abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70537483
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:14 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Voor de rest is het vanzelf ingestort?

Trouwens, ik begon gisteravond aan de Oprah filmpjes op YT, wil ik vanmorgen verder gaan, zijn ze verwijderd. Tsssk.
Meen je dat nu? Ik ben ook halverwege! Heb er thuis nog een paar open staan gelukkig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 09:42:01 #102
163650 Greys
pi_70537964
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef APK het volgende:

[..]

Wat een freaks, lijken wel Guido's.
Nou! Wat een engerds. Ik vind het ook hé-le-maal nietssssssss *inclusief Bert Visscher wapper handje*.

Dit neus gaat inderdaad helemaal nergens over. Twee keer, omdat hij dan meer lucht had. Dat gelooft toch werkelijk niemand? (Nou ja... ). Net wat Duderella al zegt, dan laat je het schotje fixen, dan heb je niet ineens een ieniemienie puntig neusje hoor...

Verder denk ik wél dat zijn freak-zijn voor een groot gedeelte aan zijn opgelegde jeugd en leven heeft gelegen (sorry Dude ) maar dat praat uiteraard niet alles goed. Hoop alleen niet dat het hier nou een 'Blij dat ie dood is, die smerige junk' versus 'Ik kan nog steeds niet stoppen met huilen, hij was alles voor me, hij heeft nooit iets fout gedaan en nooit gelogen en het was een genie en een lekker ding en ....' topic gaat worden. Want daar heb ik persoonlijk de energie niet voor met deze temperaturen

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 01-07-2009 13:13:10 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70538111
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou! Wat een engerds. Ik vind het ook hé-le-maal nietssssssss *inclusief Bert Visscher wapper handje*.

Dit neus gaat inderdaad helemaal nergens over. Twee keer, omdat hij dan meer lucht had. Dat gelooft toch werkelijk niemand? (Nou ja... ). Net wat Duderella al zegt, dan laat je het schotje fixen, dan heb je niet ineens een ieniemienie puntig neusje hoor...

Verder denk ik wél dat zijn freak-zijn voor een groot gedeelte aan zijn opgelegde jeugd en leven heeft gelezen (sorry Dude ) maar dat praat uiteraard niet alles goed. Hoop alleen niet dat het hier nou een 'Blij dat ie dood is, die smerige junk' versus 'Ik kan nog steeds niet stoppen met huilen, hij was alles voor me, hij heeft nooit iets fout gedaan en nooit gelogen en het was een genie en een lekker ding en ....' topic gaat worden. Want daar heb ik persoonlijk de energie niet voor met deze temperaturen
ben het helemaal met je eens greys ik wil er nog aan toevoegen dat ik ergens ook wel denk dat MJ dusdanig beschadigd/verknipt/gestoord/-hoe je het wil noemen- was, dat hij wellicht niet altijd beseft heeft wat hij deed en dat hij gewoon niet beter wist. bv met Blanket over het balkon, de kinderen in de dierentuin... volgens mij had hij zelf niet door dat dat raar was.
pi_70538460
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:09 schreef Shitney het volgende:
Kennen julie deze ook?

What more can I give? All stars written by Michael Jackson

Heel mooi Shitney! Thanks 4 sharing...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 10:10:28 #105
163650 Greys
pi_70538731
Ik vind dit wel een toffe versie

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:00:39 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_70540164
Nouja, het was natuurlijk een legende. Maar om nou te ontkennen dat hij er de afgelopen 10 jaar een enorme puinhoop van heeft gemaakt, tja....
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:14:25 #107
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70540567
'Michael Jackson kon vork niet meer optillen'

AMSTERDAM - Michael Jackson zou regelmatig compleet van de wereld zijn geweest door zijn medicijn- en drankgebruik. Volgens de voormalige manager van de King of Pop kon de zanger niet eens meer normaal met mes en vork eten.

Dieter Wiesner, die van 1996 tot 2003 Michael's manager is geweest, doet een boekje open over de zanger aan de Britse krant The Sun: "Toen Jackson werd beschuldigd van kindermisbruik, greep hij naar de medicijnen. Rond die tijd werd ook de nare documentaire van Martin Bashir uitgezonden. Michael was er kapot van. Hij werd ondervraagd, omdat hij met jonge kinderen in één bed zou hebben geslapen."

Vervolgt: "Voor de buitenwereld hield Michael het verborgen, maar thuis was hij altijd in tranen. Hij was er van overtuigd dat niemand van hem hield. De dag dat ik hem als een onhandige robot in zijn keuken zag zitten, staat in mijn geheugen gegrift. Hij kon zijn vork niet eens meer optillen."

De King of Pop zou zijn medicijnen regelmatig hebben weggespoeld met wijn. "Hij noemde zijn lievelingsdrank 'het lichaamssap van Jezus'. Michael wist zeker dat pillen hem beter zouden maken. Als een verpleegster weigerde medicijnen voor te schrijven, werd ze zonder pardon op straat gezet."

Bron: Telegraaf

Sterk verdovingsmiddel gevonden bij Jackson thuis

LOS ANGELES - In de woning van de afgelopen donderdag overleden popster Michael Jackson is een zeer krachtig verdovingsmiddel gevonden dat uitsluitend bestemd is voor gebruik door medici in ziekenhuizen.

Dit stelde woensdag de nieuwssite TMZ, die geen bronnen noemt voor deze informatie. Het is volgens de site ondenkbaar dat dit middel, in Amerika propofol geheten, is voorgeschreven voor patiënten thuis.

Een voormalig privé-verpleegster van Jackson, Cherilyn Lee, heeft eerder verklaard dat de artiest haar recent om Diprivan vroeg, een merknaam voor propofol. Ze zei dat ze dat heeft geweigerd.

Bron:Nu.nl
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:19:52 #108
189430 Anonymousz
pi_70540734
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:22:47 #109
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_70540825
ik blijf het een triest verhaal vinden
Natuurlijk was Michael aangedaan en geknakt door al die nare berichten over kindermisbruik etc...medicijnen en alcohol zijn daar geen oplossing voor
Was er dan helemaal niemand in zijn omgeving die inzag dat die jongen daar aan onderdoor ging? Niemand die de moeite nam om hem te helpen door hem naar therapie/psychoog te brengen?
Geen mens kan zulke beschuldigingen aan, iedereen heeft iemand nodig waar ie steun kan vinden..
Hij leek me een heel eenzaam mens
een produkt , meer niet, iemand waar geld te halen viel
Zelfs zijn eigen dokter had 't niet goed met hem voor als ik alles zo lees
geld geld geld
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:23:44 #110
189430 Anonymousz
pi_70540855
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Flow3r het volgende:
ik blijf het een triest verhaal vinden
Natuurlijk was Michael aangedaan en geknakt door al die nare berichten over kindermisbruik etc...medicijnen en alcohol zijn daar geen oplossing voor
Was er dan helemaal niemand in zijn omgeving die inzag dat die jongen daar aan onderdoor ging? Niemand die de moeite nam om hem te helpen door hem naar therapie/psychoog te brengen?
Geen mens kan zulke beschuldigingen aan, iedereen heeft iemand nodig waar ie steun kan vinden..
Hij leek me een heel eenzaam mens
een produkt , meer niet, iemand waar geld te halen viel
Zelfs zijn eigen dokter had 't niet goed met hem voor als ik alles zo lees
geld geld geld
en een lieve man
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:24:56 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70540896
propofol '

#
Toepassingen (= indicaties) o.a.

* Algehele verdoving (= anesthesie, narcose) of als toevoeging bij andere verdovingsmiddelen
* Kalmering (= sedatie) van patiënten tijdens operaties onder gedeeltelijke (= regionale) verdoving.
* Kalmering (= sedatie) van beademde intensive patiënten.

#
Gebruik

* Diprivan® wordt door een arts of verpleegkundige bereid en toegediend.
*
Mogelijke verschijnselen na overdosering (o.a.)
o Remming van de hart- en longwerking (cardiovasculaire depressie).

Kies een onderwerp uit bovenstaande lijst voor meer informatie over Diprivan®.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 11:30:37 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70541067
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef Anonymousz het volgende:
Check deze site

http://www.sacbee.com/sta(...)to-michael-jack.html
Oeh, mooi om te zien, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:35:27 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70541248
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef LoveLove het volgende:

Heel mooi Shitney! Thanks 4 sharing...
Luther Vandross.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70541294
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson kon vork niet meer optillen'

AMSTERDAM - Michael Jackson zou regelmatig compleet van de wereld zijn geweest door zijn medicijn- en drankgebruik. Volgens de voormalige manager van de King of Pop kon de zanger niet eens meer normaal met mes en vork eten.

Dieter Wiesner, die van 1996 tot 2003 Michael's manager is geweest, doet een boekje open over de zanger aan de Britse krant THE SUN: "Toen Jackson werd beschuldigd van kindermisbruik, greep hij naar de medicijnen. Rond die tijd werd ook de nare documentaire van Martin Bashir uitgezonden. Michael was er kapot van. Hij werd ondervraagd, omdat hij met jonge kinderen in één bed zou hebben geslapen."

Vervolgt: "Voor de buitenwereld hield Michael het verborgen, maar thuis was hij altijd in tranen. Hij was er van overtuigd dat niemand van hem hield. De dag dat ik hem als een onhandige robot in zijn keuken zag zitten, staat in mijn geheugen gegrift. Hij kon zijn vork niet eens meer optillen."

De King of Pop zou zijn medicijnen regelmatig hebben weggespoeld met wijn. "Hij noemde zijn lievelingsdrank 'het lichaamssap van Jezus'. Michael wist zeker dat pillen hem beter zouden maken. Als een verpleegster weigerde medicijnen voor te schrijven, werd ze zonder pardon op straat gezet."

Bron: Telegraaf

Sterk verdovingsmiddel gevonden bij Jackson thuis

LOS ANGELES - In de woning van de afgelopen donderdag overleden popster Michael Jackson is een zeer krachtig verdovingsmiddel gevonden dat uitsluitend bestemd is voor gebruik door medici in ziekenhuizen.

Dit stelde woensdag de nieuwssite TMZ, die geen bronnen noemt voor deze informatie. Het is volgens de site ondenkbaar dat dit middel, in Amerika propofol geheten, is voorgeschreven voor patiënten thuis.

Een voormalig privé-verpleegster van Jackson, Cherilyn Lee, heeft eerder verklaard dat de artiest haar recent om Diprivan vroeg, een merknaam voor propofol. Ze zei dat ze dat heeft geweigerd.

Bron:Nu.nl
Do i need to say more?
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:46:53 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70541637
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:36 schreef wapwip het volgende:

[..]

Do i need to say more?
nope
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:51:38 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70541814
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:56:11 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70541982
quote:
Michael Jackson's body will have 'fairytale' public viewing at Neverland Ranch before funeral on Sunday

In death, as in life, Michael Jackson is doing things with fairytale extravagance.

The singer's body will be transported to his funeral in a white carriage led by two horses, instead of the traditional black vehicle, it is understood.

His body will then be placed on show in a glass coffin at Neverland, to give fans a chance to say their personal farewells.

The coach and coffin fit Jackson's obsession with children's stories such as Peter Pan and the fantastical style of his Neverland ranch.

Plans are being drafted to have the coffin taken to the ranch tomorrow or Friday and displayed either before or after a private funeral on Sunday, it was reported last night.

Then Jackson fans - expected to turn up in their thousands - will be invited to pay their respects.

Details were sketchy yesterday but some fans began to leave vigils in Los Angeles for the two-hour drive north, intent on being at the front of the queue.

At one stage it was suggested he might even be laid to rest at Neverland, but laws governing where bodies can be buried are understood to have scuppered the plan.

A private service for family and close friends is then expected to be held this Sunday.

It is believed the motorcade will set off from Los Angeles at around 10am on Thursday for the 250-mile journey.

The memorial services are likely to create unprecedented attention from Jackson's legion of fans and the media.

A senior LAPD chief said: 'We are preparing for an event of historic proportions.

'We will be co-operating closely with the family once they have decided where to hold the funeral.'

Lt. Butch Arnoldi, a Sheriff's Department spokesman, said: 'Our guys are meeting as we speak with the California Highway Patrol to discuss the security issues.'

Details of Jackson's burial are not yet known, but the singer's birthplace town of Gary, Indiana, has expressed an interest in laying the star to rest in the area.

Jackson's father, Joe Jackson, previously said a funeral would not be held until the results of a second post mortem.

The Rev Al Sharpton, a close family friend, spoke to USA Today about the arrangements after speaking to the Jackson's parents earlier in the week.

He said: 'They've not made the final decisions.

'My recommendation is that they do whatever they want - private or for close associates - and then at a later date let the whole world have a celebration, maybe around his birthday at the end of August.

'They wanted to keep his legacy out there and focus on the positive.'

Meanwhile a memorial service held at Harlem's historic Apollo Theatre in New York attracted thousands of fans.

They lined the streets outside the theatre where, more than 40 years ago, the Jackson Five launched their careers.

It has also been revealed that Jackson's last day of rehearsals was captured in high-quality, which will probably result in a future album and DVD.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:08:46 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_70542349
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:

[..]
"Michael Jackson's body will have 'fairytale' public viewing at Neverland Ranch before funeral on Sunday."

"Plans are being drafted to have the coffin taken to the ranch tomorrow or Friday and displayed either before or after a private funeral on Sunday, it was reported last night."

Huh

Body on display after a funeral?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:14:19 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70542518
Ik zie een soort Sneeuwwitje taferelen voor me. Met een glazen kist.
En dwergen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:14:44 #120
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70542527
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:21:16 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70542715
Lichaam Michael Jackson geplastificeerd?

LOS ANGELES - Michael Jackson zou gevraagd hebben of Gunther von Hagens, de man die ophef veroorzaakte met zijn geplastificeerde lijken in de tentoonstelling 'Körperwelten', zijn lichaam na zijn dood wil plastificeren in een danspose.

Naar eigen zeggen is Von Hagens zes maanden geleden al benaderd door een anoniem lid van het management van The King of Pop. Dat melden Duitse media.

"Tijdens het telefoontje kregen we te horen dat Michael Jackson zelf geplastificeerd wilde worden na zijn dood", verklaart Von Hagens nu. "We zullen nu snel genoeg merken of die oproep legitiem was."

Gratis

Von Hagens liet de familie Jackson alvast weten dat hij de behandeling van het lichaam gratis wil uitvoeren. "De pose zou een dansbeweging zijn, de familie mag bepalen welke precies", voegt hij er nog aan toe.

Bron:Telegraaf.nl
pi_70542732
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef APK het volgende:

[..]

"Michael Jackson's body will have 'fairytale' public viewing at Neverland Ranch before funeral on Sunday."

"Plans are being drafted to have the coffin taken to the ranch tomorrow or Friday and displayed either before or after a private funeral on Sunday, it was reported last night."

Huh

Body on display after a funeral?
Ze zullen zich wel vergist hebben en "service" bedoelen zoals ook verderop in het stukje.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_70542888
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oeh, mooi om te zien, .
inderdaad heel mooi om te zien. Iedereen neemt op zijn eigen manier afscheid.
pi_70542951
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een soort Sneeuwwitje taferelen voor me. Met een glazen kist.
En dwergen.
quote:
'Michael Jackson in glazen kist'
van onze redactie

AMSTERDAM - Het lichaam van Michael Jackson zou, net als het tekenfilmfiguur Sneeuwwitje, worden opgebaard in een glazen kist.

"We gaan er voor zorgen dat Michael er als een prins uitziet", aldus een woordvoerder van de familie Jackson aan de Britse krant The Sun. "De details van de begrafenis worden binnenkort bekendgemaakt. De familie is druk bezig met de voorbereidingen. Het moet een gedenkwaardige dag worden. Fans moeten er jaren later nog over praten."

De King op Pop zal donderdagochtend (Amerikaanse tijd) naar zijn landgoed Neverland worden gereden in een stoet van 30 auto's. Aanstaande vrijdag kan het publiek afscheid nemen van de zanger.

Zondag zal de zanger in besloten kring worden begraven.
Bron
pi_70543086
dit kwam ik ook nog tegen....

ben overigens benieuwd naar de 'wake', had gewild dat ik er bij kon zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')