abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2009 @ 21:46:58 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75706351
Nou ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met hem, Inter wil hem graag meteen terugsturen naar Twente maar die willen hem niet eerder terug
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75706391
Het aantal wedstrijden gaat hij sws niet spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75719587
Kan/mag Inter hem verhuren?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 december 2009 @ 18:38:08 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75778169
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef Zapper het volgende:
Kan/mag Inter hem verhuren?
geen idee, daar zal vast iets over staan in het huurcontract. Lijkt me bijna van niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85158975
Waar is deze enorme
onzin nou voor nodig :(

ik vin hem de aller beste speler die er maar is :D

en ik vin het helemaal niet leuk
hoe jullie heb voor schut zetten

kap met die onzin praat gwn goede dingen over hem :Y niet
van die lul verhalen :N

de mzzl
pi_85159071
Goede kick. Wanneer is je 10e verjaardag?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:57:39 #57
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85159121

:')
pi_85172431
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef marko-arnautovic-fan het volgende:
Waar is deze enorme
onzin nou voor nodig :(

ik vin hem de aller beste speler die er maar is :D

en ik vin het helemaal niet leuk
hoe jullie heb voor schut zetten

kap met die onzin praat gwn goede dingen over hem :Y niet
van die lul verhalen :N

de mzzl
Hey, ga is 20x opdrukken :')
pi_85174641
BILD is trouwens al een anti-campagne tegen Arnautovic begonnen, noemt hem Werder's 'Null-Bock Ösi' (nadat hij eenmaal door Thomas Schaaf op de training apart gezet werd nadat hij wat overdreven fel deed tijdens een oefenpartijtje )

nu berichten ze er ook over dat hij volgens hen in een té protserige auto rijd (Bentley),en bv 'dat hij nog geen plicht-wedstrijden voor Werder gespeeld heeft, en daarin geen doelpunten gemaakt' (wat voor het seizoen begint, natuurlijk érg lastig is)

" NULL-BOCK-STAR
Ösis gehen auf Arnautovic los!
„MARKO MUSS SEIN EGO ZURÜCKSCHRAUBEN!“"
http://www.bild.de/BILD/s(...)l-bock-star-los.html

"WERDERS NULL-BOCK-ÖSI
Hier fährt Arnautovic im Bentley vor"
http://www.bild.de/BILD/s(...)-im-bentley-vor.html

imho kan Arnautovic het erg moeilijk krijgen, als BILD zo bezig blijft (maareen paar mooie doelpunten en alles draait zich snel, ook Van Gaal, General Sieg-los weet dat nog wel)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85175374
Hij weet zich overal wel populair te maken zeg :')
pi_90226569
25 wedstrijden - 7 goals - 3 assist - 1669 minuten.

Beetje zoals verwacht denk ik
pi_95475036
Jammer dat hij er weinig van bakt want talent heeft ie genoeg
pi_95475286
Hersenen heeft hij niet. Met talent alleen kom je er niet.
★★★
pi_95475332
Heeft hij eigenlijk vorig jaar bij Inter een CL medaille mogen aannemen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')