooi dat deze soap eindelijk voorbij is.
Want Ajax heeft last van zo'n verschrikkelijk slechte jeugdopleiding, niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef Dynastic het volgende:
Clubs als Twente, Heerenveen en Groningen scouten zo goed, binnenkort weer een talentje waar Ajax jaloers op kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |