Who knows. Misschien komen de bunnies hem wel uitreiken tijdens de ceremonie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo is dat wellicht kun je er nou nog een mooie playmate-bunny vinden
Ah jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Who knows. Misschien komen de bunnies hem wel uitreiken tijdens de ceremonie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik er toch één van kunnen winnen ?
Mijn stem heb je.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
Ik mis de John Lennon award voor degene die het meest van the Beatles weet
Maar dan moet het een naam krijgen die mannen en vrouwen beide dragelijk vinden. Als man de Maxima award winnen staat gay en als vrouw de Bonjasky award winnen potterig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, ik had nog wel een opmerking: waarom een award voor een mannelijke en vrouwelijke topicopener (Maxima en Remi Bonjansky)? Die zouden ook in één award kunnen.
De awards zijn nu vastgesteld. Er komen geen categorieen meer bij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef BasOne het volgende:
De Speedy Gonzales Award voor de gene die het snelst antwoord
[ afbeelding ]
Vind ik ook. De Grace Jones-award, of ieder ander willekeurig manwijf(Aletta Jacobs anyone?) moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan moet het een naam krijgen die mannen en vrouwen beide dragelijk vinden. Als man de Maxima award winnen staat gay en als vrouw de Bonjasky award winnen potterig.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik ook. De Grace Jones-award, of ieder ander willekeurig manwijf(Aletta Jacobs anyone?) moet kunnen.
Weer een knap staaltje vakwerk van je Etcie!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een is wat beter gelukt dan de anderen soms is het een crime om de beschrijving in de icon te zetten
(bv die CIA award en de Jimmy Hoffa award
)
Ja die is crappiequote:
User gone M.I.A.?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja die is crappieMaar ik heb 60x60 pixels om iets in kwijt te kunnen, dus geef 's een optie
quote:
quote:
Vakwerk gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vakwerk gewoon.Ja, ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje groot, maar dat maakt niet uit.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo groot dat ik niets zie....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik:
Beetje groot, maar dat maakt niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Geweldig!!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
*rijtje icons*
Je mag lobbyen hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
Super hoor Etcetera![]()
Moet ik nog een verhaal houden waarom ik een award verdien?
quote:
Als alle awards binnen zijn dan open ik een stemtopic.quote:
Award categories zijn officieel closed.... Maar we kunnen die Cantona-award wel voor onsportieve users maken ipv open deuren intrappen. Eric was mogelijk nog onsportiever op zijn tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Is er ook een Zidane-award voor meest onsportieve user?
Volgens mij had Majo die al in een van haar eerste post voorgesteld:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Is er ook een Zidane-award voor meest onsportieve user?
weet niet of het een categorie is gewordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
Ik nomineer tong bij deze als de meest onsportieve speler
GMTAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens mij had Majo die al in een van haar eerste post voorgesteld:
[..]
weet niet of het een categorie is geworden
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een is wat beter gelukt dan de anderen soms is het een crime om de beschrijving in de icon te zetten
(bv die CIA award en de Jimmy Hoffa award
)
Komt binnenkort.... Hopelijk volgende week.....quote:
Ja foto's willen we zienquote:Op zondag 19 juli 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat..... ik ben dan wel de anonieme meneer maar nu sluit ik mezelf wel uit voor de hunkaward.....
Ik ga geen foto posten op dit forum..... iets te veel gehecht aan mijn privacyquote:
Mag ook gewoon via PM hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga geen foto posten op dit forum..... iets te veel gehecht aan mijn privacy
Je bent wel vasthoudend.... vooruit dan maar.....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel vasthoudend.... vooruit dan maar.....
Uhuhquote:
I will show you mine if you will show me yours.....quote:
Is goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
I will show you mine if you will show me yours.....
Cool!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Als ik me niet vergis zit alles er inOok de awards die misschien nog sneuvelen, maar dan zijn ze in elk geval beschikbaar voor het geval dat
Als straks alle awards rond zijn dan open ik een stemtopic waarin iedereen die wil stemmen dus het lijstje kopieërt naar zijn post en daar achter elke award dus de naam van de user die hij/zij vindt dat daar voor in aanmerking moet komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Wordt er eerst genomineerd en dan gestemd of wat is de bedoeling verder...?
Etcie heeft nu alle awards toch af?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als straks alle awards rond zijn dan open ik een stemtopic waarin iedereen die wil stemmen dus het lijstje kopieërt naar zijn post en daar achter elke award dus de naam van de user die hij/zij vindt dat daar voor in aanmerking moet komen.
Dan zal ik straks een stemtopic openen.......quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zal ik straks een stemtopic openen.......
Etcie je bent weer geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |