Dat ligt er maar net aan hoe vaak je je grond schoonmaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon van de grond afschrapen, en opeten, moet kunnen
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:46 schreef Lamon het volgende:
Herkenbare klacht....en dan toch twijfelen, terwijl je zelf weet hoevaak je stofzuigt.
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zochtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een onhandige kluns die nog nooit een wijf heeft kunnen versieren omdat het drankje over dat wijf kwam!!11111EINZ
! Een klopgeest! 111111111111111111!!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.
[..]
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zocht
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.
[..]
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zocht
Een echte baas schuift hem in 1x naar binnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.
Gewoon een goed scherp mes, niks geen geklungel met die pizzasnijwieltjes.
...want tijdens het zoeken van een mes kan een pizza onmogelijk van de tafel af schuiven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.
Gewoon een goed scherp mes, niks geen geklungel met die pizzasnijwieltjes.
zonde van de grondquote:
dus je gaat naar de supermarkt om een nieuwe te halen, die in de oven te flikkeren, vervolgens op te eten... en ondertussen ligt die eerste pizza nog op de grondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef doppendoosch het volgende:
Pics misschien als ik de herkansing op heb.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe vaak je je grond schoonmaakt
Maar je sterft er wel binnen de termijn van de 7 seconde regel aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Je kunt hier prima van de vloer eten!
(je hoeft het alleen maar even bij elkaar te schrapen)
Snel eten dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar je sterft er wel binnen de termijn van de 7 seconde regel aan
Paintquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Heb overigens mijn camera niet bij de hand, geen pics dus helaas.
Tering, dan kun je niet alleen weer naar de supermarkt, maar ook die tyfusoven weer schoonmakenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit zal TS dan ook wel eens meegemaakt hebben
[ afbeelding ]
Dat is mijn grootste nachtmerrie sowieso.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef McFearless het volgende:
Dat is mijn grootste nachtmerrie als het om pizza gaat.
En 4 keer zo duurquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef pumpkineater het volgende:
Laat bezorgen, nog veel lekkerder ook!
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef koningdavid het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Dan foel je je echt zo'n kneus.
wat een faalquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit zal TS dan ook wel eens meegemaakt hebben
[ afbeelding ]
Idd. Dubbelvouwen en stouwen maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Een echte baas schuift hem in 1x naar binnen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste nachtmerrie sowieso.
quote:
niks is beter dan met een pizza en een alcoholische versnapering (bier of proseco) van de ondergaande warme zon te genieten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
Daar is het toch veel te heet voor nu?
Wat is dat voor gedrocht?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:36 schreef Lamon het volgende:
Ik haat het dat dit topic in My active topics staat...nu kan ik het weer niet laten...
[ afbeelding ]
Nog een heel gedoe, 's avonds laat ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |