Cool!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Als ik me niet vergis zit alles er inOok de awards die misschien nog sneuvelen, maar dan zijn ze in elk geval beschikbaar voor het geval dat
Als straks alle awards rond zijn dan open ik een stemtopic waarin iedereen die wil stemmen dus het lijstje kopieėrt naar zijn post en daar achter elke award dus de naam van de user die hij/zij vindt dat daar voor in aanmerking moet komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Wordt er eerst genomineerd en dan gestemd of wat is de bedoeling verder...?
Etcie heeft nu alle awards toch af?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als straks alle awards rond zijn dan open ik een stemtopic waarin iedereen die wil stemmen dus het lijstje kopieėrt naar zijn post en daar achter elke award dus de naam van de user die hij/zij vindt dat daar voor in aanmerking moet komen.
Dan zal ik straks een stemtopic openen.......quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zal ik straks een stemtopic openen.......
Etcie je bent weer geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een week de tijd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Tot welke datum zullen we het stemmen toelaten?
Vanaf nu tot en met 1 augustus? 2 augustus de uitreiking?quote:
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanaf nu tot en met 1 augustus? 2 augustus de uitreiking?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Het stemlokaal is geopend!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
Moet even zeggen waar die staat.... of hem nog even maken..... ik kan hem echt niet vinden....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds heel blij met m'n huidige UIEn ik denk dat ik wel genomineerd kan worden voor de Guust Flater award
Haha !quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je waarom ik genomineerd kan worden![]()
Je maakt het me wel lastig! Nu moet ik kiezen tussen jou, Nem en Soempie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik al 1 categorie zeker weet....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat niet in de regels dat het niet mag dus ja.quote:
Hartstikke tof van je!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef erkel het volgende:
Ik liep er eerst niet zo warm voor deze awards, maar ik zal toch wel even het 'stembiljet' invullen. Misschien sleep ik zo ook nog een nominatie in de wacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |